CoilOver-и
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
bum_bum написа:То май верно излиза, че е36- цата е новия голф
да не ти показвам из продава, дали няма е36-ци 320 с рекаро и музика за 2600лв.




или пък йеска купе за 2к лв., е36цата е далеч от престижния модел на тази марка, така, че не знам какво си въобразяваме, че караме некакви ГЪЗарски и ценителски коли, или кво?
разводнихме!

сефте
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Тия по 2600 са само една празна черупка отвън и напълно унищожен автомобил отвътре. За тия пари ще я вземе и някой, който ще я довърши.
Просто се опитвам да ти дам съвет да пожертваш безсмислената гъзария и за парите, които имаш да си вземеш нещо, което ще ти върши работа.
И да, смятам, че БМВ Е36 е изключително добър автомобил. Знам, че много хора няма да споделят това ми мнение, но голяма част от тях поради горепосочените причини отдавна карат нещо което няма нищо общо с истинското Е36.
Просто се опитвам да ти дам съвет да пожертваш безсмислената гъзария и за парите, които имаш да си вземеш нещо, което ще ти върши работа.
И да, смятам, че БМВ Е36 е изключително добър автомобил. Знам, че много хора няма да споделят това ми мнение, но голяма част от тях поради горепосочените причини отдавна карат нещо което няма нищо общо с истинското Е36.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Denev написа:vicho написа:.... Все пак дори и да има 4-ри коил овера......
ще трябва да се добавят и четири джанти с по-малък офсет или поне четири фланеца

Нещо ни в клин ни в ръкав....

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
bum_bum написа:...И да, смятам, че БМВ Е36 е изключително добър автомобил. Знам, че много хора няма да споделят това ми мнение, но голяма част от тях поради горепосочените причини отдавна карат нещо което няма нищо общо с истинското Е36.





- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
bum_bum написа:...... Знам, че много хора няма да споделят това ми мнение, но голяма част от тях поради горепосочените причини отдавна карат нещо което няма нищо общо с истинското Е36.
м-дааа, тука в раздела има една прясна тема за темп.датчик (дето струва 30лв.), а пък колегите се опитват с разни "преправяния", "самоделки" (или де да знам как да го нарека)да минат


vld написа:Denev написа:vicho написа:.... Все пак дори и да има 4-ри коил овера......
ще трябва да се добавят и четири джанти с по-малък офсет или поне четири фланеца
![]()
Нещо ни в клин ни в ръкав....
Слагайки койлоувър на стокова джанта, ако е с ет по-голямо от 35, джантата и гумата опират в пружината, 35 ет джанта при леко разбит лагер също опира. Така, че си му е у клин думата на човека.
Вичка, в другия форум съм ти дал по-добро обяснение, кат не ме мързи ша го копна и тук.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
sonny написа:vld написа:Denev написа:vicho написа:.... Все пак дори и да има 4-ри коил овера......
ще трябва да се добавят и четири джанти с по-малък офсет или поне четири фланеца
![]()
Нещо ни в клин ни в ръкав....
Слагайки койлоувър на стокова джанта, ако е с ет по-голямо от 35, джантата и гумата опират в пружината, 35 ет джанта при леко разбит лагер също опира. Така, че си му е у клин думата на човека.
Вичка, в другия форум съм ти дал по-добро обяснение, кат не ме мързи ша го копна и тук.
е чак 35 не е нужно , но зависи от гумата и ширината на джантата
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
прочетох у другия форум
най-накрая разбрах, това, което питах! благодарим Сони
най-накрая разбрах, това, което питах! благодарим Сони

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Я го дайте това обяснение от другия форум насам,нещо ми беше споменал Smoocki и аз взех да се замислям!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ся идвете са ташак раота, се пак е китайско. Първото е с примерна снимка естествено от ВАГ групата а там сичко е на на ружина в амортесьор, демек коилоувър. Ти за да туриш на е36цата отзад пружината в амортесьора първо филма е страшен, второ треа си усилиш бомбетата горе, трето треа стрът брейс задължително. Онова второто лъскавкото си е поне реална снимка и добиваш представа. Обаче като видох на Грешката джома дето го е трули къв ташак е и как е по-меко от серийно окачване с пружини 60-40, и са уплаших, инак и аз бях залитнал. Ся ако искаш истинско окачване, което да знаеш, че ще кара, ще е твърдо и стабилно и е на добри пари, тогава вариантите садва. Единия е от Ебая си взимаш Билщайн Б10 с пружини Айбах 60/40, тествано на бум на колата, страОтно е. или си купуваш от Хеед ауто Апекс Спорт, пружини и амортесьори 60/40, при него сетъпа е с твърда задница и по-мека предница, тествано на мойта кола, смея да кажа, че е по-страОтно от Б10ката, все пак имам реални наблУдения върху двете, а и идвете са марка от класа. Ако държиш на койлоувър, тогава за по-просто от Д2 не поглеждай. Д2 и Кспорт са минимума, цени около 1500лв. Ся убавото на Б10 и на Апекса е, че кат гръмне един амортесьор си купуваш друг един или макс два, ама кат гръмне "немския" Джом ко праим? Купуаменов комплект.
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
От JOM Coiloverite оставят лошо впечатление, че и аз се замислях идните месеци да сложа такижа, но с тези постинги се разколебах. Д2 като вариант качество/цена е най-добре като гледам.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани