BMW M обмисля дизел и хибрид
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
BMW M обмисля дизел и хибрид
След като днес съобщихме за прекратените проекти Alfa Romeo MiTo GTA и Aston Martin Lagonda SUV, както и за слуховете около миниатюрен Lotus на ток, сега ще разочароваме още една голяма група автомобилни ентусиасти - тази на BMW. Според последната информация, М дивизията на баварците не изключва възможността да внедри турбо дизелов агрегат в някое от творенията си.
В интервю пред британското списание "Autocar", шефът по разработките на моторспорт подразделението - Алберт Бирман, призна, че появата на дизелова "емка" е възможност, която неговият екип не изключва от бъдещите си планове. Това означава, че M инженерите на BMW най-вероятно вече провеждат първоначални проучвания, но все още има много неизвестни по пътя към успеха.
Ако все още има фенове на BMW с нормален пулс, това е на път да се промени, защото ръководството не изключва внедряването и на хибридно задвижване под капака на някой М модел.
В изявлението си Бирман заяви още, че Z4 няма да получи М версия. Причина за това е, че оборудван с най-големия си мотор (3.0-литров редови шестак) Z4 тежи почти колкото M3, което използва 4.0-литров V8 с 420 кс. Според специалистите това практически ще обезсмисли интегрирането на по-големия двигател под капака на роудстъра. Дори това да се случи, в пазарно отношение Z4 M ще се доближи много до M3 кабрио и не е изключено двете коли да се окажат във вътрешна конкуренция.
Има и добри новини. Бирман потвърди, че производството на М роудстър на базата на първа серия е съвсем възможно. „За нас ще е удоволствие да създадем такъв автомобил. Проектът трябва да се обмисли внимателно, но ви уверявам, че не съм единственият човек от BMW, който одобрява подобна идея".
Един пример как традицийте се променят спрямо пазара..
В интервю пред британското списание "Autocar", шефът по разработките на моторспорт подразделението - Алберт Бирман, призна, че появата на дизелова "емка" е възможност, която неговият екип не изключва от бъдещите си планове. Това означава, че M инженерите на BMW най-вероятно вече провеждат първоначални проучвания, но все още има много неизвестни по пътя към успеха.
Ако все още има фенове на BMW с нормален пулс, това е на път да се промени, защото ръководството не изключва внедряването и на хибридно задвижване под капака на някой М модел.
В изявлението си Бирман заяви още, че Z4 няма да получи М версия. Причина за това е, че оборудван с най-големия си мотор (3.0-литров редови шестак) Z4 тежи почти колкото M3, което използва 4.0-литров V8 с 420 кс. Според специалистите това практически ще обезсмисли интегрирането на по-големия двигател под капака на роудстъра. Дори това да се случи, в пазарно отношение Z4 M ще се доближи много до M3 кабрио и не е изключено двете коли да се окажат във вътрешна конкуренция.
Има и добри новини. Бирман потвърди, че производството на М роудстър на базата на първа серия е съвсем възможно. „За нас ще е удоволствие да създадем такъв автомобил. Проектът трябва да се обмисли внимателно, но ви уверявам, че не съм единственият човек от BMW, който одобрява подобна идея".

Един пример как традицийте се променят спрямо пазара..

a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M обмисля дизел и хибрид
EcLipSeR написа:След като днес съобщихме за прекратените проекти Alfa Romeo MiTo GTA и Aston Martin Lagonda SUV, както и за слуховете около миниатюрен Lotus на ток, сега ще разочароваме още една голяма група автомобилни ентусиасти - тази на BMW. Според последната информация, М дивизията на баварците не изключва възможността да внедри турбо дизелов агрегат в някое от творенията си.
В интервю пред британското списание "Autocar", шефът по разработките на моторспорт подразделението - Алберт Бирман, призна, че появата на дизелова "емка" е възможност, която неговият екип не изключва от бъдещите си планове. Това означава, че M инженерите на BMW най-вероятно вече провеждат първоначални проучвания, но все още има много неизвестни по пътя към успеха.
Ако все още има фенове на BMW с нормален пулс, това е на път да се промени, защото ръководството не изключва внедряването и на хибридно задвижване под капака на някой М модел.
В изявлението си Бирман заяви още, че Z4 няма да получи М версия. Причина за това е, че оборудван с най-големия си мотор (3.0-литров редови шестак) Z4 тежи почти колкото M3, което използва 4.0-литров V8 с 420 кс. Според специалистите това практически ще обезсмисли интегрирането на по-големия двигател под капака на роудстъра. Дори това да се случи, в пазарно отношение Z4 M ще се доближи много до M3 кабрио и не е изключено двете коли да се окажат във вътрешна конкуренция.
Има и добри новини. Бирман потвърди, че производството на М роудстър на базата на първа серия е съвсем възможно. „За нас ще е удоволствие да създадем такъв автомобил. Проектът трябва да се обмисли внимателно, но ви уверявам, че не съм единственият човек от BMW, който одобрява подобна идея".
Един пример как традицийте се променят спрямо пазара..
За Z4M - пълна глупост - може ли да сравняват теглото на роудстър със твърд покрив , със това на купе ? По-скоро трябва да го сравянт със М3 кабрио , което тежи 250 кила повече от купето . Изобщо е напълно невъзможно да си направят вътрешна конкуренция , точно тези 2 модела - абсолютно невъзможно . По-скоро 1чка купе и 3ка купе - и те точно там намекват за М - абе измислят си и те оправдания - вече има Ауди ТТРС

Дизелова Мка -




- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
предвид прогреса на дизеловата технология .... защо не
Ако искаме БМВ да е лидер в автомобилостроенето трябват иновации!
Трябва да се задоволява почти всяка ниша на пазара... вие какво искате все едни същи мотори ли да се произвеждат!

Трябва да се задоволява почти всяка ниша на пазара... вие какво искате все едни същи мотори ли да се произвеждат!
- icog
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
А какво лошо има да вкарат електромотор в М-ката? Ще гори 2 пъти по-малко на градско, където така и така не се ползва по предназначение а само за гъзария.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
vanci88 написа:нищо лошо няма .... стига известната динамика на М дивизията да се запази...
М пауър не е само динамика


- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
AcOrP написа:BMW не са това което бяха няма какво да се лъжем.
Ще си таркаляме старите истински БМВ-та докато вървят пък после ще сменим марката с нещо китайско и така...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
acho.rs написа:vanci88 написа:нищо лошо няма .... стига известната динамика на М дивизията да се запази...
М пауър не е само динамикаА за ток - защо не , но дизел
много мразиш дизелите

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
vanci88 написа:acho.rs написа:vanci88 написа:нищо лошо няма .... стига известната динамика на М дивизията да се запази...
М пауър не е само динамикаА за ток - защо не , но дизел
много мразиш дизелите
Може и да има нещо вярно , но ако исках икономична кола със сигурност щеше да е дизел , ама Мка дизел вече ми идва много ...
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
acho.rs написа:vanci88 написа:acho.rs написа:vanci88 написа:нищо лошо няма .... стига известната динамика на М дивизията да се запази...
М пауър не е само динамикаА за ток - защо не , но дизел
много мразиш дизелите
Може и да има нещо вярно , но ако исках икономична кола със сигурност щеше да е дизел , ама Мка дизел вече ми идва много ...
А какво,ще кажеш за v12 TDI ,който дори щеше да се монтира и във R8 ,...
(не искам пак тема Audi vs BMW ),но какво всъщност е дизела-гориво в такиа времена в ,които се говори за изчерпване на нефтените ресурси на планетата ,може и със слънчева инергия да се появи ///М.Според мен няма значение какво е горивото,а как е направено.Да не споменавам Tesla Roadster , който прави 0-100 за 3.7 сек мотора развива над 14к оборота и с едно зареждане минава 400км ,което по изчисления прави разход от 2 литра на 100..
Тай ,че няма значение бенз нафта газ ток водород,важното е мотора как е конструиран а ///М мисля,че знаят мн добре как се прави това.
Замислете се малко и сами ще стигнете до извода ...

a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Новите дизели са хубаво нещо, няма какво да се лъжем. Но според мен бензина е единственото гориво достойно за М-ка.
+ това като почнат в моторните спортове да карат на дизел тогава ми говорете.
+ това като почнат в моторните спортове да карат на дизел тогава ми говорете.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- icog
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
EcLipSeR написа:Тай ,че няма значение бенз нафта газ ток водород,важното е мотора как е конструиран а ///М мисля,че знаят мн добре как се прави това.
Замислете се малко и сами ще стигнете до извода ...

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани