доработка на стоков съединител...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
доработка на стоков съединител...
Здеавейте колеги,понеже вече имам насадено турбо в 316ката(м40)
...започнаха вече страничните ефекти катто например да давам всеки месец по 300лв за съединител...та въпроса по същество е има ли някой впечатления какъв съединител и да сложа и става ли например от нещо друго дет е по яко връз тоз маховик и таз кутия





CLASSIC карс ис он май майнд
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
като натъкмиш съединитела ще дойде ред на кутията и диференциала
с керамика си ги отнесъл 100%.

с керамика си ги отнесъл 100%.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- n.kostadinov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Русе
димящият вожд написа:като натъкмиш съединитела ще дойде ред на кутията и диференциала
с керамика си ги отнесъл 100%.
не съм много съгласен с тебе колата не е 400-500коня че да отнесе чак и кутията и дифа а относно съединителя колега слагай метало керамика без да му мислиш

дай някакво инфо за колата и за проекта какво си правил по нея,на колко налягане караш,от колко време и т.н
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Колегата ако си ползва колата понякога за нормално градско каране керамиката няма да е толкова удачна, поне аз мисля така.
Вече разбирачите да кажат дали би могъл да пасне съединител от някакъв шестак, според мен това ще е по-удачен вариант. 


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
...
Нищо лично, ама техниката на каране как ти е? Колко време държиш натиснат съединителя....полусъединител....и т.н. Няма друго нещо дето да прееебва съединителя като кофти техника на каране. Казвам го защото М40ката с компресор я карахме 40 000 със стария съединител и не е имало проблем, гумите бяха 225/50/15. Ти на какви гуми си?
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
ico318 написа:сигурно има някъде писано,но на м40 и м42 еднакви ли са съединителите?ако са еднакви,м40 на 0.7 едвали е повече от 180 к.с. и запаса на м42 може и да е достатъчен.не казвам,че ще кара 200 хил.,но не и да го сменя всяка седмица.за да се сложи м20-ков на м40,какво е нужно?
При М40 и М42 са еднакви(ама това при Е30, че при Е36 има и демферни маховици)
За да сложиш съединител от М20 ти трябва маховик(заедно с болтовете), феродов диск, протискателен диск и лагер от М20

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- misanthrope
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
alpina-ma6inata написа:Колегата ако си ползва колата понякога за нормално градско каране керамиката няма да е толкова удачна, поне аз мисля така.Вече разбирачите да кажат дали би могъл да пасне съединител от някакъв шестак, според мен това ще е по-удачен вариант.
аз съм с керамика и невиждам какъв е проблема за всекиндневно каране
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
може да е от техника на кране на 318и м40 смего карали доста със стоков съединител на 1бар а съединитела бе6е на 180000 а ти как ги кара6 за една седмица има и втора скорост
(шегувам се )

Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани