Мнение за БМВ втора употреба от Камор Ауто. СПЕШНО!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 01 Юли 2009, 11:34

Cristian написа:520i, черем металик, автоматик, полукожа, спортни седалки, джанти 16", ЧИСТО НОВА

63 000 лв!? С ДДС!

Колега, тичай към Бургас :)


Те не само последните модели на 520 и 320 са на една цена ами и наскоро гледах Е46 320 2001г. и 520 2001г. с еднакви екстри - добре поддържани и познай кое беше по-скъпото - Е46 320 2001 г. :shock: :shock: :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 01 Юли 2009, 11:46

Търсенето определя цената.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 01 Юли 2009, 15:12

Демирев написа:Те не само последните модели на 520 и 320 са на една цена ами и наскоро гледах Е46 320 2001г. и 520 2001г. с еднакви екстри - добре поддържани и познай кое беше по-скъпото - Е46 320 2001 г. :shock: :shock: :shock:


Ами че то на мен ми се струва че винаги при старите коли 5-ците са били по евтини от 3-ките. Още като си зимах Е36-цата, беше по скъпа от Е34, Е46 винаги са си били една идея по скъпи от Е39ките.
Като нямаш пари за тройка, зимаш петица :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 01 Юли 2009, 15:41

Escape написа:
Демирев написа:Те не само последните модели на 520 и 320 са на една цена ами и наскоро гледах Е46 320 2001г. и 520 2001г. с еднакви екстри - добре поддържани и познай кое беше по-скъпото - Е46 320 2001 г. :shock: :shock: :shock:


Е46 винаги са си били една идея по скъпи от Е39ките.
Като нямаш пари за тройка, зимаш петица :roll:


Много шантава работа :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 01 Юли 2009, 15:53

Демирев написа:
Escape написа:
Демирев написа:Те не само последните модели на 520 и 320 са на една цена ами и наскоро гледах Е46 320 2001г. и 520 2001г. с еднакви екстри - добре поддържани и познай кое беше по-скъпото - Е46 320 2001 г. :shock: :shock: :shock:


Е46 винаги са си били една идея по скъпи от Е39ките.
Като нямаш пари за тройка, зимаш петица :roll:


Много шантава работа :roll:


а не би трябвало да е така...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 01 Юли 2009, 16:02

винаги по големите ,скъпи и харчещи коли се обезценяват повече( говорим за серийни коли) .. има и една друга подробност ,3та серия винаги е малко по нова като модел ,само Е60 и Е90 са изключение и за това все още Е60 не е станала по евтина от Е90 но скоро ще стане . Цените на премиум селекшъна са безумно високи но се конкурират сериозно с поне половината от цените в мобилето примерно ,където има много коли на по 2-3-4 години на цена по висока от на нови .Кофти е да се набуташ с безумен лизинг наистина , но няма как да се избиеш повече макар че мнозина опитват .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 01 Юли 2009, 18:21

Аз си го обяснявам така:

Е90 е по-нов модел от Е60 както и Е46 е по-нов от Е39 - затова има разлика в цените.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '13 Bmw F10 520d

Мнение от Man0Lov » 01 Юли 2009, 18:31

MaXimal написа:Аз си го обяснявам така:

Е90 е по-нов модел от Е60 както и Е46 е по-нов от Е39 - затова има разлика в цените.


Точно това е. :winky:


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 01 Юли 2009, 18:52

В повечето случеи Е46 е по-скъпа от Е39...както каза MaXimal
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 01 Юли 2009, 18:54

Man0Lov написа:
MaXimal написа:Аз си го обяснявам така:

Е90 е по-нов модел от Е60 както и Е46 е по-нов от Е39 - затова има разлика в цените.


Точно това е. :winky:

Не е само това - както казват "на запад" - дъ бигер дей ар , дъ хардър дей фол ;) За това се получава парадокс V8 i V12 зверски БМВта да са по-евтини от умряла 320Д (умряла в сравнение със горепосочените) . Още един цитат от АутоБилд , където представяха V12 лимузини , загубили по 70% от стойоста си за 3-4 години :
няма клас , къедто колите да се обезценяват толкова бързо ... и на собствениците да им пука толкова малко ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 01 Юли 2009, 18:58

MaXimal написа:Аз си го обяснявам така:

Е90 е по-нов модел от Е60 както и Е46 е по-нов от Е39 - затова има разлика в цените.


Така е.
За 520 Е60 от първите бройки началото 2004г. цените стартират от 17 500 евро в Германия докато за първите Е90 от есента на 2005 г. се движат за по 14 500 евро стартово в Германия. Това обаче са цени за екземпляри на 191 000...189 000...193 600 км. на по-малко километри цената скача рязко за въпросните модели.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 31.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530 GT XDrive
Мечтае да кара: 911

Мнение от Cristian » 01 Юли 2009, 19:34

Ами не знам дали kaiopenev123 си отговори на въпроса, но също мисля, че офертата не е добра!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 01 Юли 2009, 19:47

Демирев написа:
MaXimal написа:Аз си го обяснявам така:

Е90 е по-нов модел от Е60 както и Е46 е по-нов от Е39 - затова има разлика в цените.


Така е.
За 520 Е60 от първите бройки началото 2004г. цените стартират от 17 500 евро в Германия докато за първите Е90 от есента на 2005 г. се движат за по 14 500 евро стартово в Германия. Това обаче са цени за екземпляри на 191 000...189 000...193 600 км. на по-малко километри цената скача рязко за въпросните модели.

не знам какви обяви гледаш но тия коли не са карани .. Е60 почват от 9 евра ,при това 530д .. само че километрите са малко повечко ,450к .... естествено такова Е60 в БГ е на 150к ,щото е уникат ...тия коли се карат ,не се заблуждавайте че някой ще си купи кола за 50 евра и след 4 години ще я продаде за 8-9 и през това време ще мине 100к ... там си правят сметката по добре от нас ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Варна

Мнение от exigo » 01 Юли 2009, 21:49

Колега преди 4 месеца един приятел даде Е90 325xi, 2005г. на 40000 км със всички възможни екстри, които можеш да се сетиш за цената от 44000 лв. Колата му се продаваше миналата година в А2 за 89000 лв. Сам може да прецениш ако разполагаш с пари в кеш какво кола може да си купиш в момента. Сигурен съм, че за тая цена около 40000лв в момента можеш да си вземеш доста по-добра Е90-ка ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 01 Юли 2009, 22:00

Alexi написа:
Демирев написа:
MaXimal написа:Аз си го обяснявам така:

Е90 е по-нов модел от Е60 както и Е46 е по-нов от Е39 - затова има разлика в цените.


Така е.
За 520 Е60 от първите бройки началото 2004г. цените стартират от 17 500 евро в Германия докато за първите Е90 от есента на 2005 г. се движат за по 14 500 евро стартово в Германия. Това обаче са цени за екземпляри на 191 000...189 000...193 600 км. на по-малко километри цената скача рязко за въпросните модели.

не знам какви обяви гледаш но тия коли не са карани .. Е60 почват от 9 евра ,при това 530д .. само че километрите са малко повечко ,450к .... естествено такова Е60 в БГ е на 150к ,щото е уникат ...тия коли се карат ,не се заблуждавайте че някой ще си купи кола за 50 евра и след 4 години ще я продаде за 8-9 и през това време ще мине 100к ... там си правят сметката по добре от нас ...


Е на по 450 000 км. коли произведени 2004 г. са само такситата и дизелови комбита
Нормално на изтормозени екземпляри на по 430-450 000 км. да са по 10 000 евро даже са им много и тея пари.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook