96.4

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

96.4

Мнение от kurikahn » 03 Апр 2005, 23:17

javascript:emoticon(':help:') Толкова беше температурата на водата след 10мин.работа на място и на пълно загряла кола,а силикона се спира с ръка .Това лошо ли е javascript:emoticon(':?:')?Трябва ли вече да се смениjavascript:emoticon(':?:') ?Термостата ми е сменен.Стрелката не работи ,т.е работи ама понякога.Когато работи показва 12.10,а не 12 без 10 както пишат някой.Сега все още е студено и не знам лятото дали няма да прегрее.Преди със скапан термостат въобще не е загрявала.Перката само веднъж до сега се е включвала в една голяма жега.
Сега не знам колата загрява много бързо темп. никога не пада под средата ако мога да вярвам на таз луда стрелка.
Видях в търсачката че темата е повдигана и преди,но идва лято се надявам някоя по не да ми каже това нормална температура ли е.
Ако не е трябва ли да си сменя силикона

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 04 Апр 2005, 0:40

Кво става с тези коли,ейй :?: :( Напоследък все за загряване и прегряване се пише... :dunno: :banghead:
Ами такава температура при затворена охладителна система е нормална.От 90 ,та и малко над 100 градуса е опимална температура за двигателя :yes: ,поради повишената точка на кипене.Но започне ли да се качва още-кофти :confused:
Как се държи колата в движение?Прегрява ли?Ако имаш проблем с това,давай наред:термостат,охладителна течност,радиатор,течове евентуално и тн.Не ти познавам колата,така че ти си знаеш кое си сменял и кое не си пипал :winky:
One passion,one car,one life...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Апр 2005, 8:44

Не е много нормално 94 градуса да държи да ти кажа :idea: Мойта държи 85-86 и като подадеш газ перката започва да дърпа въздух от радиатора!!! Особенно като поседи към 5 мин да работи на место :idea: Пробвай като е загряла колата да я загасиш и след 10-тина мин да я запалиш и да подадеш газ - трябва в първия момент перката да фучи яко и после постепенно да почне повече и повече да отслабва :idea: Ако не е така смени Вискосъединителя на перката :idea:

Дилян Пенчев
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

Мнение от kurikahn » 04 Апр 2005, 22:53

май ще сменям виското.с тая луда стрелка ше взема да я прегрея

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: 96.4

Мнение от TheBoss » 04 Апр 2005, 23:10

kurikahn написа:...след 10мин.работа на място и на пълно загряла кола,а силикона се спира с ръка ......


Четете бре, той човекът сам е дал решението на проблема :mhihi: :mhihi: :mhihi: . Бате, при загрял ДВГ перката на силикона трябва да ти откъсне пръста, ако имаш глупостта да го мушнеш в нея. Сменяй и не се помайвай. Щом при тези температури грееш, през лятото или гарнитура или глава :)
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Апр 2005, 23:42

Абе зависи какво имате в предвид под загряла кола... ако караш в това време и спреш и може колата да ти е загряла нормално ама перката може да се спре без проблем...!!! А силикона ми е чисто нов Закс... ако колата седи на едно место и работи или е яка жега - тогава ще ти откъсне пръстите

Дилян Пенчев
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 05 Апр 2005, 3:30

За моята перка виско е мръсна дума :arrow: при загрял двиг. перката се кандилка с някви смешни обороти и дори като подадеш газ тя пак си крета леко) а колата си стой на 12и10ч (тва колко градуса е :?: ) независимо дали е на задръстване или е жега :!: Ма ше трябва да зема едно виска май.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 06 Апр 2005, 9:45

По напред си оправи термометъра. И при мен го имаше този проблем. Проблема на термометъра е студена спойка - оправя се 5 мин.
Термостата ти отваря при 88 градуса, не знам само на каква температура трябва да включи вискосъединитела.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook