сензор налягане въздух
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
колега не искам да те отчайвам ама може и турбинката да е отишла
със сигурност нито ти го пожелавам нито искам да се случи ,но я виж при възможност ако може да се спаси докато е време.Аз наскоро се наложи да я сменя не вървеше колата сменихме клапана на турбото пак същото сменихме турбото и колата полетя 


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Май не е турбината,защото ако е тя просто колата нямаше да върви както трябва, а турбината сме е замервали в движение и държи около 0.8бара,май е нормално и си се чува как просвирва. Работата е там че когато подавам газ и я форсирам на място колата сякаш прекъсва в началото и след това изчиства като задържа оборотите постоянни .Въпроса е да се разбере откъде е това прекъсване,защото вероятно от там губи мощност. Забелязал съм следното: форсирам я на място и прекъсва, гася я, чакам около 10секунди паля я започвам да форсирам и прекъсването го няма , работи околко 1-2 минути на място и след това пак започчва да прекъсва. В движение когато подавам газ тя спира като с моторна спирачка, но не винаги,понякога си върви нормално. Затова се съмнявам в този МАП сензор или клапан който регулирал налягането на турбината. Някой ден ще замеря пак турбината да видя какво налягане прави в такъв момент когато колата не иска да върви и ще видя дали пренадува. А ако някой знае начин за проверка на този MAP сензор,нека пише.
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани