и тук обороти

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

и тук обороти

Мнение от Bavarishe » 24 Яну 2005, 15:38

странен проблем имам откакто взехме колата.Сутрин или след като не е карана 4-5 4аса след като я запаля оборотите се движат от 750-1000 някои да има представа от какво е

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 24 Яну 2005, 16:21

А, кто я изфорсираш оправят ли се? Ако е така потърси някой маркуч, от който дърпа въздух. При мене беше така след като рових нещо по мотора. Бях размърдал едни маркучи и то там смучеше.
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 24 Яну 2005, 19:49

И 318-ката (М40) сутрин така прави. Ама това е за 1 минута някъде. После оборотите се нормализират. Според мен това е нормално...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 24 Яну 2005, 20:00

Определено не мисля че е нормално.
Както беше споменато взема въздух отнякъде може би...
Или мисля че има едно елетромоторче което регулира оборотите при празен ход...

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 24 Яну 2005, 20:05

Metallium написа:Определено не мисля че е нормално.
Както беше споменато взема въздух отнякъде може би...
Или мисля че има едно елетромоторче което регулира оборотите при празен ход...


Аз говоря за първите секунди след стартирането на мотор, седял цяла нощ на температура под нулата... :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Яну 2005, 20:48

аве за нормално надали е нормално .. и на баща ми 316ката прави така ,но не ми остава време да пробвам да локакизирам проблема .. в синята зона плават 600-1000 ,при подаване на газ позаглъхва за момент ,като се постопли мотора оборотите се стабилизират и заглъхването изчезва :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 24 Яну 2005, 21:49

Bavarishe написа:странен проблем имам откакто взехме колата.Сутрин или след като не е карана 4-5 4аса след като я запаля оборотите се движат от 750-1000 някои да има представа от какво е
err0r написа:Аз говоря за първите секунди след стартирането на мотор, седял цяла нощ на температура под нулата...
Точно тоя проблем в първите секунди/минути се появява при повреда на свещ. След няколко секунди работа свещта се загрява и започва да работи нормално.

Alexi написа: аве за нормално надали е нормално .. и на баща ми 316ката прави така ,но не ми остава време да пробвам да локакизирам проблема .. в синята зона плават 600-1000 ,при подаване на газ позаглъхва за момент ,като се постопли мотора оборотите се стабилизират и заглъхването изчезва
Провери датчика за температура на мотора /не тоя за индикатора на таблото/, който подава информация на ЕКУ-то. Ако имаш газова уредба, на газ тоя проблем няма да го има /но ще имаш други :mhihi: :mhihi: :mhihi: /.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 24 Яну 2005, 22:20

Алекси го описа наи правилно и е така като се изфорсира спира и си4ко си става ок

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 24 Яну 2005, 22:35

иванчоГ, благодаря ти за точния отговор! Ще бъде проверено :!: :D :bchug:
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 25 Яну 2005, 8:52

Bavarishe написа:Алекси го описа наи правилно и е така като се изфорсира спира и си4ко си става ок


Маркуч, батенце :)
Като го изфорсираш разреждането става по-голямо и притиска маркуча към стените на тръбата и временно се херметизира. Имаш проблем само когато е студена, защото тогава се проявява явлението линейно свиване на материалите (при затопляне се проявява линеиното разширение).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 25 Яну 2005, 23:52

много благодаря на вси4ки ще го видим какво е

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook