е-36 проблем парно..

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2008
Местоположение: СМОЛЯН

е-36 проблем парно..

Мнение от BLIZZARD » 16 Яну 2009, 14:09

здравейте колеги.отново сам аз,надявам се,че сам спазил регламента.та по темата.....парно имам след 2000 оборота,на место нямам изобщо....сменил сам водна помпа и термостата ми е наред,стрелката за температурата не марда от 90 градуса нито надолу,нито нагоре.има там помпа,ако може така да се нарече,минават през нея маркучите за водата.замерих трите кабела който влизат в нея,няма ток,но може и така да е,командва се може би по друг на4ин.ако сте имали подобен проблем,надявам се някой да помогне.лек ден....

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: казанлък

za

Мнение от kiko4 » 16 Яну 2009, 14:20

или не са час клапаните или блока за управление , но по вероятно е да еот клапанчетата , нищо ме маркучети са топли на излизане и влизане пак може да са нещо не в час.Има едни гумички където им се прецакват.
това е ако съм ти бил полезен.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2008
Местоположение: СМОЛЯН

e-36

Мнение от BLIZZARD » 16 Яну 2009, 14:37

проверявам ги веднага,дано е от там.мерси колега,за барзото реагиране.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 16 Яну 2009, 14:52

Пусни на студено въздуха и виж дали имаш ток към клапана. Мисля че стандартно положение му е отворено и няма ток, както си забелязал. Като го затваря, тогава държи постоянни 12V. Също клапана е пулсов ако не се лъжа. Т.е на междинно положение на температурата промена интервала на отваряне и затваряне.
Фабрично ли ти е парното. Допълнително ли ти е слагана климата?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Яну 2009, 15:03

Един от клапаните най вероятно е запушен,забил в затворено положение :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Мнение от cherepa83 » 16 Яну 2009, 17:31

vld написа:Един от клапаните най вероятно е запушен,забил в затворено положение :idea:


а тея клапи на лесно ли са колеги 4е един приятел има абсолютно същия проблем???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

за слабо духащо парно

Мнение от asentchernaev » 16 Яну 2009, 18:08

При мен беше от филтрите на климатика, които при мен са два понеже съм с компакт, но не се засилваше при по-високи обороти, освен ако не е останало незабелязано от мен, понеже наистина си духаше едва едва. Щом смених филтрите, парното духа на 2-ра степен така, както преди духаше на 4-та. Дано съм ти бил полезен.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2008
Местоположение: СМОЛЯН

e-36

Мнение от BLIZZARD » 17 Яну 2009, 10:43

забравих да спомена,4е и филтьра сам сменил и на реостата имаше една термо-защита и нея сам оправил,но мерси все пак за вниманието....

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW е36 320 купе

Мнение от pdonov » 17 Яну 2009, 13:27

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia
Кара: е36 М43

Мнение от no.breaks » 18 Яну 2009, 0:13

колегата спомена че има все пак някакво парно. значи при мене го имаше този момент, на место няма никои малко като го натисна и трагваше, колега виж дали ти е наред антифриза и дали е обезвъздушена хубаво системата. иначе антифриза ако е малко на место няма да имаш парно а при дигане на оборотите водната помпа почва да се върти по силно и от там ти трагва парното. провери каквото съм ти казал и дано съм ти помогнал

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от shengi » 18 Яну 2009, 1:10

Или не ти е обезвъздушена системата както трябва или е позапушена към радиаторчето на партното. Карана ли е колата на вода само? Като слага антифриза с каква вода го разрежда дестилирана или "чешмянка" .... Щом казваш, че имаш парно след 2000 оборота май това са причините поне аз други не съм чел из форума.И да кажеш какво е :)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2008
Местоположение: СМОЛЯН

e-36

Мнение от BLIZZARD » 20 Яну 2009, 13:03

здр.колеги,значи добре ми е обезваздушена системата,с вода поне аз не сам я карал,но последно като сменях водната помпа сложих много гьст антифриз на -70 градуса,не го разредих.освен да пробвам да го поразредя,но се самнявам.опитах се да достигна до вапросните 2 клапан4ета,но те са на ебати местото,с извинение,все си мисля,4е е от тех.трбва на майстор да ходя да ги разглоби,но в смолян не ми се ште(((

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.12.2008

Мнение от Visitor007 » 20 Яну 2009, 15:49

Много лесно се свалят, колега! Проблемът е само от тях, да знаеш :).
Почисти много добре двете буталца с WD40, а също и основата. И аз бях като теб, ама сега всичко работи 6 :)

Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2008
Местоположение: СМОЛЯН

e-36

Мнение от BLIZZARD » 20 Яну 2009, 19:23

ахам,ясно.ок колега мерси много.утре почвам,даже сам ше опитам.то почти всичко си го оправям аз.имам сервиз за електроника,но покрай моита колица бая влезнах в час хихи.благодаря на вси4ки,ако се оправи ще пиша.лека....

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2008
Местоположение: СМОЛЯН

e-36

Мнение от BLIZZARD » 23 Яну 2009, 16:55

а ако ги махна нацяло,какво ли 6те стане???

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook