Айде и аз в отбора...
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Man0Lov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '13 Bmw F10 520d
Kaloyan78 написа:БАТИ ДОБИЧЕТО. Браво, човек - колата е УНИКАЛНА. Само, дето не разбрах какъв е Upgrade #2
. От доста време не се бях кефил толкова на автомобил и тунинг по него
.
P.S.: Направи някое клипче. А, мацките са НЕВЕРОЯТНИ, особено тази с дънковото яке
.
Всъщност не е Upgrade, a UPDATE

Благодаря отново за комплиментите и да ви е честита 2009. Пожелавам на всеки да се радва на такъв или подобен автомобил!
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Не знам какво да ти кажа за колата ,просто не знам дали има по изпипана кола,нямам думи!!! Уникат!!! Браво !!!!



- Kaloyan78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Плевен - София
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E65
- Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com
Оу, да - моя грешка - недогледах, явноabsix написа:Kaloyan78 написа:БАТИ ДОБИЧЕТО. Браво, човек - колата е УНИКАЛНА. Само, дето не разбрах какъв е Upgrade #2
. От доста време не се бях кефил толкова на автомобил и тунинг по него
.
P.S.: Направи някое клипче. А, мацките са НЕВЕРОЯТНИ, особено тази с дънковото яке
.
Всъщност не е Upgrade, a UPDATEПросто снимки навън, няма никаква модификация в #2.
Благодаря отново за комплиментите и да ви е честита 2009. Пожелавам на всеки да се радва на такъв или подобен автомобил!



BTW, май някой трябва да отиде тук: GUMBALL 3000

Kaloyan78 написа:Оу, да - моя грешка - недогледах, явно. Ам, извинявам се за нахалството, но какво направи със старите части
. Иначе колата със здраве да си я караш, а жената само да те радва
.
BTW, май някой трябва да отиде тук: GUMBALL 3000
Старите части си седят в гаража... ей така, за всеки случай

А, за GumBall3000... не се класираме по ред причини

How much does it cost to participate?
The entry fee varies each year depending on the route, for example in 2008 the entry fee was $120,000 per car, with the route that started in San Francisco and finished in Beijing, including flying all 120 cars around the world. However, in 2009, the entry fee is reduced to $44,000 per car for two people, as the route is contained within the United States.

- Kaloyan78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Плевен - София
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E65
- Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com
Ахах, то много бе. Вярно, че четох, че тази година май ще е само в Америка, ма пак парите са страшно много
.
От доста време не доглеждам детайли, ще ме извиниш, надявам се

От доста време не доглеждам детайли, ще ме извиниш, надявам се

- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
- SLav_Bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: каквото набара....
- Мечтае да кара: BMW e**
това е ,може би, първата кола която виждам в България да се прави с вкус и мерак от българин...всичко много ми хареса само имам малко резерви към волана...един М-ков волан би стоял много по-добре..
е така се прави тунинг а не със стъклопласт , турски филтър и газовото в багазника...
скиса бате ще ме осиновиш ли бе?
е така се прави тунинг а не със стъклопласт , турски филтър и газовото в багазника...
скиса бате ще ме осиновиш ли бе?

BMW-E39 написа:това старите елементи ли са във някакво фолио, или са нови от карбон
Купих цял комплект (тоя дървения) Е93 интериор от Щатите, продавача го изпрати при човек пак в Щатите, който го облепя с този карбонов винил. След това ми го изпрати на мен


Ето и какво представлява:
Vinyl Fabric SPECS:
-QS-9000 & ISO 9002 certified for quality assured product.
-Water resistant and repellent.
-100% Virgin vinyl fabric material.
-Cold crack Properties: -10 degrees F.
-Abrasion: Heavy duty wyzenbeek.
-UV stabilized pigments: Over 600 hours minimum of direct sunlight at 90+ degrees.
-Weatherometer: 1,600 hours minimum.
-Thickness: 1.02mm.
-Mildew Treated: Face & Back. "This is extremely important in an automotive application, since you lock and close your windows VS competition NOT treated"
-Anti-Microbial and Bacteria Treated.
- Heat Sealable.
-Surpasses OEM vinyl qualities with double rubs for seat applications (in other words how many times you go in and out of your car seat by rubbing the vinyl with your body).
-Performance breathing properties.
-Meets flammability requirements.
-Meets (MVSS)Motor Vehicle Safety Standard 302.
-Meets California Technical Bulletin 117 Section E.
-Suitable for automotive, marine, medical, and hospitality requirements.
Ето го и него...



ПРЕДИ:










Тук се почва... едно от най-важните неща при смяната на интериор е инструмента. Аз моя го намерих в Практикер за 2.99 лв. Без него щеше да бъде адски трудно.
Шофиьорската врата:




Зад шофьора:


Пасажерска врата:






Зад пасажерската седалка:





Конзолата отзад:







Отпред в ляво:


До тук ми отне < 10 мин. смяната със все снимането....
Централната конзола:







Тук ми се еба мамата, поне час и половина съм си играл. За справка на НиКи, нищо не съм счупил и всичко си работи

Трябваше да сваля iDrive контролера + копчето за тавана + пепелника + капака на пепелника и след това да ги закача на новото парче. Беше малък ужас.
Целия интериор. Най-трудната част беше тази, голямата, част пред пасажера и където е старт бутона и централната вентилация. Самата вентилация се държи на 3904893293 щипчици + 2 болта + 2 букси за аварийните и заклюването/отключването. Ужасно трудно беше да се включат въпросните букси понеже кабела е най-много 6-8 см. и буксите са отзад. И тук замина час и половина. От толкова натискане имам мускулна треска на върха на пръстите. Понеже бързах за Манчестер Ю - Евертън не съм снимал детайлно, а и ми беше леко писнало

Ето го и крайният резултат:




На живо е 1000% по добре, снимките са кофти, понеже в гаража нямаше осветление и работих на 2х500W халогенни лампи

И така...
Сега ми е скучно, не остана нищо за правене, поне докато не падне гаранцията



- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани