Айде и аз в отбора...

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '13 Bmw F10 520d

Мнение от Man0Lov » 02 Яну 2009, 19:56

Браво absix, колата е яка МАШИНА :!: Да си я караш с здраве. 8)

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 03 Яну 2009, 13:13

Kaloyan78 написа:БАТИ ДОБИЧЕТО :shock: . Браво, човек - колата е УНИКАЛНА. Само, дето не разбрах какъв е Upgrade #2 :uups: . От доста време не се бях кефил толкова на автомобил и тунинг по него :D .

P.S.: Направи някое клипче ;) . А, мацките са НЕВЕРОЯТНИ, особено тази с дънковото яке :shock: .


Всъщност не е Upgrade, a UPDATE :) Просто снимки навън, няма никаква модификация в #2.

Благодаря отново за комплиментите и да ви е честита 2009. Пожелавам на всеки да се радва на такъв или подобен автомобил!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 04 Яну 2009, 22:09

Не знам какво да ти кажа за колата ,просто не знам дали има по изпипана кола,нямам думи!!! Уникат!!! Браво !!!! :yes: :bowdown:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 06 Яну 2009, 8:55

absix написа:
Kaloyan78 написа:БАТИ ДОБИЧЕТО :shock: . Браво, човек - колата е УНИКАЛНА. Само, дето не разбрах какъв е Upgrade #2 :uups: . От доста време не се бях кефил толкова на автомобил и тунинг по него :D .

P.S.: Направи някое клипче ;) . А, мацките са НЕВЕРОЯТНИ, особено тази с дънковото яке :shock: .


Всъщност не е Upgrade, a UPDATE :) Просто снимки навън, няма никаква модификация в #2.

Благодаря отново за комплиментите и да ви е честита 2009. Пожелавам на всеки да се радва на такъв или подобен автомобил!
Оу, да - моя грешка - недогледах, явно :uups: . Ам, извинявам се за нахалството, но какво направи със старите части :uups: . Иначе колата със здраве да си я караш, а жената само да те радва :) .

BTW, май някой трябва да отиде тук: GUMBALL 3000 :uups:

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 06 Яну 2009, 9:10

Kaloyan78 написа:Оу, да - моя грешка - недогледах, явно :uups: . Ам, извинявам се за нахалството, но какво направи със старите части :uups: . Иначе колата със здраве да си я караш, а жената само да те радва :) .

BTW, май някой трябва да отиде тук: GUMBALL 3000 :uups:


Старите части си седят в гаража... ей така, за всеки случай :)

А, за GumBall3000... не се класираме по ред причини :mhihi: Примерно:

How much does it cost to participate?
The entry fee varies each year depending on the route, for example in 2008 the entry fee was $120,000 per car, with the route that started in San Francisco and finished in Beijing, including flying all 120 cars around the world. However, in 2009, the entry fee is reduced to $44,000 per car for two people, as the route is contained within the United States.


:mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 06 Яну 2009, 12:48

Ахах, то много бе. Вярно, че четох, че тази година май ще е само в Америка, ма пак парите са страшно много :shock: .
От доста време не доглеждам детайли, ще ме извиниш, надявам се :uups:

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 01 Фев 2009, 11:52

И такаааа....

Изображение

Изображение

:twisted:

После още снимки, че още ме болят краищата на пръстите от натискане 8)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 01 Фев 2009, 12:14

Браво за нестихващия ентусиазъм :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 01 Фев 2009, 12:23

това старите елементи ли са във някакво фолио, или са нови от карбон

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 01 Фев 2009, 15:40

Тая кола вече е за подиум :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: каквото набара....
Мечтае да кара: BMW e**

Мнение от SLav_Bs » 01 Фев 2009, 16:50

Това е то човек с доста ентусиазъм & желание да си прави количката малко по малко :)
Лудва само когато не си пие апчето навреме... :D :)
Изображение <=-Температура/час в Бургас
Изображение
Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 01 Фев 2009, 16:53

това е ,може би, първата кола която виждам в България да се прави с вкус и мерак от българин...всичко много ми хареса само имам малко резерви към волана...един М-ков волан би стоял много по-добре..
е така се прави тунинг а не със стъклопласт , турски филтър и газовото в багазника...

скиса бате ще ме осиновиш ли бе? :lol:

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 01 Фев 2009, 18:28

BMW-E39 написа:това старите елементи ли са във някакво фолио, или са нови от карбон


Купих цял комплект (тоя дървения) Е93 интериор от Щатите, продавача го изпрати при човек пак в Щатите, който го облепя с този карбонов винил. След това ми го изпрати на мен :) Сега имам алуминиев интериор за продан, но като се има предвид, че тая екстра от м-пакета я има само в Европа, предполагам, че ще мога да го шитна зад океана без проблем за $500-600. За да не ме питате - интериора го взех за $400 и облепянето струваше $450, доставка $70, мита и такси нямаше :lol:

Ето и какво представлява:

Vinyl Fabric SPECS:
-QS-9000 & ISO 9002 certified for quality assured product.
-Water resistant and repellent.
-100% Virgin vinyl fabric material.
-Cold crack Properties: -10 degrees F.
-Abrasion: Heavy duty wyzenbeek.
-UV stabilized pigments: Over 600 hours minimum of direct sunlight at 90+ degrees.
-Weatherometer: 1,600 hours minimum.
-Thickness: 1.02mm.
-Mildew Treated: Face & Back. "This is extremely important in an automotive application, since you lock and close your windows VS competition NOT treated"
-Anti-Microbial and Bacteria Treated.
- Heat Sealable.
-Surpasses OEM vinyl qualities with double rubs for seat applications (in other words how many times you go in and out of your car seat by rubbing the vinyl with your body).
-Performance breathing properties.
-Meets flammability requirements.
-Meets (MVSS)Motor Vehicle Safety Standard 302.
-Meets California Technical Bulletin 117 Section E.
-Suitable for automotive, marine, medical, and hospitality requirements.


Ето го и него...

Изображение

Изображение

Изображение

ПРЕДИ:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Тук се почва... едно от най-важните неща при смяната на интериор е инструмента. Аз моя го намерих в Практикер за 2.99 лв. Без него щеше да бъде адски трудно.

Шофиьорската врата:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Зад шофьора:
Изображение
Изображение

Пасажерска врата:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Зад пасажерската седалка:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Конзолата отзад:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Отпред в ляво:
Изображение
Изображение

До тук ми отне < 10 мин. смяната със все снимането....

Централната конзола:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Тук ми се еба мамата, поне час и половина съм си играл. За справка на НиКи, нищо не съм счупил и всичко си работи :lol:

Трябваше да сваля iDrive контролера + копчето за тавана + пепелника + капака на пепелника и след това да ги закача на новото парче. Беше малък ужас.

Целия интериор. Най-трудната част беше тази, голямата, част пред пасажера и където е старт бутона и централната вентилация. Самата вентилация се държи на 3904893293 щипчици + 2 болта + 2 букси за аварийните и заклюването/отключването. Ужасно трудно беше да се включат въпросните букси понеже кабела е най-много 6-8 см. и буксите са отзад. И тук замина час и половина. От толкова натискане имам мускулна треска на върха на пръстите. Понеже бързах за Манчестер Ю - Евертън не съм снимал детайлно, а и ми беше леко писнало :)

Ето го и крайният резултат:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

На живо е 1000% по добре, снимките са кофти, понеже в гаража нямаше осветление и работих на 2х500W халогенни лампи :)

И така...

Сега ми е скучно, не остана нищо за правене, поне докато не падне гаранцията :( :( :(

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 01 Фев 2009, 18:35

За капак, от скоро имам iPhone 3G и днес имах възможност да го тествам... Ето го резултата :uups:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Само за справка, това ми е първото пускане по часовник изобщо и определено имам нужда от тренировки :) Програмата не беше калибрирана и по време на 400-те метра се наложи да ударя спирачка за малко...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Мнение от galant » 01 Фев 2009, 18:53

Колега,ти си просто уникален маниак,поздравления!
:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook