...??? (Липсващ маркуч за управление на AGR/EGR клапан)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 325tds, 325Cic, 330Ci M, E39 525i M
Мечтае да кара: M6

Мнение от angelj » 04 Ное 2008, 16:28

Колеги, я ми кажете:
един майстор ми каза че ел.клапана за АГР е изгорял (което се случвало често) и така АГР не работи.Съответно ми остави марку4а измъкнат от АГР.Въпроса ми е нужно ли ми е да запушвам единия или и двата отвора? И на въпроса ми дали да изолирам АГР от към входящи газове,майстора каза че нчма смисъл щото управлението му е изгоряло и той не работи.
Вие кво мислите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Ное 2008, 16:36

angelj написа:Колеги, я ми кажете:
един майстор ми каза че ел.клапана за АГР е изгорял (което се случвало често) и така АГР не работи.Съответно ми остави марку4а измъкнат от АГР.Въпроса ми е нужно ли ми е да запушвам единия или и двата отвора? И на въпроса ми дали да изолирам АГР от към входящи газове,майстора каза че нчма смисъл щото управлението му е изгоряло и той не работи.
Вие кво мислите?


Чак пък често-колега премери го с един мултицет.Маркуча към АГР е хубаво да го да го запушиш защото мембраната ,която командва понякога прегаря и ще направиш връзка на смукателният колектор с атмосферата.Самият клапан наистина трябва да е затворен ,но ако е замърсен ,ще влизат изгорели газове постоянно.Така ,че най-добре е ако толкова държиш да е изолиран,да го изолираш принудително с бирена капачка. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 325tds, 325Cic, 330Ci M, E39 525i M
Мечтае да кара: M6

Мнение от angelj » 04 Ное 2008, 16:51

zvetiko написа:
angelj написа:Колеги, я ми кажете:
един майстор ми каза че ел.клапана за АГР е изгорял (което се случвало често) и така АГР не работи.Съответно ми остави марку4а измъкнат от АГР.Въпроса ми е нужно ли ми е да запушвам единия или и двата отвора? И на въпроса ми дали да изолирам АГР от към входящи газове,майстора каза че нчма смисъл щото управлението му е изгоряло и той не работи.
Вие кво мислите?


Чак пък често-колега премери го с един мултицет.Маркуча към АГР е хубаво да го да го запушиш защото мембраната ,която командва понякога прегаря и ще направиш връзка на смукателният колектор с атмосферата.Самият клапан наистина трябва да е затворен ,но ако е замърсен ,ще влизат изгорели газове постоянно.Така ,че най-добре е ако толкова държиш да е изолиран,да го изолираш принудително с бирена капачка. ;)

преди по-малко от месец го чистих АГРа,но ако трябва ше го запуша.Колкото до ел.клапана,ако е изгорял не е нужно да го запушвам така ли?
Как точно става проверката на клапана?
Мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Ное 2008, 16:59

angelj написа:
zvetiko написа:
angelj написа:Колеги, я ми кажете:
един майстор ми каза че ел.клапана за АГР е изгорял (което се случвало често) и така АГР не работи.Съответно ми остави марку4а измъкнат от АГР.Въпроса ми е нужно ли ми е да запушвам единия или и двата отвора? И на въпроса ми дали да изолирам АГР от към входящи газове,майстора каза че нчма смисъл щото управлението му е изгоряло и той не работи.
Вие кво мислите?


Чак пък често-колега премери го с един мултицет.Маркуча към АГР е хубаво да го да го запушиш защото мембраната ,която командва понякога прегаря и ще направиш връзка на смукателният колектор с атмосферата.Самият клапан наистина трябва да е затворен ,но ако е замърсен ,ще влизат изгорели газове постоянно.Така ,че най-добре е ако толкова държиш да е изолиран,да го изолираш принудително с бирена капачка. ;)

преди по-малко от месец го чистих АГРа,но ако трябва ше го запуша.Колкото до ел.клапана,ако е изгорял не е нужно да го запушвам така ли?
Как точно става проверката на клапана?
Мерси


Ако си сигурен ,че АГРа затваря добре няма нужда да го запушваш.Маркуча ,който води към KGR клапана е хубаво да го запушиш с едно винтче-писах ти защо.Самият клапан представлява една бобина-премери и с мултицет съпротивлението-дали не е прекъсната.Много е малка вероятността да не работи команването и от DDE-това без стенд за диагностика едва ли може да се хване-може би пак с мултицет мериш напрежението на двата кабела,които влизат в бобината,след 1000 оборота трябва да почне да се променя. :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 325tds, 325Cic, 330Ci M, E39 525i M
Мечтае да кара: M6

Мнение от angelj » 04 Ное 2008, 17:32

Ако си сигурен ,че АГРа затваря добре няма нужда да го запушваш.Маркуча ,който води към KGR клапана е хубаво да го запушиш с едно винтче-писах ти защо.Самият клапан представлява една бобина-премери и с мултицет съпротивлението-дали не е прекъсната.Много е малка вероятността да не работи команването и от DDE-това без стенд за диагностика едва ли може да се хване-може би пак с мултицет мериш напрежението на двата кабела,които влизат в бобината,след 1000 оборота трябва да почне да се променя. :roll:[/quote]
значи АГРа ще го изолирам.Колкото до маркуча най-доброто обяснение- да го отржа както е свързан и да го запуша и в двете посоки,така ли?
Въпросният майстор каза че е правил цялостна диагностика,чистил грешки и т.н. и явно така е установил че не работи

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook