Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 10:14

Днес сутринта ми дойде една идейка , как се слага колянов вал от 2,5 тдс с ход 82,8 мм на м50 б20 ванос или без, няма зна4ение идеята е да се увели4и хода на буталото от стандартния 66мм на 82,8 като се запази същия диаметър на буталата 80мм полу4ава се 2495,9232 кубика, като степента на сгъстяване отива също доста нагоре не съм го смятал но някъде около 12 и половина това зна4и 4е може да се кара само с шел v-power ili omv 100 но ще върви много яко за атмосферка.

За момента проблема идва само от биелките защото трябва да са по-къси с 8,4мм от фабри4ните на М50В20 ,та преди малко говорих с ТОМ от несебър та той също е смятал тея тунинг смет4исци преди време ;)

и на4и за биелки се взимат 130мм от м20б20 като предварително се скъсят с 3,5 или 4 мм(има къде това да се направи 4итаво без да има грижи) и нещата стават. Ако някой иска да си кара и с нормален бензин ще трябва да си вземе 3мм гарнитурка кометик или да си направи 1мм дебала подложка изрязана на лазер и две стандартни гарнитурки отгоре и отдолу садви4 :) след това един регулатор за налагане на горивото натегнат на 4,0 4,5 бара и насраните атмосферни голф4ета и астри може само да ви дишат пушека от гумите и аспуха хи хи хи :mhihi:

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 26 Авг 2008, 11:45

а това не навява ли в ниските да е яко мудно :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда

Мнение от kiko » 26 Авг 2008, 11:49

a M52 пак ли е същото :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 26 Авг 2008, 13:35

Луд ами ако колата е на газ нямали да е още по-добре за аванса тъй като тя е над 100 октана,доколокото съм чул, иначе това ако става,мойта да не се заричам ще легне под ножа за тая пластична хирургия :D :) и без да се слагат дебели гарнитури и т.н.
Защото,ако не я карам на гас в резервуара има само 100 октана (поне от тая колонка :):):) )Та ако може да сподели някой който е наясно за газта и детонациите ;) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 13:51

KIM написа:а това не навява ли в ниските да е яко мудно :roll:
то4но обратното колкото по-голям е хода на буталото толкова по-силна е колата в ниските и съм 100% сигурен 4е така направена 25-ца ще е по-силна от оригиналната с по голям въртящ момент и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 13:52

kiko написа:a M52 пак ли е същото :D
аха айде ба4е кико ти си :) при бате кольо има и биелки от м20 и бутала от м51 те така ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 13:54

Vmax написа:Луд ами ако колата е на газ нямали да е още по-добре за аванса тъй като тя е над 100 октана,доколокото съм чул, иначе това ако става,мойта да не се заричам ще легне под ножа за тая пластична хирургия :D :) и без да се слагат дебели гарнитури и т.н.
Защото,ако не я карам на гас в резервуара има само 100 октана (поне от тая колонка :):):) )Та ако може да сподели някой който е наясно за газта и детонациите ;) .
абе със сигурност за на газ ще е по-добре за аванса, но аз не съм сигурен без гарнитурките дали ще е 12 степента тряя да се смята ,но гаранция ще стане ;)
Последна промяна ludiagsm на 26 Авг 2008, 15:00, променена общо 1 път

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50

Мнение от Alex 320i Cabrio » 26 Авг 2008, 14:04

ludiagsm написа:Днес сутринта ми дойде една идейка , как се слага колянов вал от 2,5 тдс с ход 82,8 мм на м50 б20 ванос или без, няма зна4ение идеята е да се увели4и хода на буталото от стандартния 66мм на 82,8 като се запази същия диаметър на буталата 80мм полу4ава се 2495,9232 кубика, като степента на сгъстяване отива също доста нагоре не съм го смятал но някъде около 12 и половина това зна4и 4е може да се кара само с шел v-power ili omv 100 но ще върви много яко за атмосферка.

За момента проблема идва само от биелките защото трябва да са по-къси с 8,4мм от фабри4ните на М50В20 ,та преди малко говорих с ТОМ от несебър та той също е смятал тея тунинг смет4исци преди време ;)

и на4и за биелки се взимат 130мм от м20б20 като предварително се скъсят с 3,5 или 4 мм(има къде това да се направи 4итаво без да има грижи) и нещата стават. Ако някой иска да си кара и с нормален бензин ще трябва да си вземе 3мм гарнитурка кометик или да си направи 1мм дебала подложка изрязана на лазер и две стандартни гарнитурки отгоре и отдолу садви4 :) след това един регулатор за налагане на горивото натегнат на 4,0 4,5 бара и насраните атмосферни голф4ета и астри може само да ви дишат пушека от гумите и аспуха хи хи хи :mhihi:


Луд,

Не е толкова просто:

- За да тръгне мотора ще му трябва да диша по-добре във високите. С колектор от 20-ска, клапани от 20-ка и валове от 20-ка това няма как да стане.

- Като го направиш "undersquare" от "oversquare" увеличаваш инерционните сили които действат на биелите. Те нарастват геометрично, а не право пропорционално. Затова ти трябват леки и най-добре ковани биели - а на М20-ката не са такива.

- Гаранция ти давам, че с 12,5:1 степен на сгъстяване М50 не можеш да запалиш с орижиналдъ ЕКУ без да стопиш бутало.

Тези неща ги пиша защото с брат ми загубихме ужасно много време докато намерим подходящите елементи за М50Б28 конверсия на 325-цата... А там проблемите са подобни...
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 14:34

ами мойта 28-ца е направена по-подобен на4ин със същите портове на клапани и тн. просто увели4их хода и диаметъра на буталата , много народ из форума по същия на4ин си играе с м20-ките да стават от 25-ци 27-ци 28-ци и от 20-ки 23-кии дават газ . Споделих идеята си и с бате кольо който може да си жертва малко време и да събере един такъв матор :) , по същия на4ин имаше малко скептицизъм и за 316-турбо а е го ве4е 30 000 км си давам газ :)

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 26 Авг 2008, 15:06

ludiagsm написа:ами мойта 28-ца е направена по-подобен на4ин със същите портове на клапани и тн. просто увели4их хода и диаметъра на буталата , много народ из форума по същия на4ин си играе с м20-ките да стават от 25-ци 27-ци 28-ци и от 20-ки 23-кии дават газ . Споделих идеята си и с бате кольо който може да си жертва малко време и да събере един такъв матор :) , по същия на4ин имаше малко скептицизъм и за 316-турбо а е го ве4е 30 000 км си давам газ :)


Аз говоря за 20-ка на 25-ца... От 25-ца на 28-ца е съвсем друга работата... 25-цата и 28-цата имат еднакви глави... Нашият строукър проект с база М50Б25 е с нов вал от М52Б28, Н-форма ковани биели от Хартге М20Б20 и ковани М50Б25 бутала... Моторът си върти спокойно до 7800... Плюс това ти си сешоар та затова не се класираш... :mhihi:

Ако направиш от 20-ка 25-ца със сток 20-ка глава и голяма степен на сгъстяване ще имаш въртящ момент като за световно в ниските и "нищо" като коне горе. Ще и трябва диф от дизел...

Мое мнение. Може и да греша...
Power is Nothing Without Insanity

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 26 Авг 2008, 17:17

Абе в тия вашите глави какви мисли се въртят само незнам! :shock:
Абе вие работа нямате ли си? :mhihi:
Иначе идеята арна,ама изпълнението след некой друг месец ще го видиме пак в некоя тема! :mhihi:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 26 Авг 2008, 17:19

Alex 320i Cabrio написа:Ако направиш от 20-ка 25-ца със сток 20-ка глава и голяма степен на сгъстяване ще имаш въртящ момент като за световно в ниските и "нищо" като коне горе. Ще и трябва диф от дизел...

Мое мнение. Може и да греша...


Че това малко ли е ?

И под нищо във високите обороти какво имаш предвид, че няма да има подобрение или, че от нормално за 320-ка ще стане трагично ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 17:28

Alex 320i Cabrio написа:
ludiagsm написа:ами мойта 28-ца е направена по-подобен на4ин със същите портове на клапани и тн. просто увели4их хода и диаметъра на буталата , много народ из форума по същия на4ин си играе с м20-ките да стават от 25-ци 27-ци 28-ци и от 20-ки 23-кии дават газ . Споделих идеята си и с бате кольо който може да си жертва малко време и да събере един такъв матор :) , по същия на4ин имаше малко скептицизъм и за 316-турбо а е го ве4е 30 000 км си давам газ :)


Аз говоря за 20-ка на 25-ца... От 25-ца на 28-ца е съвсем друга работата... 25-цата и 28-цата имат еднакви глави... Нашият строукър проект с база М50Б25 е с нов вал от М52Б28, Н-форма ковани биели от Хартге М20Б20 и ковани М50Б25 бутала... Моторът си върти спокойно до 7800... Плюс това ти си сешоар та затова не се класираш... :mhihi:

Ако направиш от 20-ка 25-ца със сток 20-ка глава и голяма степен на сгъстяване ще имаш въртящ момент като за световно в ниските и "нищо" като коне горе. Ще и трябва диф от дизел...

Мое мнение. Може и да греша...



нямаш идея колко си заблуден :mhihi:

бтв карах го известно време от сервиза на бат кольо в люлин до магазина на лъ4ката (бог д аго прости ) в търговски център илиенци топспийд тва са около 5 км бях отка4ил тръбата от кулера към дросела и турбото си духаше в нищото вместо в мотора та много добре си върви и се форсира и като атмосферка мойта е с вал от дизел с ковани H биели от 25-ца и с ковани бутала за ис-ка много по леки от тези на 325-цата и също толкова здрави и ве4е имам към 500км на 1,5 бара нялагане така 4е вие първо сглобете вашия матор и после давай акъл :idea:
Последна промяна ludiagsm на 26 Авг 2008, 17:40, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 26 Авг 2008, 17:30

ludiagsm написа:
Vmax написа:Луд ами ако колата е на газ нямали да е още по-добре за аванса тъй като тя е над 100 октана,доколокото съм чул, иначе това ако става,мойта да не се заричам ще легне под ножа за тая пластична хирургия :D :) и без да се слагат дебели гарнитури и т.н.
Защото,ако не я карам на гас в резервуара има само 100 октана (поне от тая колонка :):):) )Та ако може да сподели някой който е наясно за газта и детонациите ;) .
абе със сигурност за на газ ще е по-добре за аванса, но аз не съм сигурен без гарнитурките дали ще е 12 степента тряя да се смята ,но гаранция ще стане ;)


А от ТДС-а буталата ще станат ли на биелите от М20,ако стават мисля,че ще стане още по-добре дизела си е дизел,як и здрав :roll: :?: :confused: ,а и защо да умира във високите,все пак истинския Б25 е със 75мм ход ИС-а е също със голям ход на буталото-81мм,а не умират във високите.Само трябва да се сметне с този вал и евентуално скъсените биели и зависи кои бутала(на височина еднакви ли са от М50Б20 и М51Д25 ?) Каква ще е степента на сгъстяване,ако е 12 не мисля да е толкова много,ще е доста наострена,ама еку-то дали ще се справя с режима на работа,нека каже някой който е по-вещ по темата.
Последна промяна Vmax на 29 Авг 2008, 22:38, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2008, 17:35

Vmax написа:
ludiagsm написа:
Vmax написа:Луд ами ако колата е на газ нямали да е още по-добре за аванса тъй като тя е над 100 октана,доколокото съм чул, иначе това ако става,мойта да не се заричам ще легне под ножа за тая пластична хирургия :D :) и без да се слагат дебели гарнитури и т.н.
Защото,ако не я карам на гас в резервуара има само 100 октана (поне от тая колонка :):):) )Та ако може да сподели някой който е наясно за газта и детонациите ;) .
абе със сигурност за на газ ще е по-добре за аванса, но аз не съм сигурен без гарнитурките дали ще е 12 степента тряя да се смята ,но гаранция ще стане ;)


А от ТДС-а буталата ще станат ли на биелите от М20,ако стават мисля,че ще стане още по-добре дизела си е дизел,як и здрав :roll: :?: :confused: ,а и защо да умира във високите,все пак истинския Б25 е със 75мм ход ИС-а е също със голям ход на буталото-81мм,а не умират във високите.Само трябва да се сметне с този вал и евентуално скъсените биели и зависи кои бутала(на височина еднакви ли са от М50Б20 и М51Б25 ?) Каква ще е степента на сгъстяване,ако е 12 не мисля да е толкова много,ще е доста наострена,ама еку-то дали ще се справя с режима на работа,нека каже някой който е по-вещ по темата.


дам мислихме го това с един колега от форума и с бат кольо и май това е вариянта за турбо не съм сигурен дали пистонния болт е 22мм :) естествено от 4елата на буталата ще трябва да се намали малко щот са яко тежки и тъкмо да се поразреди ама това май е най-добрия вариянт за сравнително ефтин силов тунинг на 20-ка дет фабри4но само на звук го докарва а така ще вземе да тръгне и даже и на налягане ще носи :lol:


аз ве4е нямам купе на което да си правя експерименти , на мен не ми се копува 4-то бмв 4е ще ме изселят от блока ми трябва някой от вас да го тества с каквото мога ще помагам

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook