М44 проблем с паленето

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

М44 проблем с паленето

Мнение от Mpower84 » 09 Юни 2008, 8:59

От 4-5 месеца имам колата и явно и дойде време да ми направи първия проблем.Цял ден си карах без никакви проблеми и привечер паркирам за малко и после опитвам да запаля и само върти.Подадох малко газ и запали.За пръв път ми го направи този номер и аз реших, че е нещо моментно.Малко по-късно отново по същия начин върти и не пали докато не и дам газ, но този път като запали работеше на 3 цилиндъра.Дадох още малко газ и отработи, но просто не беше същата кола.Прибирам се в къщи и докато отворя гаража я чувам, че почна да мени оборотите.Качвам се в колата и и дадох леко газ и всичко ОК, оборотите падат до към 700-800 и както си работи нормално изведнъж падат до към 500-600 и започва пак да тресе.Слезнах и усещам, че мирише на бензин от аспуха.Не съм проверявал нищо по-колата, че беше много тъмно.Става въпрос за Е36 318ис М44 без газ и никога не е имала.Аз си мисля за свещи и кабели на свещите, гофрирания маркуч на въздуха.Не изключвам и възможността просто да е намокрена.Дали е възможно да е от катализатора?Вие какво ще кажете?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 09 Юни 2008, 11:33

Аз си мисля за една диагностика.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 09 Юни 2008, 11:46

Тамън се връща от диагностика пресна-пресна и според майстора е била намокрена най-вероятно.Каза, че няма записана нито една грешка и че колата е в перфектно състояние.А какво може да е било намокрено?На е30-ката си знаех, че делкото е най-вероятната причина ако е намокрена, но на тая нали няма делко?Кабели, свещи, бубини, компютър?Нещо ми се струва, че не е възможно да няма грешки при положение, че за момент работеше на 3 цилиндъра.Сега отива да и замерят акумолатора и зареждането и после ще хапне малко 100 октанов бензин от Екото и да видиме какво ще стане.От вчерашните проблеми няма и спомен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 09 Юни 2008, 12:12

Едно допълнение по случая акумолатора е за смяна.Зареждането е ОК.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 10 Юни 2008, 16:41

Моята доста Супер 100 от OMV е изяла, всъщност тя друго не яде :) Наистина може и от лош бензин да ти ги прави тия магарии.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 10 Юни 2008, 20:13

Въпросната вечер бях заредим 95 от Еко.Нали уж били много добри?От към динамика колата беше огън.Сега съм с 100 октана от ОМВ и ми се струва по-зле.Абе не знам какво и стана.Сега е екстра.Всички казват, че най-вероятно била намокрена.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook