Нитрометанол и друго гориво
Модератор: bum_bum
15 мнения
• Страница 1 от 1
- LYDA GLAVA-NEPORASNALA
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.06.2004
- Местоположение: SOFIA
Нитрометанол и друго гориво
Може ли да и сменя горивото на автомобила си и по какъв начин може да стане това. В предишните теми за НОС-а прочетох, че не е подходящо за всички автомобили. Моля посъветвайте ме от къде мога да получа повече информация по този въпрос. Интересува ме нитрометанол, който се използва предимно във водна формула и драгстери. Интересува ме в каква концентрация се добавя тетраетилтулол в горивото за покачване от 92 на 99.
VECHE NE KARAM BMW, ZASHTOTO NIAMA KOI DA MI KYPI PODHODIASHTOTO:)
Re: Нитрометанол и друго гориво
LYDA GLAVA-NEPORASNALA написа:...Интересува ме нитрометанол, който се използва предимно във водна формула и драгстери. Интересува ме в каква концентрация се добавя тетраетилтулол в горивото за покачване от 92 на 99.
Аz сьм опитвал с нитрометан (нитрометанол както го наричаШ) до 20% и ефекта беШЕ многократно по-слаб, отколкото трябваШе, т.е. почти никакьв. Причината според мен е, че сместа преz цялото време беШе бедна и колкото и да се надявах вьпреки това да има много добьр реzултат - това не стана. Дори метанола, който слагах не успяваШе да спре детонациите, поради което мисля че ако не се вzемат да се обогати сместа, няма никакьв смисьл да се опитва с нитрометан. Ако се добавя в малко количества може би ламбда сондата Ще успее да корегира сместа, но в по-големи се сьмнявам, zаЩото коефициента на корекция трябва да прескочи 1,5 и не сьм сигурен дали алгоритьма на управление поzволява толкова големи корекции по покаzанията на сондата.
Цената на нитрометана не я коментиран zасега - предполагам zнаеШ, че не е евтин

- 54321
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 3.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316 m43b19
Аз съм опитвал 5% нитрометан към 95% метанол 1:3 с бензин с минимален ефект и се чудех ако пробвам 10% нитрометан без да го смесвам с бензин.
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
аз съм го мислил това с керосина,но питах едно приятелче дето разбира от различни там техники и се е специализирал в самолети- експлоатация и ремонт...та работата става с керосин,но щетите които нанася на двигателя не си струват....и зависи по-колко малко се слага...прекалиш ли съм чувал се образуват мнооо красиви дупки тук и там из двигателя.....според мен не си струва така да се разсипва колата...сипи си по-високооктанов бенц.,ама чак до керосин да стигнеш е крайност...всеки си решава все пак 


8.32
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Според мен няма смисъл да рискувате толкова - аз ползвам в момента 100 ОМВ иначе в гаража си имам доста вече 110 октана но трябва да го забъркам с малко добавки ...
Тетраетилоловото е хубаво но трудно се намира - мога да ви напиша някой друга формулка тези дни нооо ако изгорите някой клапан или бутало не съм аз виновен
Тетраетилоловото е хубаво но трудно се намира - мога да ви напиша някой друга формулка тези дни нооо ако изгорите някой клапан или бутало не съм аз виновен

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ~ Z L O B A R ~
- V8 Master
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 14.10.2003
- Местоположение: София
Мога да опътя желаещите от къде да си закупят ТЕТРАЕТИЛ,но да знаете,че е адски канцерогенно,не трябва да го пипате с голи ръце,иначе ще ви изпопадът зъбите 

- 54321
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 3.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316 m43b19
Никой ли не си е правил експерименти с нитрометан да каже правилната дозировка? Това с Тетраетила ми хареса, колата ще харчи бензин , масло и зъби
.

- Не си губи времето ами прочети някоя книжка докато си още във ваканция.x3m написа:...
54321 написа:Никой ли не си е правил експерименти с нитрометан да каже правилната дозировка?
Az сьм правил (както вече написах по-горе) и смело мога да кажа, че правилна доzировка няма - zависи от типа на двигателя, от това колко повече моЩност искаШ, от това какви са ти вьzможностите да обогатиШ сместа след като го добавиШ кьм бенzина или от това с каква допьлнителна система го впрьскваШ. Аz си направих систама zа впрьскване, понеже се убедих че с карбуратора не мога да обогатя достатьчно и аванса ми се скьсваШе да чука. Мерих с 3 раzлични смеси и zасичах 400м с хронометьр, понеже тогава оЩе нямах GТеch. Сега имам GTech, имам и готова система zа впрьскване на нитрометан, имам и нитрометан, но нямам в момента вьzможност да я пробвам. Трябват ми може би няколко дена работа zа да я сложа на колата, но при пьрва вьzможност и това Ще стане.
Най-добро време на 400м колата ми даде сьс смес 15% нитрометан, 15% метанол и останалото А98. Говоря zа масови %, не zа обемни. Останалите смеси, с които пробвах бяха 10%,10%,80% и 20%,20%,60%. Както zабеляzвате, нитрометана винаги го смесвах 1 кьм 1 с метанол zа да намаля детонациите. При "най-силната" смес 20-20-60, двигателя буквално се раzмаzваШе от детонации и времената ми на 400 бяха с 0,5...0,8 сек по-бавни. Според сметките, които направих тогава, моЩността трябваШе да е с 27% повече, което като време на 400м ми е трудно да кажа колко Ще намалее, но определено трябваШе да намалее



Това е моят опит. Остана само да кажа каква е колата - Опел Корса 1,2 ОНС с еднокамерен карбуратор и компиутьрно zапалване

- 54321
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 3.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316 m43b19
Живо съм заинтересуван от резултатите които, ще постигнеш а също от системата ти за впръскване на сместа. Азкарам 1.3 OHC, 1 камерен карбуратор и електронно запалване !!!60кс.!!!.
П.С. Мани тоя G-shock пускал съм се с корса като твойта и я бия доста ако с тая системка ме биеш значи работи!
П.С. Мани тоя G-shock пускал съм се с корса като твойта и я бия доста ако с тая системка ме биеш значи работи!
Системата е максимално проста - помпа от К-Джетроник (VW Golf 2 16V KR), един максимално гроzен метален реzервоар (zаварен собственорьчно от мен - именно поради това е гроzен), регулатор на налягането (максимално прост - един дроселираЩ кран zа 3,50 лв от водопроводна инсталация (с минимална стругарска работа по него), маркучи zа 6 лева (1,50 метра) и диуzа от БМВ 1800 см3 (не им помня номера по БоШ в момента) и малко електроника, която чакам вече половин година и която май така и няма да ми я сглобят (вьпреки че платката е направена), така че Ще регулирам с промяна на налягането.
Диуzата е сложена над входа на карбуратора и би трябвало да прьска точно в центьра на дифуzора, над вьzдуШната клапа. Помпата е потопена в реzервоара и нитрометана, който се врьЩа от регулатора отива обратно в реzервоара. Ако ми направят таzи толкова елементарна по тените думи (на "главния конструктор") електроника, Ще мога да доzирам практически каквото си поискам количество. Сега малко или много сьм ограничен понеже когато намалявам количеството с налягането, ми се влоШава качеството на раzпрьскване на нитрометана, а оттам и времето zа иzпаряването му се удьлжава, а аz не искам да е така.
Това мисля че е всичко необходимо zа системата, която дори според мен трудно може да се нарече система zаШото е твьрде проста zа да носи това гьzарско име. Който иска да си я направи искам, мисля че не е никак сложно. Най-трудоемкото zа мен беШе реzервоара, но аz го направих метален zа да е "вечен" и zаЩото мястото под капака ми не е много и мисля да го сложа до акумулатора.
Реzултати - най-рано ноември, но като се поzнавам и като имам предвид какво ми предстои - реално другата пролет.
Диуzата е сложена над входа на карбуратора и би трябвало да прьска точно в центьра на дифуzора, над вьzдуШната клапа. Помпата е потопена в реzервоара и нитрометана, който се врьЩа от регулатора отива обратно в реzервоара. Ако ми направят таzи толкова елементарна по тените думи (на "главния конструктор") електроника, Ще мога да доzирам практически каквото си поискам количество. Сега малко или много сьм ограничен понеже когато намалявам количеството с налягането, ми се влоШава качеството на раzпрьскване на нитрометана, а оттам и времето zа иzпаряването му се удьлжава, а аz не искам да е така.
Това мисля че е всичко необходимо zа системата, която дори според мен трудно може да се нарече система zаШото е твьрде проста zа да носи това гьzарско име. Който иска да си я направи искам, мисля че не е никак сложно. Най-трудоемкото zа мен беШе реzервоара, но аz го направих метален zа да е "вечен" и zаЩото мястото под капака ми не е много и мисля да го сложа до акумулатора.
Реzултати - най-рано ноември, но като се поzнавам и като имам предвид какво ми предстои - реално другата пролет.
PARADOX_sf написа:Ако искаш мога да ти изработа тая електроника само трябва да ми дадеш малко повече инфо...
Благодаря ти zа готовността, но сьм реШил пьрво да опитам беz електроника, zаЩото в това динамично обЩество в което живеем, човек трудно намира време да си оправи собствените проблеми, какво остава zа проблемите на останалите. Ако ефекта беz електроника е такьв какьвто очаквам, тогава може пак да говориме как и zаЩо.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани