въздух от щеката за масло
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
въздух от щеката за масло
Искам да попитам за една кола просто информативно от какво може да е проблема.Значи като и се дръпне щеката на маслото и за една секунда излиза въздух под налягане и след това колата си работи нормално без да има налягане. като прибереш щеката и след малко я дръпнеш пак, по същия начин издухва въздух. Кто се кара колата от капачката за наливане на маслото избива масло в следствие нагнетяването на въздуха. Що е то 


Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
сегменти
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
а колата е марка, модел и двигател какъв?!?
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
капачката за наливане на маслото избива масло в следствие нагнетяването на въздуха.
Туй по - скоро говори за нужда от смяна на капачката, щото не уплътнява добре. Едва ли прави чак такова налягане, че маслото да избива, а капачката да е здрава, ама едвам да се държи. А даже и да няма налягане, щом капачката си е на мястото, много по - лесно през хлабава капачка ще излезат маслените пари, отколкото плътно масло под налягане. Т.е.е моето очакване е че даже и след сегменти пак ще маслее оттам.
Темата е за специализираните форуми, ма не е ясно за кой

- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Сегменти!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
е ако са сегменти защо не духа постоянно, а само за момент?

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Kristopher написа:е ако са сегменти защо не духа постоянно, а само за момент?
Проверете компресията за да видите дали са сегментите!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
AcOrP написа:може да има проблем с вентилацията на картерните газове, но на БМВ незнам как е реализирана.

Не плашете човека де - едва ли са сегменти. Има запушване някъде по вентилацията. Ако си откачил маркуча, да не влиза във филтъра, както много хора в Бг правят

Ако хванеш маркуча за картерните газове, запушиш с пръст и дадеш малко газ, може даже и щеката да изхвърли, особено ако колата е дизел.
Така че - без паника, и си виж системата за вентилация. И аз не знам как е при БМВ, но по принцип е един маркуч, който излиза от главата, и влиза някъде след въздушния филтър.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ам ако каже ква е колата,двигателя,боята..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Kristopher написа:двигателя е m60b40
аааааааааааа този мотор има яко компресия тва е като напунеш некоя мацка с краката нагоре и яко я помпаш после като извадиш щетаката и то казва пак пуфффф









- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
аз си питам профилактично, защото още не може да отиде колата на майстор
Последна промяна Kristopher на 28 Май 2008, 21:17, променена общо 1 път

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани