Вьпрос за Е9
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Вьпрос за Е9
Колеги колата е Е9 3.0 CS от 1974 година та вьпроса ми е колко коня е този мотор за да си сметна акциза евентуално ако ниакои знае и има ли ниакакви вратички за избягването му ако колата се внесе като ретро? Предварително благодаря
Колега виж линка
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E9
Von 1968 bis April 1971 war ausschließlich der 2800 CS mit 2,8-l-Vergasermotor mit 170 PS verfügbar. Insgesamt entstanden 9.399 Exemplare des 2800 CS. Im April 1971 wurde dieses Modell durch den 3.0 CS (ebenfalls mit Vergasermotor, 180 PS) ersetzt, der bis zum Produktionsstopp im Dezember 1975 10.898 mal gebaut wurde. Beide Fahrzeuge waren ebenfalls mit Automatikgetriebe lieferbar (interne Bezeichnung 2800 CSA bzw. 3.0 CSA).
Wenig später entstanden die ersten 3.0 CSL-Leichtbau-Coupés in Zusammenarbeit mit Alpina als Homologationsserie für den Tourenwagensport, wo BMW damals mit den BMW 02 sehr erfolgreich war. Diese Wagen erfuhren gegenüber dem 3.0 CS keine Leistungssteigerung, wogen dank konsequenter Gewichtssparmaßnahmen leer jedoch nur 1.165 kg und beschleunigten damit in 7,4 Sekunden auf 100 km/h. Von diesen Fahrzeugen wurden nur 169 Exemplare gebaut.
И още:
http://www.bmwcsregistry.org/Coupe_Info ... ction.html
Дано се оправиш с немския
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E9
Von 1968 bis April 1971 war ausschließlich der 2800 CS mit 2,8-l-Vergasermotor mit 170 PS verfügbar. Insgesamt entstanden 9.399 Exemplare des 2800 CS. Im April 1971 wurde dieses Modell durch den 3.0 CS (ebenfalls mit Vergasermotor, 180 PS) ersetzt, der bis zum Produktionsstopp im Dezember 1975 10.898 mal gebaut wurde. Beide Fahrzeuge waren ebenfalls mit Automatikgetriebe lieferbar (interne Bezeichnung 2800 CSA bzw. 3.0 CSA).
Wenig später entstanden die ersten 3.0 CSL-Leichtbau-Coupés in Zusammenarbeit mit Alpina als Homologationsserie für den Tourenwagensport, wo BMW damals mit den BMW 02 sehr erfolgreich war. Diese Wagen erfuhren gegenüber dem 3.0 CS keine Leistungssteigerung, wogen dank konsequenter Gewichtssparmaßnahmen leer jedoch nur 1.165 kg und beschleunigten damit in 7,4 Sekunden auf 100 km/h. Von diesen Fahrzeugen wurden nur 169 Exemplare gebaut.
И още:
http://www.bmwcsregistry.org/Coupe_Info ... ction.html
Дано се оправиш с немския
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Колега добър избор
Иначе има е9ки не акцизни до 2.0 и 2.5 моторите са до 150кс нагоре от 2.8 са над 170кс демек плащаш яко
Но пък е лоша баварска легенда и си заслужава да се изръсиш
Дай снимки това онова, в кво състояние е
Гледай да е със сите джаджи и дреболии по нея, че после тука няма намиране
И няма такова нещо без акциз за ретро в наща мила родина. То ако имаше щеше да стане ебати ретро парада в българия де
Камоли без данък примерно, както е навсякъде 







Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Желая ти успех,имаш вкус
Дай ако може малко снимки

Дай ако може малко снимки

"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
а аз да ви питам първоима ли начин да се избегне акциза и ако има кажете какъф.може и на лс.
второ как се плаща акциза в нап,митница или друга данъчносъбирателна служба след като колата вече е регистрирана или още при влизането в страната се плаща.
мани че нещо много ме блазнат тия пусти е32-и по чужбина
второ как се плаща акциза в нап,митница или друга данъчносъбирателна служба след като колата вече е регистрирана или още при влизането в страната се плаща.
мани че нещо много ме блазнат тия пусти е32-и по чужбина

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Така от снимките изглежда да стане доста палава
Дано я вземеш.....после ще те издирвам за едно кръгче 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
То нали се продаваше и една е9-та в България или я продадоха ?Говора за онази,която беше в автокъщата при МОЛ-а
Tux0 Ca !


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
SpUd3r написа:То нали се продаваше и една е9-та в България или я продадоха ?Говора за онази,която беше в автокъщата при МОЛ-а
Те всичките коли там(ретро) се продават по принцип,но вчера като минах си бяха на лице

Много добър избор за автомобил,успех ти пожелавам

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
да верно дееба....важното е, че има не акцизна е9каlowdriver написа:krika написа:Иначе има е9ки не акцизни до 2.0 и 2.5...
Мите, бъркаш се, е9 няма с двулитров двигател. 2000cs e120 e модела с подобна кубатура.
е9 2.5cs е доста трудно откриваем, предвид 844-те бройки, които са произведени.
Браво за избора!


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Днес сметнах акциза и пезултата е около 4700 лева + докарване още 1000 за рапатрак + цената на колата коиато е 6000 CHF и направо почвам да се плаша ще гледам да измакна още малко инфо за колата. Благодаря на всички които откликнаха на темата бяхте полезни а иначе има една 2.5CS в mobile.de за 10000 евра и изглежда по-добре
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани