При избиране на ретро кола ? 2002 , Е21 , кое е по-ваажно?

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Какво да търсим в ретро колите ?

Запазено купе с какъвто и да е двигател
23
82%
Запазен двигател със старо купе
4
14%
Не много запазени купе и двигател , но не чак в окаяно състояние ...
1
4%
 
Общо гласове : 28
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е34 520

При избиране на ретро кола ? 2002 , Е21 , кое е по-ваажно?

Мнение от fANTONa » 21 Сеп 2006, 13:39

Интересува ме ако си търся ретро количка , какво трябва да бъде в добро състояние , (ясно че най-добре ще да е всичко, но тогава е много скъпо) , мисълта ми е кое е по-важно ...
!!!! става въпрос за малка начална инвестиция !!!
1. да се търси добро купе без ръжда , добре поддържано с какъвто и да е двигател , или даже без , и да се сложи друг по-запазен ....
2. да се търси каквото и да е купе , с добре поддържан двигател и да се ремонтира купето ...
3. да се търси що годе добро купе с що годе добър двигател и да се прави цялостна реставрация в бъдеще...

очаквам да защитите мненията си ?

(мисля че темата ще е полезна за ретро маняците)

П.С. някой знае ли какви ще са ограниченията при внасяне на автомобили след като влезем в ЕС ????
БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е34 520

Мнение от fANTONa » 21 Сеп 2006, 17:25

някой ... мнение ??? от по-разбиращите :)
БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 21 Сеп 2006, 17:26

1. да се търси добро купе без ръжда , добре поддържано с какъвто и да е двигател , или даже без , и да се сложи друг по-запазен ....
тръгне ли ръждата няма правене... то е ясно, че няма да има такива без ръжда, но с приемливо малко ръжда. а двигатели се намират по-лесно ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Сеп 2006, 17:53

Колега,чети внимателно :arrow:

Ръжда под всякакви форми и размери е абсолютно нежелателна :!:
Корозия тръгнала веднъж не се поправя с т.нар. изкърпване :idea:
Просто,тя избива пак и оправия няма-от личен опит го твърдя ...

Най-добре е купето да няма следи от удари и корозии по възможност.
Реставрациите са изключително скъпи операции,изискващи време,много пари,много търпение и нерви ...

Като начало търси купе в колкото може по-добро състояние пък мотора е нещо,което подлежи на ремонт и не е от такова значение 8)
Много поздрави :wave:


Георги Пенчев
Изображение

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 22 Сеп 2006, 1:24

Относно изкърпване, дали тръгва отново ръжда и кога се обърни наи добре към sonny иначе аз лично бих търсил от ретро кола много добре запазено купе ;)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 22 Сеп 2006, 3:36

При 2002 трябва да се гледа :arrow: да намериш :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е34 520

Мнение от fANTONa » 24 Сеп 2006, 22:17

ok, мерси много на всички за съветите ... вече знам за какво да се оглеждам ....
а още едно въпросче пък за двигателя тогава .... може ли на старо купе да се сложи сравнително нов двигател , в смисъл разлика в призвоодството да е над 5-10 години .... или различията са прекалено много и няма да стане .... или дори и да стане ще е доста сложно ...
БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: провинцията

Мнение от порасналия » 25 Сеп 2006, 20:05

виж сега,аз се опитах сменя 1.8 сьс 2.8к от е28.С двг. никви проблеми влиза но трансмисията не се сабра в тонела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 05 Окт 2006, 20:18

Разликата в цената на два ретро автомобила един и същ модел, двигател, цвят, състояние може да е в пъти различна ... защо ще попитате? Защото ценителя ще провери дали колата е излезнала от завода със този си двигател. Ако е сменян двигателя, един колекционер дори няма да я погледне, независимо в какво състояние е. По-същия начин може да даде 3 пъти повече пари за кола в окаяно състояние, обаче изцяло оригинална, отколкото някоя лачена, изцяло рециклирана с друг двигател и модерни орнаменти. Това важи за модели и версии, които са рядки. Едно обикновенно е21 320 6 цилиндрово никога няма да има кой знае каква стойност, защото са произведени да кажем 40 000 броя. Обаче ако стане въпрос за е21 ДТМ версия или онази със големия бодикит оригинална там вече цените ще са в небесата и горе описаните критерии ще важат с пълна сила.

Затова ако ще търсиш ретро кола просто за кеф без да те интерсува автентичност търси доброто и здраво купе ;)

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook