Нужда от инфо за E32 730i
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Нужда от инфо за E32 730i
Колеги това е бленуваното BMW.
Вчера попаднах на тази обява http://i.mobile.bg/perl/printdet.cgi?id ... 7448392439
Някой от клуба знае ли нещо за историята конкретно на този автомобил?
Не съм се обаждал все още, тъй като съм в голямо колебание.
Дали да продам моята колица - докато е в перфектно състояние и мога да и взема пари и да се нахвърля на тоя звяр? Обаче ме притеснява дали с поддръжката няма да ми се стъжни много! То най-често части по окачването ще се сменят, двигателя предполагам няма какво да му се чупи ако е в добро състояние - пък и аз не съм душманин и карам доста пенсионерски!
Разхода на гориво не ме притеснява толкова предполагам 15-16 градско ще се сместя.
Накрая искам да помоля собствениците на такива бмв-та да споделят накратко какви ремонти са правили и някакви ориентировъчни цени на частите и консумативите.
Аз ще имам парите за колата най-рано средата на август, ама да знам дали да се ентусиазирам излишно или да си спя спокойно още известно време с сегашната ми кочинка!
Благодаря предварително за помощта и менията.
Вчера попаднах на тази обява http://i.mobile.bg/perl/printdet.cgi?id ... 7448392439
Някой от клуба знае ли нещо за историята конкретно на този автомобил?
Не съм се обаждал все още, тъй като съм в голямо колебание.
Дали да продам моята колица - докато е в перфектно състояние и мога да и взема пари и да се нахвърля на тоя звяр? Обаче ме притеснява дали с поддръжката няма да ми се стъжни много! То най-често части по окачването ще се сменят, двигателя предполагам няма какво да му се чупи ако е в добро състояние - пък и аз не съм душманин и карам доста пенсионерски!
Разхода на гориво не ме притеснява толкова предполагам 15-16 градско ще се сместя.
Накрая искам да помоля собствениците на такива бмв-та да споделят накратко какви ремонти са правили и някакви ориентировъчни цени на частите и консумативите.
Аз ще имам парите за колата най-рано средата на август, ама да знам дали да се ентусиазирам излишно или да си спя спокойно още известно време с сегашната ми кочинка!
Благодаря предварително за помощта и менията.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Веднъж качиш ли се на тази спортна лодка и няма да искаш да слезеш!Направиш ли си едно кръгче и ще забравиш и за разходи и за части и за всичко!Просто ще искаш постоянно да я караш!Не знам дали знаеш,но Mercedes-Benz S-Class W126 и BMW 7er E32 се най-здравите коли произвеждани някога!!!
Човека,който разбира най-много от S-класи и 7-ци е penchev:
http://bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=104
Човека,който разбира най-много от S-класи и 7-ци е penchev:
http://bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=104
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Едно от най-добрите бмв-та произвежадни някога
предлагащо лукс изпреварил своето време
дори повечето нови коли не могат да се похвалят с такава возия
а и върви нечовешки








ТДС - Турбо Див Селянин
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Откакто се помня като фен на BMW т.е. от получаването на първия ми каталог на марката, това беше някъде около 1995 година, бях пленен от Е32. И от доста време си мечтая за този модел. Като запален по автомобилния дизайн просто като погледна тая кола отзад и направо....не знам какво ми става!
Притесняваме, че първоначалната инвестиция е лесна работа, обаче като купя колата не искам да се окаже, че няма да мога да я поддръжам и да се скапе пред очите ми гниейки пред блока, докато събирам пари за поредната част. Т.е. затова исках да знам какво излиза като финанси отглеждането на точно този модел. Още повече, че Е32 не е от най-разпространените и дори части втора употрепа ще е невъзможно да се намерят.
Притесняваме, че първоначалната инвестиция е лесна работа, обаче като купя колата не искам да се окаже, че няма да мога да я поддръжам и да се скапе пред очите ми гниейки пред блока, докато събирам пари за поредната част. Т.е. затова исках да знам какво излиза като финанси отглеждането на точно този модел. Още повече, че Е32 не е от най-разпространените и дори части втора употрепа ще е невъзможно да се намерят.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Незнам дали моито мнение е съвсем точно (надявам се, ако не е някои да ме поправи), но потдръжката на Е32 не е много повече от на Е34 (имат и доста взаймно заменяеми части) така, че си преценявай, при е32 е доста сериозен разхода обаче. 

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
е колко по сериозен да е Е32 735 автомат дава 20 разход градско
а е23 735 на СОНИ 15 при ръчка кара се както си трябва е се пак има и разлика в теглото но Е32 е страшна кола.Все пак секи си преценява дали може да си го позволи или не
а е23 735 на СОНИ 15 при ръчка кара се както си трябва е се пак има и разлика в теглото но Е32 е страшна кола.Все пак секи си преценява дали може да си го позволи или не
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
M6 написа:Не знам дали знаеш,но Mercedes-Benz S-Class W126 и BMW 7er E32 се най-здравите коли произвеждани някога!!!
Направо останах шашнат - от кога БМВ 7ма серия е в групата на надеждните

Да не говори, че от най - най - най - мерцедеса има по.
http://www.avtoweb.com/index.php3?sl=cs ... =&Nmodel5=
Което не значи, че не е хубава кола - напротив. Но фактите са факти, а на БМВ никой не им е виновен, че си правят мостовете и дифовете в най - забутаните фабрики на планетата. Можеше да са доста по - нагоре

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Scott написа:е колко по сериозен да е Е32 735 автомат дава 20 разход градско
а е23 735 на СОНИ 15 при ръчка кара се както си трябва е се пак има и разлика в теглото но Е32 е страшна кола.Все пак секи си преценява дали може да си го позволи или не
е разликата с едно нормално е34 520 от 6+ л/100км, ако за теб не е сериозен... ОК!
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Не не ме разбра првилно (аз не се изразих правилно ) става дума че като си купиш 7 мица ще си я храниш а ако нямаш пари за бензин няма изобщо да си купуваш БМВ или поне ще е 3 ка а не Е32
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Diablo написа:M6 написа:Не знам дали знаеш,но Mercedes-Benz S-Class W126 и BMW 7er E32 се най-здравите коли произвеждани някога!!!
Направо останах шашнат - от кога БМВ 7ма серия е в групата на надеждните. Скив да се ориентираш за разликата между БМВ 7ма серия и Мерцедес S класа. Около два пъти е, а? И БМВ 7мата серия е много по - близо до Вектрата май, а?
Да не говори, че от най - най - най - мерцедеса има по.
http://www.avtoweb.com/index.php3?sl=cs ... =&Nmodel5=
Което не значи, че не е хубава кола - напротив. Но фактите са факти, а на БМВ никой не им е виновен, че си правят мостовете и дифовете в най - забутаните фабрики на планетата. Можеше да са доста по - нагоре.
Двигателите на E32-то са създадени така,че без никакви сериозни проблеми да изминат 500 000 км.А двигателите на W126 - 1 000 000 km



- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Scott написа:Не не ме разбра првилно (аз не се изразих правилно ) става дума че като си купиш 7 мица ще си я храниш а ако нямаш пари за бензин няма изобщо да си купуваш БМВ или поне ще е 3 ка а не Е32
Мда така си е.., ако е с М30 и не ти пука може да и бутнеш газчица така поне ще ти се връзва 25+ газ = 10+ бензин..

Diablo написа:
Направо останах шашнат - от кога БМВ 7ма серия е в групата на надеждните. Скив да се ориентираш за разликата между БМВ 7ма серия и Мерцедес S класа. Около два пъти е, а? И БМВ 7мата серия е много по - близо до Вектрата май, а?
Абе пичага теб съм те забелязал че в някои области даваш наистина компетентни мнения , обаче тука как се изложи , направо не мога да повярвам че това го е написал човек с претнции за солидни познания в областта на автомобилостроенето.
Та според мен или никога не си се качвал да се возиш или караш такъв автомобил /най-вероятно/, или някой мноооого глупости ти е наговорил за тази легенда. Ти , а и повечето хора, нямате никаква идея къде точно е предела на издръжливостта на точно тази серия автомобили-визирам Е32-Е34. Да не говорим за случаи на счупване на диференциал или мост , след нормална експлоатация от 200-300 хиляди и повече километра.
И за да не бъда голословен ще ти дам малко описание на трошката която карам аз в момента: 16 годишна вече, 180 000 мили/285 000 км/ ,по моя преценка поддържана от време на време , не е била тотално занемарена. Има нужда от малко тампони по предницата и амортесьори, но се кара и така. 3.5 литровия редови 6-цилиндров двигател с автоматична 4-степенна трансмисия дава средно 16.5 на сто харчене при мойто каране>демек може и по-малко> под 16 когато го кара жената. Разход на масло>0.0 л. за 6000 км. Автоматичната трансмисия ZF, вероятно фабричната на тази кола включва предавките като такава на 30000 км. , само от 3-та на 4-та това става малко по-рязко. Тука е мястото да вметна че не бих посмял да сравнявам тези модели на БМВ с единствения истински мерцедес-ПУРАТА , обаче има поне един показател по който всяко БМВ от онези години е по-добро от всеки Мерцедес от онези години и то е автоматичната трансмисия

Та за край на описанието на един мъртвороден сандък ще кажа че ел. оборудването и екстрите на тази кошница са в пълна изправност и 100% работещи , като изключение прави фабричният аудио усилвател , който явно някога е "светнал" и е бил ексхумиран

А това е само "петичката" за "седмичката" можем само да си правим изводи.

Двигателите на E32-то са създадени така,че без никакви сериозни проблеми да изминат 500 000 км.А двигателите на W126 - 1 000 000 km Прави си изводите.......не знам дали знаеш,но най-новите модели на Mercedes имат 32 години гаранция против корозия,което значи че ако сега си купиш чисто нов Mercedes и някой калник пусне ръжда през 2038 от Mercedes веднага ще ти дадат нов и то безплатно.Гаранцията за мобилност на новите Мерджани е 12 години.За сравнение най-новите BMW-та имат гаранция за корозия 12 години и 3 години за мобилност.Като си разглеждах сайта на mercedes и прочетох,че най-новите двигатели на фирмата имат потенциял 5 000 000 км!Само си представи колко е това С две думи мерцедеса по здвавина и возия никой не може да го бие,а BMW-то по динамика няма равен Към кое ще се насочиш ти решаваш.
Двигателите на БМВ са създадени за 500К а на мерцедес за милион. Тая информация за всичките двигатели ли е или само за бензиновите? Това на сайта ли си го пишат? Или си видял отношението 2:1 в полза на Мерцедес по надежност и просто реши, че това са 500 000 и милион.
Ами тая бабешка Тойота, дето е по - от мерцедеса за 1,5 милиона ли е мислена?

bawareca написа:Та според мен или никога не си се качвал да се возиш или караш такъв автомобил /най-вероятно/, или някой мноооого глупости ти е наговорил за тази легенда.
Ами да кажем, че съм се, че съм карал, НО нямам наблюдения върху стотици хиляди километри, така че се налага да се позова на статистиката на ТЮФ, която за мен е меродавна. Все пак всеки две години се препотявам, когато трябва да мина такъв преглед с моята кола.
В този смисъл обаче, за да претендираш за обективно СРАВНЕНИЕ, а не мнение (какъвто е случая), то по твоята логика, ти трябва да разполагаш със стотици хиляди км в Мерцедес, Карина.
Ти , а и повечето хора, нямате никаква идея къде точно е предела на издръжливостта на точно тази серия автомобили-визирам Е32-Е34.
Тъй, като го няма спеца, дето е карал по 300К и бенца и бмвто и Карината, то нека дори се абстрахираме от общото мнение за ЦФ и погледнем статистиката на проблемите на 7ма серия. Очевадно е, че не при колата на Киро, който може да си я поддържа и поправя, а при хиляди 7ци и 5ци със заден мост и кормилна кутия от ЦФ, карани по същия начин, както и всички останали марки коли, проблемите точно в тези възли сриват имиджа на марката БМВ като надеждна.

Колата сама по себе си не е лоша, но когато искаме да сме обективни трябва да я извадим от контекста на предразсъдъците си.
Понеже не искам да продължавам този спор, ще кажа, че 7цата е една чудесна лимузина, която предвид цената си няма алтернатива, за този който иска да кара, а не да се вози. Дори с тези си проблеми и въпреки че съм oldtimer addicted, все още си играя с мисълта да си взема 750ца за немските магистрали

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Абе аз не мога да разбера какво си говорите празни приказки. На хартия било така, според еди кои си било така. пълни глупости 


SlipKnoT написа:Мда така си е.., ако е с М30 и не ти пука може да и бутнеш газчица така поне ще ти се връзва 25+ газ = 10+ бензин..
Е добре де, може ли да караш БМВ и да му сложиш газ

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани