Технически въпрос за BMW 3.0 CS
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Технически въпрос за BMW 3.0 CS
Здравейте.Имам голям проблем с оборотите на празен ход.Колата е BMW 3.0 CS 1974г. с автоматична скоростна кутия.Стахотна кола.Има високи обороти на празен ход около 1800 - 2000 оборота.Двигателя е с двоен карбуратор.Но като поработи известно време, след около 15-20 мин. оборотите спадът почти до нормалното 1100-1200 обр.Пробвал сам с чистене на карбуратора, но нямаше ефект.Моля ако имате няква информация за проблема да отговорите.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Привет Радвам се че във форума има хора подържащи този модел... лошото е че нищо не им разбирам на карбураторите. Надявам се някой колега да ти помегне. УСПЕХ
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Привет и от мен
Не съм на себе си и аз като видях,какъв автомобил притежаваш
Радостно е ,че хора като теб,притежаващи "история" на 4 колела се допитват до нас
Има няколко души тук,които очаквам да се включат за да ти дадат евентуално някакъв ценен съвет
Ако ти е възможно,качи някакви снимки тук,за да се порадваме на автомобила ти
Поздрави
Георги Пенчев

Не съм на себе си и аз като видях,какъв автомобил притежаваш





Радостно е ,че хора като теб,притежаващи "история" на 4 колела се допитват до нас


Има няколко души тук,които очаквам да се включат за да ти дадат евентуално някакъв ценен съвет

Ако ти е възможно,качи някакви снимки тук,за да се порадваме на автомобила ти


Поздрави

Георги Пенчев
И на мен много ми харесва тази баварка
Много красив модел
Пусни снимки ако можеш и кажи нещо повече за колата
Ако кажеш,че си я купил чисто нова и до сега си я караш
Ретро BMW 180 кс. редови 6-так,какво повече да иска човек
(Може би ръчни скорости
)
Тази седмица не съм на училище и ако някой иска мога да напиша нещо за колата







Ретро BMW 180 кс. редови 6-так,какво повече да иска човек



Тази седмица не съм на училище и ако някой иска мога да напиша нещо за колата

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
ми напиши какво чакаш ама да има повече снимки 

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Привет!
Първо искам да те поздравя за прекрасната машина (:bowdown:), която притежаваш и да ти пожелая да те
слуша и радва много години.
Предполагам, че твоята машина е с два карбуратора Zenith 35/40 INAT. Принципно, навсякъде из нет-а
пишат, че този карбуратор е проблемен. Като довод дават, че трудно се настройва, след като един път
е излязал от строя, но...Това, с което мога да ти помогна аз е да ти дам два линк-а , в които ще
откриеш информация за тези карбуратори във вид на техническо ръководство на БМВ. Според мен,
операциите, които могат да се извършват по този карбуратор са описани и онагледени доста добре.
Описани са и проблемите, които могат да възникнат по време на експлоатация, на какво могат да се
дължат и как да се отстранят, евентуално. Има и пълните им техническите параметри.
http://www.cscoupe.org/tech/zeniths/bmw1/bmw1.html#001
Тук са показани и описани настройките (и как се извършват) на този карбуратор. Има и отделна секция
в менюто(най-отгоре) за автомобилите произведени през/след 1974, при които настъпват промени
в конструкцията на карбуратора.
http://www.cscoupe.org/tech/zeniths/bmw2/bmw2.html
Тук може да се ориентираш за конструкцията и елементите , които са включени в карбуратора.
Както и различните типове карбуратори Zenith (32/40, 35/40). В края са описани и проблемите, които могат
да се прояват при двигателите с този тип карбуратори, симптомите и как да бъдат премахнати.
Успех и дано съм помогнал!
Поздрави!
Първо искам да те поздравя за прекрасната машина (:bowdown:), която притежаваш и да ти пожелая да те
слуша и радва много години.
Предполагам, че твоята машина е с два карбуратора Zenith 35/40 INAT. Принципно, навсякъде из нет-а
пишат, че този карбуратор е проблемен. Като довод дават, че трудно се настройва, след като един път
е излязал от строя, но...Това, с което мога да ти помогна аз е да ти дам два линк-а , в които ще
откриеш информация за тези карбуратори във вид на техническо ръководство на БМВ. Според мен,
операциите, които могат да се извършват по този карбуратор са описани и онагледени доста добре.
Описани са и проблемите, които могат да възникнат по време на експлоатация, на какво могат да се
дължат и как да се отстранят, евентуално. Има и пълните им техническите параметри.
http://www.cscoupe.org/tech/zeniths/bmw1/bmw1.html#001
Тук са показани и описани настройките (и как се извършват) на този карбуратор. Има и отделна секция
в менюто(най-отгоре) за автомобилите произведени през/след 1974, при които настъпват промени
в конструкцията на карбуратора.
http://www.cscoupe.org/tech/zeniths/bmw2/bmw2.html
Тук може да се ориентираш за конструкцията и елементите , които са включени в карбуратора.
Както и различните типове карбуратори Zenith (32/40, 35/40). В края са описани и проблемите, които могат
да се прояват при двигателите с този тип карбуратори, симптомите и как да бъдат премахнати.
Успех и дано съм помогнал!
Поздрави!


Driver's Racing Team
Поздравления и от мен за автомобила, имах информация, че в БГ има само 3 такива модела, но явно не е така и това ме радва. Ако не се оправиш с тези карбуратори, има краен вариант който е да вземеш колектор с един карбуратор от е12 или е23, защото там нещата са по-лесни, но това ще ти е краен вариант. Във форума има човек който кара модел 2500 също автоматик и също с двата карбуратора, мисля, че ника му е 2500 или нещо от сорта, разтърси се и ако го намериш му пусни едно ЛС, мисля, че ще може да ти помогне, защото неговата е в много добро състояние и работи перфектно, но проблема е, че влиза много рядко.
Успех и очакваме снимки и инфо за отстраняването на проблема.
Успех и очакваме снимки и инфо за отстраняването на проблема.
sonny написа:Във форума има човек който кара модел 2500 също автоматик и също с двата карбуратора
http://bmwpower-bg.net/forums/profile.p ... ile&u=2782


Driver's Racing Team
lowdriver написа:sonny написа:Във форума има човек който кара модел 2500 също автоматик и също с двата карбуратора
http://bmwpower-bg.net/forums/profile.p ... ile&u=2782
Баш за туй говорим ама нещо човека не се появява да каже докъде е стигнал с е9ката, че даже и снимчици да тури
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани