Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Някой да знае евтин комплект 17ки Style290 за продажба?
Има едни бургаски за 750, но ми се струват скъпи…
Има едни бургаски за 750, но ми се струват скъпи…
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Супер трип си спретнах вчета - 550км по пътчета, пътища, проходи и магистрали. Почти цял ден изкарах със свален таван
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 106
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Колко сме със Z-ки...?
Браво, че си имал време и възможност да го направиш. Още по-хубаво е, че си го споделил. Обикновено и октомври е топъл и позволява каране по сухо и приятно. Хубава гледка.
Ultimate Riding Machine
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
С тази идея взех колата - да си върна удоволствието от шофирането. В старата работа бях намразил колите и пътуванията защото все бях на някъде с някаква тупалка и с времето тръпката изчезна. Сега отново нямам търпение да дойде уикенда за да хвана на някъде
Почти 6к км от 27.07 до днес, от които около 700 са градско. Към момента никакви технически проблеми или странности.
Проверих цените на някои "едрогабаритни" части и съм изненадан на колко примливи цени са: преден прозорец ОЕМ, с всички отстъпки идва под 500лв, задел ляв стоп (моя е спукан) също под 500лв
Почти 6к км от 27.07 до днес, от които около 700 са градско. Към момента никакви технически проблеми или странности.
Проверих цените на някои "едрогабаритни" части и съм изненадан на колко примливи цени са: преден прозорец ОЕМ, с всички отстъпки идва под 500лв, задел ляв стоп (моя е спукан) също под 500лв
Re: Колко сме със Z-ки...?
Браос ве човек 6000 км. аз съм минал едва около 1600км. Но карам и другата кола. Това което ме терзаеше лекото колебание на двигателя сутрин при студен старт, четейки по другите теми ме успокояват , че било нормално и не било проблем щото и още няколко човека го имали на същия мотор. Ще продължа да гледам де. Още толко требе да чакам за да видя дали колата ще пропищи за доливане на масло. Таз кола е толкова ниска, че вече успях да си остържа бронята отдолу ще я нося на бояджия, но се чудя как за в бъдеще да се предпазя от тези неща, май няма как. Днес сутринта я погледнах отдолу на канал. Не бях го правил до сега. Освен леката повърхностна ръжда в началото на ауспухувите тръби след двигателя всичко останало е наред. Ексцентричните болтове за камбъра са сложени максимално навън. Явно състезатели са я карали. Някакви усилващи шини има към задните колела, такива до сега не съм виждал на кола. Мазах гумените уплътнения с препарат, честно казано ми се струва, че кой знае какво не се промени. Чудя се дали шарнирните съединения на тавана да не смажа с течна грес. Дон Диего при теб работи ли блутуут устройството? Т.е. можеш ли да свържеш чрез него телефона си с колата? При мен тази опция не е активна. Мога да си вкарам адресна книга но само ръчно. Но дори и да го сторя при положение, че телефона не се закача към колата не бих могъл да избирам и да ме търсят през колата. Въобще нещо с този ЦИК не е баш кое требе си бъде. Как да е.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Всичко си работи при мен, но има какво да се желае откъм качество на връзката Провери дали не е запълнена "квотата" за свързани устройства.
Аз мойта я гледах миналата седмица отдолу - само по носачите има повърхностна ръжда. Някъде обаче са закачили дъното на багажника и са нарушили корозионната защита, та ще трябва да обърна внимание идните дни. Братовчед ми е автобояджия и каза да сваля каквото мога с четка, малко епоксиден грунд и после класическо "БОДИ на дебело"
И на мен ми направи впечатление колко много разпънки за усилване има колата, ясно от къде идва теглото.
Моите реглажи са наред, единствено предните гуми са събрани съвсем леко (0.07 градуса) вповече, но според майстора няма драми и евентуално идното лято като сложа новите гуми ще я пипнем да я направим по конец
Аз мойта я гледах миналата седмица отдолу - само по носачите има повърхностна ръжда. Някъде обаче са закачили дъното на багажника и са нарушили корозионната защита, та ще трябва да обърна внимание идните дни. Братовчед ми е автобояджия и каза да сваля каквото мога с четка, малко епоксиден грунд и после класическо "БОДИ на дебело"
И на мен ми направи впечатление колко много разпънки за усилване има колата, ясно от къде идва теглото.
Моите реглажи са наред, единствено предните гуми са събрани съвсем леко (0.07 градуса) вповече, но според майстора няма драми и евентуално идното лято като сложа новите гуми ще я пипнем да я направим по конец
Re: Колко сме със Z-ки...?
Е няма какви устройства да са свързани аз въобще не мога да стигна до тази опция т.е. тя не ми излиза в менюто. Може и аз нещо да съм "индиянец". Когато имаш една кола и всеки ден я караш леко полеко и намираш разните неща. Таз я карам по рядко и може още всичко да не съм разгледал както трябва. Но по вероятно това просто да не е активно. Може би има начин да се активира щото бутоните по волана за приемане и отхвърляне на разговор ги има. Има и бутон за гласови команди, но не че съм го пробвал. Подгрева на седалките работи това го пробвах. Другото дето ми направи впечатление е пактроника. Като тръгвам ми сигнализира ако съм близо до нещо, ако обаче започне радиото да си свири нещо този парктроник на рандъм принцип започва да ме предупреждава. Не че чакам на него ама........ На мерцедеса не е така , там доближа ли нещо и си ми сигнализира.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ами да ти кажа не съм сигурен. Би ли написал последователност от действия т.е. от кое подменю да почна и накъде да продължа? Отделно меню "Телефон " нямам т.е. както са другите основни менюта - Навигация, Радио, Статус на превозното средство и т.н.. Разбрах за този парктроник. Натискам бутона да го активирам - след това, като скоростта се вдигне автоматично изключва. Лошото е че при ниска скорост автоматично не се включва и трябва пак да натисна бутона. В тая кола толкова глезотийки са наслагали с разни амбиентни осветления. Зад седалките има две такива прикрити лампи. В движение светят горните две с леко червена светлина. Ако си спрял и отвориш врата те угасват и светват долните две с бяла светлина. На дръжките отвън на вратите пак две дискретни бели. Отдолу на вратите , като ги отвориш пак две бели. На лостчето за отваряне на вратите пак дискретни меки светлини.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Menu -> Telephone -> с въртящия бутон наляво (към теб) и от менюто избираш Bluetooth, там ти е опцията за добавяне на ново устройство
Аз пък днес открих, че има функцията за "падащо" пасажерско огледало при включване на задна предавка. Странно, че се активира по точно обратен на Мерцедес начин (бутона за избор на огледало трябва да е в позиция за управление на шофьорското огледало)
Аз пък днес открих, че има функцията за "падащо" пасажерско огледало при включване на задна предавка. Странно, че се активира по точно обратен на Мерцедес начин (бутона за избор на огледало трябва да е в позиция за управление на шофьорското огледало)
Re: Колко сме със Z-ки...?
Благодаря, но както вече писах въобще нямам позицията "Telephone". После ПадНА едно четене из нета. Оказва се , че има и други в това положение. Нямам идея защо ще си поръчаш навигация , но ще си спестиш телефона. И остава още една възможност някой да си го е прибрал този модул MULF се казва и да са изтрили тази опция през софтуера на колата. Сега ще проверя дали въобще този модул физически присъства в колата, макар , че пишеше , че той отговаря не само за Блутут, но и за още една функция , в момента ми бяга какво точно беше. А при мен всичко друго има функционалност изключая липсата на карти за България. Та този модул се намира в багажника зад шофьорската седалка, но е под кората на гърба т.е. трябва да видя това там трудно ли се демонтира. Самия модул го мернах из интернет на цена от 300 евро , но дали не беше втора употреба не съм сигурен. Ако обаче липсва окабеляването е голяма мъка щото трябва да се демонтира всичко от подлакътника до CIC модула на таблото за да се пуснат кабелите. Натъкнах се и някакъв Combox , който се намира на тавана на жабката в таблото. Нещо на места им преплитаха функциите с този MULF от багажника но.............Как да е.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Твойта кола е уж девствена така да се каже, предвид малкото км...съмняваме някой да е пипал и махал цели модули.
Направи си справка по VIN какви екстри има колата (ако не можеш сам ми пусни лс с вин да я проверя) и ще стане ясно какво има и какво няма
Направи си справка по VIN какви екстри има колата (ако не можеш сам ми пусни лс с вин да я проверя) и ще стане ясно какво има и какво няма
Re: Колко сме със Z-ки...?
А това го правих, но точно такова разграничаване подробно няма. Пише , че има Навигация - Професионал. Не пише никъде изрично за наличието на Телефон. Хм.....замислих се. Трябва да си погледна разпечатката за мерцедеса защото при него тази опция съществува и да видя дали в описаните атрибути това го има. Как да е. Майната му. Те малкото километри на колата са божа работа. Толкова са малко , че чак ме съмняват. На 20 000км влязла в България 2014г. Все едно за 4 години са навъртели толкова т.е. по 5 000 на година, което ме съмнява.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Като цяло това не е модел дето се кара ежедневно и целогодишно, масово обявите са на коли с пробег около 100к.
Аз взех една от малкото гонещи 200к
Имаш ли "докстанция" за телефон в подлакътника? Много странно да няма Bluetooth при теб. Имаш ли изтеглено ръководство за експлоатация?
Там всичко е описано: къде да го търсиш и как да го активираш. При мен има дори допълннителна книжка за запознаване с основните неща: отключване, различни волани и табла, кое какво е при всяко едно, за телефона също има картинки как се работи и тн.
Мога да снимам и да кача снимките ако искаш? Оправи ли проблема с неотварящия се на 100% екран на навигацията или си я караш така?
Аз лично напоследък все по-често го затварям екрана за да не ми разваля линията на таблото. Не ползвам навигацията, въпреки че съм я обновил (карам със стойка за мобилния и ползвам Waze), а радиото/медията може да се управлява от долните бутони без да се ползва екрана
Аз взех една от малкото гонещи 200к
Имаш ли "докстанция" за телефон в подлакътника? Много странно да няма Bluetooth при теб. Имаш ли изтеглено ръководство за експлоатация?
Там всичко е описано: къде да го търсиш и как да го активираш. При мен има дори допълннителна книжка за запознаване с основните неща: отключване, различни волани и табла, кое какво е при всяко едно, за телефона също има картинки как се работи и тн.
Мога да снимам и да кача снимките ако искаш? Оправи ли проблема с неотварящия се на 100% екран на навигацията или си я караш така?
Аз лично напоследък все по-често го затварям екрана за да не ми разваля линията на таблото. Не ползвам навигацията, въпреки че съм я обновил (карам със стойка за мобилния и ползвам Waze), а радиото/медията може да се управлява от долните бутони без да се ползва екрана
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани