Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
Re: Колко сме със Z-ки...?
оф, аз забравих че на Е89 е различно. Спомних си колко е малък с прибран таван. При Е85 тавана заема пренебрежително малко място и багажника си е доста голям и в двата случая.
Иначе "перата" на волана могат да се преправят и да работят по класическата схема. Изисква малко разбутване на кабелите.
Иначе "перата" на волана могат да се преправят и да работят по класическата схема. Изисква малко разбутване на кабелите.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Колко сме със Z-ки...?
Аз нося комплект фитили и хубава крачна помпа на heyner (нея си я ползвам по принцип за помпане на гуми, защото не вярвам на чужди манометри). В общи линии са само за малки дупки до 5-6мм, но те и “бозите” до толкова май работят само, но за сметка на това стареят и не се знае на какво ще прилича като ти потрябва. Помпата може да се замени и с компресор разбира се, но и на тях не им вярвам особено, при положение че струват наполовина колкото хубава помпа За по-брутални спуквания/сцепвания - само застраховка и пътна помощ…
В семейната кола имам и патерица освен фитилите и помпата… а за нея и крик трябва, ама кот’-такова.
Един път се бях прибрал с винт за гипс-картон и забелязах спадналата гума чак на другия ден. Реших да пробвам фитилите и мисля, че стана доста добре - още карам така и не губи повече налягане от другите гуми. Ще избутам това лято и догодина нови. Но като цяло изисква повече усилия отколкото да сипеш бозата и да се помолиш.
В семейната кола имам и патерица освен фитилите и помпата… а за нея и крик трябва, ама кот’-такова.
Един път се бях прибрал с винт за гипс-картон и забелязах спадналата гума чак на другия ден. Реших да пробвам фитилите и мисля, че стана доста добре - още карам така и не губи повече налягане от другите гуми. Ще избутам това лято и догодина нови. Но като цяло изисква повече усилия отколкото да сипеш бозата и да се помолиш.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Да де, но как ще намериш дупката за да сложиш фитила? Доста трудно би било без свалена гума.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Фитила съсипва гумата, за да се сложи се разширява дупката и се късат конците на гумата, оттам и здравината се компрометира
Лично аз никога не бих сложил фитил, дори на времето като имах гумаджийниците не съм ги предлагал, само вътрешни лепенки слагах.
Вчера забелязах, че надуванията на седалката не работят - къде да търся проблема? Диагностика дали ще го прочете това?
Лично аз никога не бих сложил фитил, дори на времето като имах гумаджийниците не съм ги предлагал, само вътрешни лепенки слагах.
Вчера забелязах, че надуванията на седалката не работят - къде да търся проблема? Диагностика дали ще го прочете това?
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Колко сме със Z-ки...?
Все пак говорим за аварийна ситуация на пътя - при гумаджия е ясно, че има много по-добри варианти. Относно намирането на дупката и поправката, със сигурност ще е по-трудно без сваляне на колелото и ще има дупене, но е на същия принцип както и ако е свалено. Дано не се налага все пак де… но откакто махнах рън-флата и сложих нормални гуми съм сигурен, че риска си заслужава.
Лумбалната опора не мисля, че се вижда на диагностика - по-скоро почвай по каналния ред - кабели, букси и т.н. Само едната ли не работи или и двете? Ако са двете, има ли шанс седалките да са сменяни и да липсва някой кабел?
Лумбалната опора не мисля, че се вижда на диагностика - по-скоро почвай по каналния ред - кабели, букси и т.н. Само едната ли не работи или и двете? Ако са двете, има ли шанс седалките да са сменяни и да липсва някой кабел?
Re: Колко сме със Z-ки...?
Не съм 100% сигурен, щото отскоро ровя в тази ISTA, но тя първо прочита всички модули на колата. Оцветения в кафяво има грешки. Натиска се бутона да ти покаже прочетените грешки. Пише код на грешката ,също така описание, имаше и начин да ти покаже процедурата, която трябва да следваш за да локализираш проблема. Но ми е беден опита буквално три четири ровичкания. Надуването също е част от някакъв модул. А щом го има на колата тази ISTA го чете. Свалих някъде на компа имената на всички модули и за какво отговарят , но ще трябва да гледам. INPA може и да не прочете щото тя май само по основните агрегати гледа, но е много прегледна и интуитивна за работа . Само да знаеш какво да гледаш. Но намери някой с ISTA и предполагам ще ти излезе грешката. При мен има само подгряване на седалките ама още не съм го пробвал. Все "киризя" маслото ама то и аз съм минал само 1000 км. и все показва мах. Но при липса на щека май ще трябва да си сложа 1 л. в колата за всеки случай. Как ще направят двигател без щека
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Днес записах час за полиране, керамика, пране на салон и поставяне на фолио на предна броня и фарове
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ще чакаме снимки.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
TheFreeRider написа: Не бъркаш. И аз щях да пиша за сбирка, но нека малко отмине отпускарсия сезон, че всичките уийкенди са планирани - може септември нещо да измислим.
Измислете нещо за някаква уЙкенд разходка, че не остана лято...
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:Фитила съсипва гумата, за да се сложи се разширява дупката и се късат конците на гумата, оттам и здравината се компрометира
Лично аз никога не бих сложил фитил, дори на времето като имах гумаджийниците не съм ги предлагал, само вътрешни лепенки слагах.
Спрей с гняс и компресор по-добре ли е според теб? Чисти ли се лесно после гумата?
Имам сигурно 2000км вече на късмет без патерица и каквито и да е пособия и съм без рънфлет. Късметът все някога свършва....
Ще взема да сложа фитили и инструментите към тях, че имам по принцип, само че и помпа ще трябва някаква. Реално ако ще съсипя гумата според вас, може би все пак патерица да взема? Има място в багажника. Как да избера патерица? Достатъчно е да е 18-ка и да спазя широчината? Колко пари е една такава?
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ако си със стоковите спирачки отпред 300мм трябва да стане дори 16ка. Търси стандартна патерица от е46 16ка или 17ка. Но ще ти трябват и крик и ключ.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Уф, то пък и крик и ключ вярно... И с тази патерица ще си компрометирам багажника.
Между другото към едната кола(нова) ми дадоха карта за 7 години безплатна пътна помощ от CBA. Мисля важи за с каквато и кола да съм, трябва да звънна да ги питам.
Между другото към едната кола(нова) ми дадоха карта за 7 години безплатна пътна помощ от CBA. Мисля важи за с каквато и кола да съм, трябва да звънна да ги питам.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
С няколко гумаджии говорих - фабричните спрейове се чистели лесно
Аз за мен май намерих оптималния вариант - гуми Continental с ContiSeal (май ще имам късмет да го има и на двата размера), така няма да го мисля за дребни пробойни и само от големи поражения ще трябва да се пазя и компресор в багажника.
Аз за мен май намерих оптималния вариант - гуми Continental с ContiSeal (май ще имам късмет да го има и на двата размера), така няма да го мисля за дребни пробойни и само от големи поражения ще трябва да се пазя и компресор в багажника.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Колко сме със Z-ки...?
sub_eleven написа:Don_Diego написа:Фитила съсипва гумата, за да се сложи се разширява дупката и се късат конците на гумата, оттам и здравината се компрометира
Лично аз никога не бих сложил фитил, дори на времето като имах гумаджийниците не съм ги предлагал, само вътрешни лепенки слагах.
Спрей с гняс и компресор по-добре ли е според теб? Чисти ли се лесно после гумата?
Имам сигурно 2000км вече на късмет без патерица и каквито и да е пособия и съм без рънфлет. Късметът все някога свършва....
Ще взема да сложа фитили и инструментите към тях, че имам по принцип, само че и помпа ще трябва някаква. Реално ако ще съсипя гумата според вас, може би все пак патерица да взема? Има място в багажника. Как да избера патерица? Достатъчно е да е 18-ка и да спазя широчината? Колко пари е една такава?
На един приятел вече 2 пъти му свършва така късмета, при това в Гърция, с часове разправии, но продължава да си кара с обикновени гуми. Патерицата трябва да ти покрива диаметъра на колелото и да става на апарата, иначе не е проблем да е по-малка. Спрей върши работа само за малки дупки, аз не бих разчитал.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани