Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Последно като го карах пролетта не беше крайно зле, та ще видим. Имам спирания по пътя, които изключват да минаване през подбалканския
Може би на връщане, но не съм решил още, че ме чака бая път и в двете посоки
Може би на връщане, но не съм решил още, че ме чака бая път и в двете посоки
Re: Колко сме със Z-ки...?
като ви слушам колко сте ентусиазирани и ми се докара и на мен... не съм я вадил с месеци от гаража Трябва да направим някой път едно събиране. С TheFreeRider мисля се запознахме веднъж на Серес (ако не бъркам ника), още няколко човека със Z4 познавам, може да стане приятна сбирчица.
За диагностика - INPA е всичко от което имаш нужда.
Наклон отзад имат малко в повече, както каза колегата до към 2.5 градуса, с цел да е по-безопасна за каране. 1.5-2 градуса започват да се виждат на око, но така или иначе е хубаво да се мине реглаж.
За диагностика - INPA е всичко от което имаш нужда.
Наклон отзад имат малко в повече, както каза колегата до към 2.5 градуса, с цел да е по-безопасна за каране. 1.5-2 градуса започват да се виждат на око, но така или иначе е хубаво да се мине реглаж.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Да , благодаря. Накупих разните там кабели софтуери, чета за да видя с кое как се работи. Още не съм ги слагал по колата , че тая работа с ИНПА стана вчера. Тя ми се вижда с най прегледен и прост интерфейс. ИСТА май е доста по подробна и с повече възможности , но май според мен разни крадени неща ще са с ограничени възможности. Имам и едно китайско Делфи , но то май е доста по орязано като данни които може да извади. Как да е. Четох и за този негативен камбър и на няколко места срещнах, че май от производителя така си излизат с по голям от на други автомобили. Споменават се различни цифри от 1,9-2,8 други 1,5 -2,5 но общо взето в тези граници. Успях да видя и къде точно се намира този ексцентричен болт от който се регулира този наклон. То той си е разграфен на деления. Сега остава да помисля на кой точно майстор да я закарам, че все ме е страх от "одрински" такива.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Колко сме със Z-ки...?
nero_ написа:като ви слушам колко сте ентусиазирани и ми се докара и на мен... не съм я вадил с месеци от гаража Трябва да направим някой път едно събиране. С TheFreeRider мисля се запознахме веднъж на Серес (ако не бъркам ника),
Не бъркаш. И аз щях да пиша за сбирка, но нека малко отмине отпускарсия сезон, че всичките уийкенди са планирани - може септември нещо да измислим.
За реглаж мога да препоръчам https://autoexpress-2.com/ ако става въпрос за София, аз само там ходя - записваш си час онлайн даже - чиста работа. Цените са между 30-60 лева в зависимост дали е само да се измери или да се регулират един или двата моста.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Много благодаря но съм много далеч от София. Има тук при нас един дето от най дълго време се занимава с това, но съм му сърбал попарата. Малък е града и няма кой да им остави да правят по читава кола. Все им карат разни морги и те са свикнали да търсят нещо дето е разпиляно. Но си мисля само за измерване да отида и ако установя че има голямо отклонеие да му покажа от кои болтове се регулира и да седя до него за да не пипа нещо което не трябва. Иначе ми е свързано с вземане на отпуск и ходене до Русе, ако и в сервиза се забавят ходя от кафе та кафе да губя времето. Как да е.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
nero_ написа:като ви слушам колко сте ентусиазирани и ми се докара и на мен... не съм я вадил с месеци от гаража
Що така бе колега? Как е възможно с цели месеци
Re: Колко сме със Z-ки...?
sub_eleven написа:nero_ написа:като ви слушам колко сте ентусиазирани и ми се докара и на мен... не съм я вадил с месеци от гаража
Що така бе колега? Как е възможно с цели месеци
Комбинация от липса на време и наличие на мотор
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Нищо де, гледай на нея като на злато. Не се обезценява със сигурност. 3.0i ръчка беше, нали?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз продължавам да следя пазара и цените, в Германия като мойта има само 9 и най-евтината е с 3к евро по-скъпа, на повече км и по-бедно оборудвана. Ако реша наистина май ще мога да изкарам някой лев от тази кола
Писах и в другата тема за гуми ама и тук: за и против рънфлат гумите. Мойта фабрично е с такива, но избора за спорт пакет 18ки е супер ограничен и мисля да си взема нормални гуми за идното лято. Някой може ли да препоръча хубав ремонтен комплект със спрей и компресор?
Писах и в другата тема за гуми ама и тук: за и против рънфлат гумите. Мойта фабрично е с такива, но избора за спорт пакет 18ки е супер ограничен и мисля да си взема нормални гуми за идното лято. Някой може ли да препоръча хубав ремонтен комплект със спрей и компресор?
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз лично имам оригиналният комплект на БМВ, за щастие не ми се е налагало да го използвам. Когато съм излизал на по-дълги разстояния си нося “патерица” и за мен това е най-сигурният вариант. Иначе RFT на такава кола не бих сложил.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:Някой може ли да препоръча хубав ремонтен комплект със спрей и компресор?
И аз се присъединявам
Re: Колко сме със Z-ки...?
В колата имам оригиналния пакет на БМВ. Още като я купих и на път за вкъщи забих една видия в едната гума, но добре че не изпусна, видях я чак като се прибрах. Патерица и то от багажника нищо не остана , като я сложиш вътре. Можете ли да препоръчате препарати за поддръжка на гумените уплътнения на твърдия таван. Гледах в Ю-туб едно видео, но онзи омаза яко с някаква смазка всички подвижни съединения на щангите. Така ли трябва? Няма ли да изпоцапа в багажника разни неща? Какво хидравлично масло се слага в резервоара на помпата ? И така ли джалатски се дърпа нагоре този резервоар за да му провериш нивото? Гледам отгоре премахнаха нещо като фибран и било шумоизолатор. Аз нямам такъв, не че не мога да изрежа нещо подобно от фибран. И какво точно шумоизолира, работата на самата хидравлична система или друг външен шум? Ако е второто веднага ще натъманя нещо подобно. То голяма занимавка с тая кола. Колежките се наредиха на опашка да ги возя, а жената опъна кондака на оръжието и го до допря до главата ми . Как да е.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Чак толкова малък не е този багажник. Дори е изненадващо голям. Не че съм пътувал много на големи дистанции, но миналото лято на море ходих с нея и си се събира патерица с 2 сака и раница за лаптоп, че май даже и хладилна чанта носих. Комплекта си върши работа, но за убождания. По-голяма дупка или сцепване и няма да те спаси. Оригиналния на БМВ си изглежда супер между другото, единствено ме притеснява да не е остарял прекалено.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Доволно голям е ако пътуваш с вдигнат таван, ако искаш да си със свален при Е89 си остава малко място. За седмица на морето събира багаж, за седмица някъде на ски - няма да се получи
Аз и мойта девойка слагаме един куфар тип салонен багаж за самолет и един сак, после уплътняваме където както може с дреболии и една плажна чанта зад седалките слагам, абе доволно багаж вкарвам.
Вчера по трудния начин разбрах защо имало табелки да не се слага багаж отстрани...метнах едни джапанки и докато се сетя, че пречат на тавана да се прибере се припотих 300 пъти
Скоро казвал ли съм колко съм доволен от колата, с всяко пътуване съм по-щастлив
В чатвъртък нямаше много трафик на Обзор, но 3 бавни коли стигат да ти убият кефа. Вчера обаче беше чисто и си покарах доста добре. Като залепена на пътя е, но трябва да измисля някакъв ретрофит на по-нов волан, че тия двойни пера ми късат нервите, супер неинтуитивни са (свикнал съм от другите ми коли ляво - сваляш, дясно вдигаш предавка)
За ремонтния комплект съмм решил да си взема BMW компресор от някоя морга и нов флакон с пяна и ще си поръчам нормални гуми Continental Premium Contact 6
Аз и мойта девойка слагаме един куфар тип салонен багаж за самолет и един сак, после уплътняваме където както може с дреболии и една плажна чанта зад седалките слагам, абе доволно багаж вкарвам.
Вчера по трудния начин разбрах защо имало табелки да не се слага багаж отстрани...метнах едни джапанки и докато се сетя, че пречат на тавана да се прибере се припотих 300 пъти
Скоро казвал ли съм колко съм доволен от колата, с всяко пътуване съм по-щастлив
В чатвъртък нямаше много трафик на Обзор, но 3 бавни коли стигат да ти убият кефа. Вчера обаче беше чисто и си покарах доста добре. Като залепена на пътя е, но трябва да измисля някакъв ретрофит на по-нов волан, че тия двойни пера ми късат нервите, супер неинтуитивни са (свикнал съм от другите ми коли ляво - сваляш, дясно вдигаш предавка)
За ремонтния комплект съмм решил да си взема BMW компресор от някоя морга и нов флакон с пяна и ще си поръчам нормални гуми Continental Premium Contact 6
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани