S-Class.....VS.......7-Series
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
S-Class.....VS.......7-Series
Има няколко автомобилни производителя чиито продукти са много качественни.Едни от най-добрите са компаниите Mercedes-Benz и BMW.Повечето хора,които не са карали казват,че не харесват автомобилите на BMW,а тези на Mercedes-Benz са №1.Можеби това се дължи на факта,че първият автомобил с вътрешно горене(четириколесен)е направен от Carl Benz.За тези които незнаят ще кажа,че Mercedes е името на дъщерята на собственика на първата кола.Естественно е,че тези две фирми ще са конкурентни.Тази конкуренция се заражда с появата на първият автомобил създаден от BMW-3/15 Wartburg Roadster.
4-цилиндара
Кубатура: 748 cc
Bore x stroke: 56 mm x 76 mm
18кс.@3500 rpm
Скарасти: 3 предни, 1 задна
Гуми: 4.00 x 19
Wheelbase: 76.2 inches
Overall dimensions: 124 x 46 x 52 in.
Тегло: 902 lbs.
Top speed: 54 mph
Общо: 150 броя
В тази тема ще опиша конкурентните модели от най-висок клас.Всичко започва когато Mercedes-Benz пуска модела 220(W187) през 1951-ва година в авотосалона в Франкфурд.Тогава е представен и модела на BMW 501.

**********************************
Топ-Модели:
**********************************
Mercedes-Benz 220 S
6-цилиндара
2,2 литра
80 кс. @ 4850 rpm
Top speed:140 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 21 сек.
BMW 501 V8
8-цилиндара
2,6 литра
95 кс. @ 4800 rpm
Top speed:160 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 17,5 сек.
Както сами виждате 7-ма серия превъзхожда S-класата още от самото им "раждане".Освен това 501 е работил по-тихо от 220.Това се дължи на факта че развива маклималната си сила при 50 оборота в минута по-малко.
Конкуренцията продулжава през 1954-та година.Тогава Mercedes-Benz пуска модела 220a(W180),а BMW модела 502.
*********************************
Топ-Модели:
*********************************
Mercedes-Benz 220SE
6-цилиндара
2,8 литра
115 кс. @ 4800 rpm
Top speed:188 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 15 сек.
BMW 502 V8
8-цилиндара
3,2 литра
160 кс. @ 5600 rpm
Top speed:190 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 12 сек.
BMW не правят промени по дизайна,защото не може да се направи от съвършенното по-съвършенно.502 тогава е била най-бързата 4-местна кола на света!Недостатаците и пред 220а са 2.Има по-малко вътрешно пространство.Това е така,защото BMW-e кола за каране а Mercedes-за возене!!!Другият недостатък е по-шумният двигател,но това се конпенсира с невероятно плавната му работа-от 900 rpm до 5600 rpm човек може да умре от кеф!!!!!
През 1959-ма Mercedes-Benz пуска модела W111 с конкуренция все още 502.
********************************
Топ-Модел
********************************
Mercedes-Benz 300 SE
170 кс.
195 км/ч
2996 cc
BMW 502 е конкурент на предишният модел и въпреки това се продава по-добре и от новата S-класа!!!Точно заради това са пренудени да пуснат нов модел.Само след 6-години вече се появява новата S-класа.Това е W108.
Този модел се оказва по-добър от ветерана от 54'та 502,и от BMW пускат нов модел през 1968-ма година.Това е E3.
*****************************
Топ-Модели
*****************************
Mercedes-Benz 300 SEL
8-цилиндара
6332cc.
250 кс.
Top speed:220 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 6,5 сек.
BMW 3.3Li
6-цилиндара
3120c.
200 кс. @ 5500 rpm
Top speed:208 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 8,5 сек.
Тук обаче по-добрият модел се оказва W108.Той е по-мощен и по-комфортен,но е много по-грозен!
Заради това BMW пускат и първата седмица през 1977-ма.Това е Е23.Следващата година Mercedes-Benz пускат и пурвата S-класа.

***************************
Топ-Модели
***************************
Mercedes-Benz 450SEL
8-цилиндара
6834c.
286 кс. @ 4250 rpm
Top speed:225 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 8,8 сек
BMW 745i Turbo
6-цилиндара
6834c.
252 кс. @ 5200 rpm
Top speed:225 km/h
S-класата се оказва най-неоспешната от всички.Тя се произвежда само 3-години.През 1981-ва пускат втората S-класа.Тя се оказва най-оспешната!!Това е W126 известна като пура.Тя е невероятен автомобил превазхождащ в пъти E23,има забележителна история-тя се продава 11-години.Нейното господство свършва с появата на втората седма серия през 1986-та година.Това е E32.Вторият седмак пък бие по всички показатели W126 с изключение на пространстото в купето.Най-силните страни на S-класата са вечните двигатели и вечните механизми на вратите.

********************************
Топ-Модели
*********************************
Mercedes-Benz 560 SEL
8-цилиндара
5543cc.
279 кс. @ 5250 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 7 сек
BMW 750iL
12-цилиндара
4988cc.
300 кс. @ 5200 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 7.4 сек
През 1991-ва на бял свят излиза и 3-тата S-класа(W140),а през 1994-та 3-тата 7-Серия(E38).Тук BMW смазва тотално S-ката!Тук е в сила поговорката:
W140-свински автомобил
E38-ги кърти все нови
W140 е един от най-тежките автомобили на света(2190кг.) с динамика равняваща се на Москвич без предна гума.E38 пък е най-подвижният луксозен автомобил(1995кг.).
*************************
Топ-Модели:
**************************
Mercedes-Benz S600L
12-цилиндара
5987cc.
394 кс. @ 5200 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 6.6 сек
BMW 750iL
12-цилиндара
5379cc.
326 кс. @ 5000 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 6.6 сек
Идва ред и на последните модели-Mercedes-Benz W220 и BMW 760iL.Недостатаците на BMW-то са по-малкото вътрешно пространство и по-сложната електроника,а също и по-слабите двигатели.Такаче тук S-класата е по-добрия избор,но BMW-то се представя по-добре на пътя.
***********************************
Топ-Модели:
***********************************
Mercedes-Benz S65AMG
12-цилиндара
5980cc.
612 кс. @ 5100 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 4.4 сек
BMW 760iL
12-цилиндара
5972cc.
445 кс. @ 6000 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 5.6 сек
Скоро се очаква и новата S-класа-W221.За нова седмица няма информация.
Снимки
Mercedes-Benz W187
BMW 501
Mercedes-Benz W180
Mercedes-Benz W111
Mercedes-Benz W108
BMW E3
Mercedes-Benz W116
BMW E23
Mercedes-Benz W126
BMW E32
Mercedes-Benz W140
BMW E38
Mercedes-Benz W220
BMW E66
Mercedes-Benz W221
*************************************************************

4-цилиндара
Кубатура: 748 cc
Bore x stroke: 56 mm x 76 mm
18кс.@3500 rpm
Скарасти: 3 предни, 1 задна
Гуми: 4.00 x 19
Wheelbase: 76.2 inches
Overall dimensions: 124 x 46 x 52 in.
Тегло: 902 lbs.
Top speed: 54 mph
Общо: 150 броя
В тази тема ще опиша конкурентните модели от най-висок клас.Всичко започва когато Mercedes-Benz пуска модела 220(W187) през 1951-ва година в авотосалона в Франкфурд.Тогава е представен и модела на BMW 501.


**********************************
Топ-Модели:
**********************************
Mercedes-Benz 220 S
6-цилиндара
2,2 литра
80 кс. @ 4850 rpm
Top speed:140 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 21 сек.
BMW 501 V8
8-цилиндара
2,6 литра
95 кс. @ 4800 rpm
Top speed:160 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 17,5 сек.
Както сами виждате 7-ма серия превъзхожда S-класата още от самото им "раждане".Освен това 501 е работил по-тихо от 220.Това се дължи на факта че развива маклималната си сила при 50 оборота в минута по-малко.
Конкуренцията продулжава през 1954-та година.Тогава Mercedes-Benz пуска модела 220a(W180),а BMW модела 502.

*********************************
Топ-Модели:
*********************************
Mercedes-Benz 220SE
6-цилиндара
2,8 литра
115 кс. @ 4800 rpm
Top speed:188 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 15 сек.
BMW 502 V8
8-цилиндара
3,2 литра
160 кс. @ 5600 rpm
Top speed:190 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 12 сек.
BMW не правят промени по дизайна,защото не може да се направи от съвършенното по-съвършенно.502 тогава е била най-бързата 4-местна кола на света!Недостатаците и пред 220а са 2.Има по-малко вътрешно пространство.Това е така,защото BMW-e кола за каране а Mercedes-за возене!!!Другият недостатък е по-шумният двигател,но това се конпенсира с невероятно плавната му работа-от 900 rpm до 5600 rpm човек може да умре от кеф!!!!!
През 1959-ма Mercedes-Benz пуска модела W111 с конкуренция все още 502.

********************************
Топ-Модел
********************************
Mercedes-Benz 300 SE
170 кс.
195 км/ч
2996 cc
BMW 502 е конкурент на предишният модел и въпреки това се продава по-добре и от новата S-класа!!!Точно заради това са пренудени да пуснат нов модел.Само след 6-години вече се появява новата S-класа.Това е W108.

Този модел се оказва по-добър от ветерана от 54'та 502,и от BMW пускат нов модел през 1968-ма година.Това е E3.

*****************************
Топ-Модели
*****************************
Mercedes-Benz 300 SEL
8-цилиндара
6332cc.
250 кс.
Top speed:220 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 6,5 сек.
BMW 3.3Li
6-цилиндара
3120c.
200 кс. @ 5500 rpm
Top speed:208 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 8,5 сек.
Тук обаче по-добрият модел се оказва W108.Той е по-мощен и по-комфортен,но е много по-грозен!
Заради това BMW пускат и първата седмица през 1977-ма.Това е Е23.Следващата година Mercedes-Benz пускат и пурвата S-класа.


***************************
Топ-Модели
***************************
Mercedes-Benz 450SEL
8-цилиндара
6834c.
286 кс. @ 4250 rpm
Top speed:225 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 8,8 сек
BMW 745i Turbo
6-цилиндара
6834c.
252 кс. @ 5200 rpm
Top speed:225 km/h
S-класата се оказва най-неоспешната от всички.Тя се произвежда само 3-години.През 1981-ва пускат втората S-класа.Тя се оказва най-оспешната!!Това е W126 известна като пура.Тя е невероятен автомобил превазхождащ в пъти E23,има забележителна история-тя се продава 11-години.Нейното господство свършва с появата на втората седма серия през 1986-та година.Това е E32.Вторият седмак пък бие по всички показатели W126 с изключение на пространстото в купето.Най-силните страни на S-класата са вечните двигатели и вечните механизми на вратите.



********************************
Топ-Модели
*********************************
Mercedes-Benz 560 SEL
8-цилиндара
5543cc.
279 кс. @ 5250 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 7 сек
BMW 750iL
12-цилиндара
4988cc.
300 кс. @ 5200 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 7.4 сек
През 1991-ва на бял свят излиза и 3-тата S-класа(W140),а през 1994-та 3-тата 7-Серия(E38).Тук BMW смазва тотално S-ката!Тук е в сила поговорката:
W140-свински автомобил
E38-ги кърти все нови
W140 е един от най-тежките автомобили на света(2190кг.) с динамика равняваща се на Москвич без предна гума.E38 пък е най-подвижният луксозен автомобил(1995кг.).


*************************
Топ-Модели:
**************************
Mercedes-Benz S600L
12-цилиндара
5987cc.
394 кс. @ 5200 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 6.6 сек
BMW 750iL
12-цилиндара
5379cc.
326 кс. @ 5000 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 6.6 сек
Идва ред и на последните модели-Mercedes-Benz W220 и BMW 760iL.Недостатаците на BMW-то са по-малкото вътрешно пространство и по-сложната електроника,а също и по-слабите двигатели.Такаче тук S-класата е по-добрия избор,но BMW-то се представя по-добре на пътя.


***********************************
Топ-Модели:
***********************************
Mercedes-Benz S65AMG
12-цилиндара
5980cc.
612 кс. @ 5100 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 4.4 сек
BMW 760iL
12-цилиндара
5972cc.
445 кс. @ 6000 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 5.6 сек
Скоро се очаква и новата S-класа-W221.За нова седмица няма информация.

Снимки
Mercedes-Benz W187






BMW 501






Mercedes-Benz W180






Mercedes-Benz W111


Mercedes-Benz W108


BMW E3


Mercedes-Benz W116



BMW E23




Mercedes-Benz W126


BMW E32




Mercedes-Benz W140


BMW E38


Mercedes-Benz W220


BMW E66




Mercedes-Benz W221





*************************************************************
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Евала за труда който си положил
Не съм съгласен с това,че БМВ-тата от е32 насам имат по-малко вътрешно пространство
"свинската" кола W140 превъзхожда Е38 по височина в купето единствено.Сядал съм и в едната и в другата кола и при положение че съм висок мин. 1,90 м в Е38 отзад имах напълно достатъчно място във всички дименсии.Може би някой хора обичат да се возят в "хамбар",но това е противопоказно от естетическа гледна точка най-малкото .
От това което знам за "битката" през 70-те,знам ъс сигурност,че Е23 е най-неуспешният модел на фирмата в този пазарен сегмент! През 1976 г. Мерцедес грабва титлата "Автомобил на годината" с именно W116
До ден днеше тези автомобили имат някаква стойност,екземпляри в добо техническо състояние се продават на относително висока пазарна цена а Е23 се намира в немилост ния автомобил на времето си
Е32 - 2-ра генерация 7-ма серия е най-технологичния автомобил за времето си.Всички знаем какво е внедрено в него,автомобила смайва погледите на хората Октомври 1986 год при представянето си.Истинския бум настъпва на Женевския автосалон,където е показана дългата база на 12 цилиндровият модел 750iL.Удължената каросерия идва като студен душ за Мерцедес със своите SEL-ве.С тази инвестиция на стойност над 1 млрд
долара,фирмата излиза с едни гърди напред (все пак Мерцедес-а от актуалната серия W126 е имал зад гърба си 7 години производство и е напълно нормално да неможе да се преборят хората от Щутгарт-Зинделфинген
)
W126 е наистина прекрасен автомобил.Лично за мен това е и ще си остане един от еталоните за автомобил
Шапка свалям
Е38 е наистина автомобилът,който преобърна Мерцедес дори и в продажбите по почти всички световни пазари ! За него няма какво да се пише,няма какво повече да се иска/търси
За конкурента W140 наистина се казва,че това си е една глупава постъпка от страна на развойния център,огромна маса,лошо преразпределение на масите
лоша устойчивост. До фейслифта си през 1995 година много високо съдържание на вредни газове,тогава са намалени някой от мощностите на големите агрегати,само и само да се справят с все по-тежките ограничения за опазване на околната среда.
По отношение на Е65 и W220 даже може да се каже,че при БМВ вътрешното пространство е по-голямо от това на прекия си конкурент.Лично на мен този автомобил ми напомня на огромния W140 със своите габарити. За вътрешно пространство до момента от по-горе написаното аз се позовавам на лични впечатления и на оценки на автомобилни експерти,занимаващи се с тези неща.
Все пак серията S-class на Mercedes-Benz се е доказала през годините и от каквито и проблеми да са "страдали" през годините,това си е една доказана класа,факт е че точно тези автомобили са отбелязали и появата на този висш автомобилен клас !
Оттук нататък хората сами си преценяват и избират съответно с кой от автомобилите биха се сдобили ...
За най-новия модел Мерцедес "S" бих казал,че въобще не прави чест на компанията и на развойния център/екип като цяло оформянето на интериора,като например могат да се видят цели детайли,които с нищо в дизайна и оформлението не се различават от тези на актуалния модел на БМВ
Двете фирми са вървяли винаги в различни посоки в именно този показател,това е разграничавало винаги и клиантелата ...
Лично за мен последния истински модел на фирмата ще си остане Е38
Георги Пенчев

Не съм съгласен с това,че БМВ-тата от е32 насам имат по-малко вътрешно пространство

От това което знам за "битката" през 70-те,знам ъс сигурност,че Е23 е най-неуспешният модел на фирмата в този пазарен сегмент! През 1976 г. Мерцедес грабва титлата "Автомобил на годината" с именно W116


Е32 - 2-ра генерация 7-ма серия е най-технологичния автомобил за времето си.Всички знаем какво е внедрено в него,автомобила смайва погледите на хората Октомври 1986 год при представянето си.Истинския бум настъпва на Женевския автосалон,където е показана дългата база на 12 цилиндровият модел 750iL.Удължената каросерия идва като студен душ за Мерцедес със своите SEL-ве.С тази инвестиция на стойност над 1 млрд


W126 е наистина прекрасен автомобил.Лично за мен това е и ще си остане един от еталоните за автомобил


Е38 е наистина автомобилът,който преобърна Мерцедес дори и в продажбите по почти всички световни пазари ! За него няма какво да се пише,няма какво повече да се иска/търси

За конкурента W140 наистина се казва,че това си е една глупава постъпка от страна на развойния център,огромна маса,лошо преразпределение на масите

По отношение на Е65 и W220 даже може да се каже,че при БМВ вътрешното пространство е по-голямо от това на прекия си конкурент.Лично на мен този автомобил ми напомня на огромния W140 със своите габарити. За вътрешно пространство до момента от по-горе написаното аз се позовавам на лични впечатления и на оценки на автомобилни експерти,занимаващи се с тези неща.
Все пак серията S-class на Mercedes-Benz се е доказала през годините и от каквито и проблеми да са "страдали" през годините,това си е една доказана класа,факт е че точно тези автомобили са отбелязали и появата на този висш автомобилен клас !
Оттук нататък хората сами си преценяват и избират съответно с кой от автомобилите биха се сдобили ...
За най-новия модел Мерцедес "S" бих казал,че въобще не прави чест на компанията и на развойния център/екип като цяло оформянето на интериора,като например могат да се видят цели детайли,които с нищо в дизайна и оформлението не се различават от тези на актуалния модел на БМВ

Лично за мен последния истински модел на фирмата ще си остане Е38
Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Евала за труда който си положил
Не съм съгласен с това,че БМВ-тата от е32 насам имат по-малко вътрешно пространство
"свинската" кола W140 превъзхожда Е38 по височина в купето единствено.Сядал съм и в едната и в другата кола и при положение че съм висок мин. 1,90 м в Е38 отзад имах напълно достатъчно място във всички дименсии.Може би някой хора обичат да се возят в "хамбар",но това е противопоказно от естетическа гледна точка най-малкото .
От това което знам за "битката" през 70-те,знам ъс сигурност,че Е23 е най-неуспешният модел на фирмата в този пазарен сегмент! През 1976 г. Мерцедес грабва титлата "Автомобил на годината" с именно W116
До ден днеше тези автомобили имат някаква стойност,екземпляри в добо техническо състояние се продават на относително висока пазарна цена а Е23 се намира в немилост ния автомобил на времето си
Е32 - 2-ра генерация 7-ма серия е най-технологичния автомобил за времето си.Всички знаем какво е внедрено в него,автомобила смайва погледите на хората Октомври 1986 год при представянето си.Истинския бум настъпва на Женевския автосалон,където е показана дългата база на 12 цилиндровият модел 750iL.Удължената каросерия идва като студен душ за Мерцедес със своите SEL-ве.С тази инвестиция на стойност над 1 млрд
долара,фирмата излиза с едни гърди напред (все пак Мерцедес-а от актуалната серия W126 е имал зад гърба си 7 години производство и е напълно нормално да неможе да се преборят хората от Щутгарт-Зинделфинген
)
W126 е наистина прекрасен автомобил.Лично за мен това е и ще си остане един от еталоните за автомобил
Шапка свалям
Е38 е наистина автомобилът,който преобърна Мерцедес дори и в продажбите по почти всички световни пазари ! За него няма какво да се пише,няма какво повече да се иска/търси
За конкурента W140 наистина се казва,че това си е една глупава постъпка от страна на развойния център,огромна маса,лошо преразпределение на масите
лоша устойчивост. До фейслифта си през 1995 година много високо съдържание на вредни газове,тогава са намалени някой от мощностите на големите агрегати,само и само да се справят с все по-тежките ограничения за опазване на околната среда.
По отношение на Е65 и W220 даже може да се каже,че при БМВ вътрешното пространство е по-голямо от това на прекия си конкурент.Лично на мен този автомобил ми напомня на огромния W140 със своите габарити. За вътрешно пространство до момента от по-горе написаното аз се позовавам на лични впечатления и на оценки на автомобилни експерти,занимаващи се с тези неща.
Все пак серията S-class на Mercedes-Benz се е доказала през годините и от каквито и проблеми да са "страдали" през годините,това си е една доказана класа,факт е че точно тези автомобили са отбелязали и появата на този висш автомобилен клас !
Оттук нататък хората сами си преценяват и избират съответно с кой от автомобилите биха се сдобили ...
За най-новия модел Мерцедес "S" бих казал,че въобще не прави чест на компанията и на развойния център/екип като цяло оформянето на интериора,като например могат да се видят цели детайли,които с нищо в дизайна и оформлението не се различават от тези на актуалния модел на БМВ
Двете фирми са вървяли винаги в различни посоки в именно този показател,това е разграничавало винаги и клиантелата ...
Лично за мен последния истински модел на фирмата ще си остане Е38
Георги Пенчев

Не съм съгласен с това,че БМВ-тата от е32 насам имат по-малко вътрешно пространство

От това което знам за "битката" през 70-те,знам ъс сигурност,че Е23 е най-неуспешният модел на фирмата в този пазарен сегмент! През 1976 г. Мерцедес грабва титлата "Автомобил на годината" с именно W116


Е32 - 2-ра генерация 7-ма серия е най-технологичния автомобил за времето си.Всички знаем какво е внедрено в него,автомобила смайва погледите на хората Октомври 1986 год при представянето си.Истинския бум настъпва на Женевския автосалон,където е показана дългата база на 12 цилиндровият модел 750iL.Удължената каросерия идва като студен душ за Мерцедес със своите SEL-ве.С тази инвестиция на стойност над 1 млрд


W126 е наистина прекрасен автомобил.Лично за мен това е и ще си остане един от еталоните за автомобил


Е38 е наистина автомобилът,който преобърна Мерцедес дори и в продажбите по почти всички световни пазари ! За него няма какво да се пише,няма какво повече да се иска/търси

За конкурента W140 наистина се казва,че това си е една глупава постъпка от страна на развойния център,огромна маса,лошо преразпределение на масите

По отношение на Е65 и W220 даже може да се каже,че при БМВ вътрешното пространство е по-голямо от това на прекия си конкурент.Лично на мен този автомобил ми напомня на огромния W140 със своите габарити. За вътрешно пространство до момента от по-горе написаното аз се позовавам на лични впечатления и на оценки на автомобилни експерти,занимаващи се с тези неща.
Все пак серията S-class на Mercedes-Benz се е доказала през годините и от каквито и проблеми да са "страдали" през годините,това си е една доказана класа,факт е че точно тези автомобили са отбелязали и появата на този висш автомобилен клас !
Оттук нататък хората сами си преценяват и избират съответно с кой от автомобилите биха се сдобили ...
За най-новия модел Мерцедес "S" бих казал,че въобще не прави чест на компанията и на развойния център/екип като цяло оформянето на интериора,като например могат да се видят цели детайли,които с нищо в дизайна и оформлението не се различават от тези на актуалния модел на БМВ

Лично за мен последния истински модел на фирмата ще си остане Е38
Георги Пенчев
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Браво за труда наистина, но според мен това са 2 несъпоставими коли, едната за каране, а другата за возене, нямат нищо общо освен, че и двете немога да си ги купя, но 100% избирам само БМВ





- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
GaD написа::mhihi:напиши го още веднъж и ще ти е за първи
![]()
Maйката си ### с тоя нет!
Нека някой да зачисти!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани