S-Class.....VS.......7-Series

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

S-Class.....VS.......7-Series

Мнение от M6 » 28 Сеп 2005, 16:43

Има няколко автомобилни производителя чиито продукти са много качественни.Едни от най-добрите са компаниите Mercedes-Benz и BMW.Повечето хора,които не са карали казват,че не харесват автомобилите на BMW,а тези на Mercedes-Benz са №1.Можеби това се дължи на факта,че първият автомобил с вътрешно горене(четириколесен)е направен от Carl Benz.За тези които незнаят ще кажа,че Mercedes е името на дъщерята на собственика на първата кола.Естественно е,че тези две фирми ще са конкурентни.Тази конкуренция се заражда с появата на първият автомобил създаден от BMW-3/15 Wartburg Roadster.
Изображение
4-цилиндара
Кубатура: 748 cc
Bore x stroke: 56 mm x 76 mm
18кс.@3500 rpm
Скарасти: 3 предни, 1 задна
Гуми: 4.00 x 19
Wheelbase: 76.2 inches
Overall dimensions: 124 x 46 x 52 in.
Тегло: 902 lbs.
Top speed: 54 mph
Общо: 150 броя



В тази тема ще опиша конкурентните модели от най-висок клас.Всичко започва когато Mercedes-Benz пуска модела 220(W187) през 1951-ва година в авотосалона в Франкфурд.Тогава е представен и модела на BMW 501.
ИзображениеИзображение
**********************************
Топ-Модели:
**********************************
Mercedes-Benz 220 S
6-цилиндара
2,2 литра
80 кс. @ 4850 rpm
Top speed:140 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 21 сек.

BMW 501 V8
8-цилиндара
2,6 литра
95 кс. @ 4800 rpm
Top speed:160 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 17,5 сек.

Както сами виждате 7-ма серия превъзхожда S-класата още от самото им "раждане".Освен това 501 е работил по-тихо от 220.Това се дължи на факта че развива маклималната си сила при 50 оборота в минута по-малко.


Конкуренцията продулжава през 1954-та година.Тогава Mercedes-Benz пуска модела 220a(W180),а BMW модела 502.
Изображение
*********************************
Топ-Модели:
*********************************
Mercedes-Benz 220SE
6-цилиндара
2,8 литра
115 кс. @ 4800 rpm
Top speed:188 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 15 сек.

BMW 502 V8
8-цилиндара
3,2 литра
160 кс. @ 5600 rpm
Top speed:190 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 12 сек.

BMW не правят промени по дизайна,защото не може да се направи от съвършенното по-съвършенно.502 тогава е била най-бързата 4-местна кола на света!Недостатаците и пред 220а са 2.Има по-малко вътрешно пространство.Това е така,защото BMW-e кола за каране а Mercedes-за возене!!!Другият недостатък е по-шумният двигател,но това се конпенсира с невероятно плавната му работа-от 900 rpm до 5600 rpm човек може да умре от кеф!!!!!


През 1959-ма Mercedes-Benz пуска модела W111 с конкуренция все още 502.
Изображение
********************************
Топ-Модел
********************************
Mercedes-Benz 300 SE
170 кс.
195 км/ч
2996 cc

BMW 502 е конкурент на предишният модел и въпреки това се продава по-добре и от новата S-класа!!!Точно заради това са пренудени да пуснат нов модел.Само след 6-години вече се появява новата S-класа.Това е W108.
Изображение
Този модел се оказва по-добър от ветерана от 54'та 502,и от BMW пускат нов модел през 1968-ма година.Това е E3.
Изображение
*****************************
Топ-Модели
*****************************
Mercedes-Benz 300 SEL
8-цилиндара
6332cc.
250 кс.
Top speed:220 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 6,5 сек.

BMW 3.3Li
6-цилиндара
3120c.
200 кс. @ 5500 rpm
Top speed:208 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 8,5 сек.

Тук обаче по-добрият модел се оказва W108.Той е по-мощен и по-комфортен,но е много по-грозен!

Заради това BMW пускат и първата седмица през 1977-ма.Това е Е23.Следващата година Mercedes-Benz пускат и пурвата S-класа.
ИзображениеИзображение
***************************
Топ-Модели
***************************
Mercedes-Benz 450SEL
8-цилиндара
6834c.
286 кс. @ 4250 rpm
Top speed:225 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 8,8 сек

BMW 745i Turbo
6-цилиндара
6834c.
252 кс. @ 5200 rpm
Top speed:225 km/h

S-класата се оказва най-неоспешната от всички.Тя се произвежда само 3-години.През 1981-ва пускат втората S-класа.Тя се оказва най-оспешната!!Това е W126 известна като пура.Тя е невероятен автомобил превазхождащ в пъти E23,има забележителна история-тя се продава 11-години.Нейното господство свършва с появата на втората седма серия през 1986-та година.Това е E32.Вторият седмак пък бие по всички показатели W126 с изключение на пространстото в купето.Най-силните страни на S-класата са вечните двигатели и вечните механизми на вратите.
ИзображениеИзображение
Изображение
********************************
Топ-Модели
*********************************
Mercedes-Benz 560 SEL
8-цилиндара
5543cc.
279 кс. @ 5250 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 7 сек

BMW 750iL
12-цилиндара
4988cc.
300 кс. @ 5200 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 7.4 сек

През 1991-ва на бял свят излиза и 3-тата S-класа(W140),а през 1994-та 3-тата 7-Серия(E38).Тук BMW смазва тотално S-ката!Тук е в сила поговорката:
W140-свински автомобил
E38-ги кърти все нови
W140 е един от най-тежките автомобили на света(2190кг.) с динамика равняваща се на Москвич без предна гума.E38 пък е най-подвижният луксозен автомобил(1995кг.).
Изображение
Изображение
*************************
Топ-Модели:
**************************
Mercedes-Benz S600L
12-цилиндара
5987cc.
394 кс. @ 5200 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 6.6 сек

BMW 750iL
12-цилиндара
5379cc.
326 кс. @ 5000 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 6.6 сек

Идва ред и на последните модели-Mercedes-Benz W220 и BMW 760iL.Недостатаците на BMW-то са по-малкото вътрешно пространство и по-сложната електроника,а също и по-слабите двигатели.Такаче тук S-класата е по-добрия избор,но BMW-то се представя по-добре на пътя.
Изображение
Изображение
***********************************
Топ-Модели:
***********************************
Mercedes-Benz S65AMG
12-цилиндара
5980cc.
612 кс. @ 5100 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 4.4 сек

BMW 760iL
12-цилиндара
5972cc.
445 кс. @ 6000 rpm
Top speed:250 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 5.6 сек

Скоро се очаква и новата S-класа-W221.За нова седмица няма информация.
Изображение
Снимки

Mercedes-Benz W187
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
BMW 501
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Mercedes-Benz W180
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Mercedes-Benz W111
Изображение
Изображение
Mercedes-Benz W108
Изображение
Изображение
Изображение
BMW E3
Изображение
Изображение
Mercedes-Benz W116
Изображение
Изображение
Изображение
BMW E23
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Mercedes-Benz W126
Изображение
Изображение
BMW E32
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Mercedes-Benz W140
Изображение
Изображение
BMW E38
Изображение
Изображение
Mercedes-Benz W220
Изображение
Изображение
BMW E66
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Mercedes-Benz W221
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
*************************************************************

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Сеп 2005, 18:17

Евала за труда който си положил :bowdown:

Не съм съгласен с това,че БМВ-тата от е32 насам имат по-малко вътрешно пространство :!: "свинската" кола W140 превъзхожда Е38 по височина в купето единствено.Сядал съм и в едната и в другата кола и при положение че съм висок мин. 1,90 м в Е38 отзад имах напълно достатъчно място във всички дименсии.Може би някой хора обичат да се возят в "хамбар",но това е противопоказно от естетическа гледна точка най-малкото .

От това което знам за "битката" през 70-те,знам ъс сигурност,че Е23 е най-неуспешният модел на фирмата в този пазарен сегмент! През 1976 г. Мерцедес грабва титлата "Автомобил на годината" с именно W116 :!: До ден днеше тези автомобили имат някаква стойност,екземпляри в добо техническо състояние се продават на относително висока пазарна цена а Е23 се намира в немилост ния автомобил на времето си :!:


Е32 - 2-ра генерация 7-ма серия е най-технологичния автомобил за времето си.Всички знаем какво е внедрено в него,автомобила смайва погледите на хората Октомври 1986 год при представянето си.Истинския бум настъпва на Женевския автосалон,където е показана дългата база на 12 цилиндровият модел 750iL.Удължената каросерия идва като студен душ за Мерцедес със своите SEL-ве.С тази инвестиция на стойност над 1 млрд :!: долара,фирмата излиза с едни гърди напред (все пак Мерцедес-а от актуалната серия W126 е имал зад гърба си 7 години производство и е напълно нормално да неможе да се преборят хората от Щутгарт-Зинделфинген :idea: )
W126 е наистина прекрасен автомобил.Лично за мен това е и ще си остане един от еталоните за автомобил :!: Шапка свалям :!:


Е38 е наистина автомобилът,който преобърна Мерцедес дори и в продажбите по почти всички световни пазари ! За него няма какво да се пише,няма какво повече да се иска/търси :!:
За конкурента W140 наистина се казва,че това си е една глупава постъпка от страна на развойния център,огромна маса,лошо преразпределение на масите :arrow: лоша устойчивост. До фейслифта си през 1995 година много високо съдържание на вредни газове,тогава са намалени някой от мощностите на големите агрегати,само и само да се справят с все по-тежките ограничения за опазване на околната среда.


По отношение на Е65 и W220 даже може да се каже,че при БМВ вътрешното пространство е по-голямо от това на прекия си конкурент.Лично на мен този автомобил ми напомня на огромния W140 със своите габарити. За вътрешно пространство до момента от по-горе написаното аз се позовавам на лични впечатления и на оценки на автомобилни експерти,занимаващи се с тези неща.


Все пак серията S-class на Mercedes-Benz се е доказала през годините и от каквито и проблеми да са "страдали" през годините,това си е една доказана класа,факт е че точно тези автомобили са отбелязали и появата на този висш автомобилен клас !
Оттук нататък хората сами си преценяват и избират съответно с кой от автомобилите биха се сдобили ...


За най-новия модел Мерцедес "S" бих казал,че въобще не прави чест на компанията и на развойния център/екип като цяло оформянето на интериора,като например могат да се видят цели детайли,които с нищо в дизайна и оформлението не се различават от тези на актуалния модел на БМВ :!: Двете фирми са вървяли винаги в различни посоки в именно този показател,това е разграничавало винаги и клиантелата ...

Лично за мен последния истински модел на фирмата ще си остане Е38



Георги Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Сеп 2005, 18:18

Евала за труда който си положил :bowdown:

Не съм съгласен с това,че БМВ-тата от е32 насам имат по-малко вътрешно пространство :!: "свинската" кола W140 превъзхожда Е38 по височина в купето единствено.Сядал съм и в едната и в другата кола и при положение че съм висок мин. 1,90 м в Е38 отзад имах напълно достатъчно място във всички дименсии.Може би някой хора обичат да се возят в "хамбар",но това е противопоказно от естетическа гледна точка най-малкото .

От това което знам за "битката" през 70-те,знам ъс сигурност,че Е23 е най-неуспешният модел на фирмата в този пазарен сегмент! През 1976 г. Мерцедес грабва титлата "Автомобил на годината" с именно W116 :!: До ден днеше тези автомобили имат някаква стойност,екземпляри в добо техническо състояние се продават на относително висока пазарна цена а Е23 се намира в немилост ния автомобил на времето си :!:


Е32 - 2-ра генерация 7-ма серия е най-технологичния автомобил за времето си.Всички знаем какво е внедрено в него,автомобила смайва погледите на хората Октомври 1986 год при представянето си.Истинския бум настъпва на Женевския автосалон,където е показана дългата база на 12 цилиндровият модел 750iL.Удължената каросерия идва като студен душ за Мерцедес със своите SEL-ве.С тази инвестиция на стойност над 1 млрд :!: долара,фирмата излиза с едни гърди напред (все пак Мерцедес-а от актуалната серия W126 е имал зад гърба си 7 години производство и е напълно нормално да неможе да се преборят хората от Щутгарт-Зинделфинген :idea: )
W126 е наистина прекрасен автомобил.Лично за мен това е и ще си остане един от еталоните за автомобил :!: Шапка свалям :!:


Е38 е наистина автомобилът,който преобърна Мерцедес дори и в продажбите по почти всички световни пазари ! За него няма какво да се пише,няма какво повече да се иска/търси :!:
За конкурента W140 наистина се казва,че това си е една глупава постъпка от страна на развойния център,огромна маса,лошо преразпределение на масите :arrow: лоша устойчивост. До фейслифта си през 1995 година много високо съдържание на вредни газове,тогава са намалени някой от мощностите на големите агрегати,само и само да се справят с все по-тежките ограничения за опазване на околната среда.


По отношение на Е65 и W220 даже може да се каже,че при БМВ вътрешното пространство е по-голямо от това на прекия си конкурент.Лично на мен този автомобил ми напомня на огромния W140 със своите габарити. За вътрешно пространство до момента от по-горе написаното аз се позовавам на лични впечатления и на оценки на автомобилни експерти,занимаващи се с тези неща.


Все пак серията S-class на Mercedes-Benz се е доказала през годините и от каквито и проблеми да са "страдали" през годините,това си е една доказана класа,факт е че точно тези автомобили са отбелязали и появата на този висш автомобилен клас !
Оттук нататък хората сами си преценяват и избират съответно с кой от автомобилите биха се сдобили ...


За най-новия модел Мерцедес "S" бих казал,че въобще не прави чест на компанията и на развойния център/екип като цяло оформянето на интериора,като например могат да се видят цели детайли,които с нищо в дизайна и оформлението не се различават от тези на актуалния модел на БМВ :!: Двете фирми са вървяли винаги в различни посоки в именно този показател,това е разграничавало винаги и клиантелата ...

Лично за мен последния истински модел на фирмата ще си остане Е38



Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 29 Сеп 2005, 19:09

За возене :arrow: Mercedes-Benz S-Class :!:
За каране :arrow: BMW M3 :!:
За каране/возене :arrow: BMW M6 :!:
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: Стара Загора

Мнение от The Tiger » 09 Окт 2005, 20:32

Лично за мен последния истински модел на фирмата ще си остане Е38

:bowdown: :bowdown: :bowdown:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 21:50

Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 21:51

Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 21:51

Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 21:52

Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 19 Окт 2005, 21:52

Евала за положения труд колега!
Много интересно и подредено написано!
Да Е38 е уникален автомобил,преди Е46-цата имах такъв (725тдс), но не съм съгласен че е последния истински!Новата 7-ца е с цялото очарование и сила БМВ!!!!

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 20 Окт 2005, 1:32

:mhihi: :mhihi: напиши го още веднъж и ще ти е за първи :mhihi: :mhihi:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 20 Окт 2005, 19:10

Браво за труда наистина, но според мен това са 2 несъпоставими коли, едната за каране, а другата за возене, нямат нищо общо освен, че и двете немога да си ги купя, но 100% избирам само БМВ :!: :winky: :D
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 20 Окт 2005, 21:45

GaD написа::mhihi: :mhihi: напиши го още веднъж и ще ти е за първи :mhihi: :mhihi:

Maйката си ### с тоя нет!
Нека някой да зачисти!

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook