E63---3..in..1----

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

E63---3..in..1----

Мнение от M6 » 20 Сеп 2005, 19:00

Историята на 3в1-Спортно луксозните купета на BMW.
Въведение :arrow:
Различните коли се използват за различни цели.Една от тях е шофиране за удоволствие,нещо повече :arrow: дори има автомобилна

марка,която произвежда автомобили само за тази цел.Нейният девиз е "Шофирай с удоволствие".Вече се досетихте :arrow: нали

:mhihi: Това е BMW-Sheere driving pleasure :!: Това удоволствие също се дели на няколко групи.Може би една от най-добрата

категория коли предназначени да доставят наслада е тази която перфектно обидинява качествата :arrow: Спортно

шофиране...и....Невероятен лукс :!: ;)
Предшественниците :!:
За съжаление тези коли имали само един предшественник.Това бил модела CS,с фабричен индекс E9.Той бил пуснат в производство

през далечната :mhihi: 1968-ма.До края на производството си тя се продавала само с 6-цилиндрови двигатели.Общият им брой е

4.Най-мощния от тях е 3.0 CSi(8,199 бройки),произвеждан в периода-71'-75':
2985cc
200кс.@5500об/мин.
Компресия:9,5:1
Инжекция(пълна)
Скорости.......4
Окачване-предно...макферсон-задно......независимо
Тегло....1400кг.
220км/ч
0-100....7,3сек.
Понеже колата е спортна имала и наточен(M) вариант-3.0 CSL(с алуминиево окачване)!Буквата "...L..."означава,че купето е

олекотено.От 71'до73'-та колата била с карбуратор(169броя),а от73'до76' инжекция(500 с дясно кормило и 430 с

ляво).Карбураторния вариант имал 215кс...6,9,а инжекцията 206кс.....6,8.Понеже това е най-великото BMW,то имало и

състезателен вариант,който през 73'-та бил 370кс,и вдигал 100км/ч за 4,5секунди :shock: и това през 1973 :shock: :shock:

:shock: И това съвсем не е всичко :arrow: през 74'-та станала 480кс@8500oб :shock: :shock: :shock: а през 76'-Господи жив

ли съм :arrow: 750кс. ПРЕЗ 1976-та година :shock: :shock: :shock: Този

космически кораб изглеждал така:
Изображение
Не знам дали това ви стига,но има и още-BMW 3.0 CSL Batmobil :shock: Спирам до тук с този модел-има още доста за него но

сърцето ми няма да издържи!!!!!
E24
Това е първата 6-та серия.Тя няма такава слава като предшественника си,но пък е най-красивото BMW!Колата била произвеждана от

1976-та до 1989-та година.Най-наточената версея била .........М6.............!От нея били направени 5,855 бройки.M6 дори е в

списака на Супер-колите!!
6-цилиндара
286 hp @ 6500rpm
251 hp @ 4500rpm
0-100 km/h in 6.4 sec
1505кг.
Изображение
E31:
Този модел носи името 8-ма серия.Красив е като прешественника си,но има славата на най-НЕикономичното BMW.Това е още един

изключителен представител на своя клас.E31 има прякора "Убиец на Ферарита"-има и доста необичаен за BMW дизайн:
Изображение
Най-мощбия двигател е 850CSI-
380кс.@5300об
5.6...литра
1865кг.
0-100....6сек.
Има един невероятен прототип наречен M8,който е най-мощното BMW.Той е 550 кс. и е с кодово име S70.Това име носи двигателя на

най-бързата кола в света-Mclaren F1.....(635 кс.)

Стигнах и до модела на който съм посветил тази тема-E63.Това е последната 6-та серия-тя се произвежда и в момента!Колата е

пусната в производство през 2003-та година.Това е много велик модел!С неговите мощни двигатели и невероятел лукс той поставя

нови стандарти за вътрешното престранство в този клас.Колата се различава от своите предшественници по следните неща:
-Окачване изцяло от алуминни
-Dynamic Driving Control и Active Roll Stabilization
-Head-Up display
-Активно управление
-Най-добро оборудване в своя клас
-Най-много вътрешно пространство в своя клас
-Dynamic Traction Control (DTC)
И още много други неща.Има съвършенно нов дизайн-елегантен и динамичен.E63 има невероятна аудио система от 13 говорителя с

обща мощност 420 вата,в състояние да превърне обикновенният ви MP3-диск в обкражаващ сараунд с мощни ниски

честоти,благодарения на поразяващо мощният Суббуфер.Интериора компинира елементи от Z4 и 5-та серия.Има и последно поколиние

iDrive.Има избор между 3 различни вида трансмисии,Цивилните версии са:
630i....645Ci.....650i,като последния тази есен замяня втория.Традиционно най-наточената версия е М6 с 507 кс.@8450кс.През

2004-та се появила и кабрио версията.
Снимки
Технически данни:
630i:
6-цилиндара
286 кс.
645Ci:
8-цилиндара
1690кг.
0-100....5,6
650i:
8-цилиндара
367 кс.
M6:
10-цилиндара
0-100.....4,6 сек.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 22 Сеп 2005, 18:31

Понеже съм педантичен на тема е9,ще си позволя една малка поправка... :uups: Снимката на двигателя,
която си дал, определено не е от Group 5 Racer-а, най-малкото на снимката липсват двете К27-ци :twisted:
(аз лично,все още не съм попадал на снимка на този двигател).Този който си дал е на CS Group 4 Racer,
участвал (и мачкал) години наред в ETC версиите. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook