E70 X5
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
E70 X5
Колеги някой знае ли какво точно променя в окачването, когато се натисне бутона SPORT, в книжката пише само, че е за по-спортно каране.
- quickshare
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: E70 X5
Mr.White написа:Колеги някой знае ли какво точно променя в окачването, когато се натисне бутона SPORT, в книжката пише само, че е за по-спортно каране.
По окачването май нищо не се променя.Променя се диапазона на обороти и предавателната кутия става по бърза
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
има по добър респонс кутията и държи колата в по високи обороти. По окачването мисля че нищо не се променя
It`s party time !
- BMW-Poklonnik
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.11.2008
Извинявам се предварително, че излизам от моята тема и пиша тук.
Днес карах въпросното 3.0д 2008 - първо искам да отбележа, че който си го купи има само да печели от него невероятен лек автомобил/джип/вседеход не питайте през къде го прекарах на автомивката не познаха че е Х5 и нямаше никакви проблеми. Относно бутона спорт на БМВ активното окачване специално при джиповете им не е точно въздушна възглавница както при ауди примерно а е маслена помпа свързана с амортисьорите -> окачването става доста по-стегнато, както казаха колегите скоростната кутия е на високи обороти ниски предавки, разхода скача доста . Та това е по окачването разпределя центъра на тежеста на колата спрямо скорост/завой/ход на волана. Това естествено се извършва след 10 градуса ход на волана иначе казано повече от нужното за да се престроите в лявата или дясната лента с висока скорост. Най-лесно се усеща промяната не при висока скорост с когато минавате легнали полицай. Намерете улица с 2 3 поредни и минете без спорт след това минете със спорт ще усетите огромна според мен разлика
В заключение невероятен автомобил! Нищо до сега не ме е очаровало така и толкова трайно както Х5 още помня как се изнесе като снаряд преди да се усетя какво става
Днес карах въпросното 3.0д 2008 - първо искам да отбележа, че който си го купи има само да печели от него невероятен лек автомобил/джип/вседеход не питайте през къде го прекарах на автомивката не познаха че е Х5 и нямаше никакви проблеми. Относно бутона спорт на БМВ активното окачване специално при джиповете им не е точно въздушна възглавница както при ауди примерно а е маслена помпа свързана с амортисьорите -> окачването става доста по-стегнато, както казаха колегите скоростната кутия е на високи обороти ниски предавки, разхода скача доста . Та това е по окачването разпределя центъра на тежеста на колата спрямо скорост/завой/ход на волана. Това естествено се извършва след 10 градуса ход на волана иначе казано повече от нужното за да се престроите в лявата или дясната лента с висока скорост. Най-лесно се усеща промяната не при висока скорост с когато минавате легнали полицай. Намерете улица с 2 3 поредни и минете без спорт след това минете със спорт ще усетите огромна според мен разлика
В заключение невероятен автомобил! Нищо до сега не ме е очаровало така и толкова трайно както Х5 още помня как се изнесе като снаряд преди да се усетя какво става
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
BMW-Poklonnik написа:Извинявам се предварително, че излизам от моята тема и пиша тук.
Днес карах въпросното 3.0д 2008 - първо искам да отбележа, че който си го купи има само да печели от него невероятен лек автомобил/джип/вседеход не питайте през къде го прекарах на автомивката не познаха че е Х5 и нямаше никакви проблеми. Относно бутона спорт на БМВ активното окачване специално при джиповете им не е точно въздушна възглавница както при ауди примерно а е маслена помпа свързана с амортисьорите -> окачването става доста по-стегнато, както казаха колегите скоростната кутия е на високи обороти ниски предавки, разхода скача доста . Та това е по окачването разпределя центъра на тежеста на колата спрямо скорост/завой/ход на волана. Това естествено се извършва след 10 градуса ход на волана иначе казано повече от нужното за да се престроите в лявата или дясната лента с висока скорост. Най-лесно се усеща промяната не при висока скорост с когато минавате легнали полицай. Намерете улица с 2 3 поредни и минете без спорт след това минете със спорт ще усетите огромна според мен разлика
В заключение невероятен автомобил! Нищо до сега не ме е очаровало така и толкова трайно както Х5 още помня как се изнесе като снаряд преди да се усетя какво става
Точно така! Бутона спорт е за окачването, а спортния режим на скоростния лост е за по-високи обороти при смяна на предавките.
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
BMW-X5 написа:BMW-Poklonnik написа:Извинявам се предварително, че излизам от моята тема и пиша тук.
Днес карах въпросното 3.0д 2008 - първо искам да отбележа, че който си го купи има само да печели от него невероятен лек автомобил/джип/вседеход не питайте през къде го прекарах на автомивката не познаха че е Х5 и нямаше никакви проблеми. Относно бутона спорт на БМВ активното окачване специално при джиповете им не е точно въздушна възглавница както при ауди примерно а е маслена помпа свързана с амортисьорите -> окачването става доста по-стегнато, както казаха колегите скоростната кутия е на високи обороти ниски предавки, разхода скача доста . Та това е по окачването разпределя центъра на тежеста на колата спрямо скорост/завой/ход на волана. Това естествено се извършва след 10 градуса ход на волана иначе казано повече от нужното за да се престроите в лявата или дясната лента с висока скорост. Най-лесно се усеща промяната не при висока скорост с когато минавате легнали полицай. Намерете улица с 2 3 поредни и минете без спорт след това минете със спорт ще усетите огромна според мен разлика
В заключение невероятен автомобил! Нищо до сега не ме е очаровало така и толкова трайно както Х5 още помня как се изнесе като снаряд преди да се усетя какво става
Точно така! Бутона спорт е за окачването, а спортния режим на скоростния лост е за по-високи обороти при смяна на предавките.
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
BMW-X5 написа:BMW-Poklonnik написа:Извинявам се предварително, че излизам от моята тема и пиша тук.
Днес карах въпросното 3.0д 2008 - първо искам да отбележа, че който си го купи има само да печели от него невероятен лек автомобил/джип/вседеход не питайте през къде го прекарах на автомивката не познаха че е Х5 и нямаше никакви проблеми. Относно бутона спорт на БМВ активното окачване специално при джиповете им не е точно въздушна възглавница както при ауди примерно а е маслена помпа свързана с амортисьорите -> окачването става доста по-стегнато, както казаха колегите скоростната кутия е на високи обороти ниски предавки, разхода скача доста . Та това е по окачването разпределя центъра на тежеста на колата спрямо скорост/завой/ход на волана. Това естествено се извършва след 10 градуса ход на волана иначе казано повече от нужното за да се престроите в лявата или дясната лента с висока скорост. Най-лесно се усеща промяната не при висока скорост с когато минавате легнали полицай. Намерете улица с 2 3 поредни и минете без спорт след това минете със спорт ще усетите огромна според мен разлика
В заключение невероятен автомобил! Нищо до сега не ме е очаровало така и толкова трайно както Х5 още помня как се изнесе като снаряд преди да се усетя какво става
Точно така! Бутона спорт е за окачването, а спортния режим на скоростния лост е за по-високи обороти при смяна на предавките.
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани