E70 X5

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

E70 X5

Мнение от Mr.White » 24 Яну 2009, 9:09

Колеги някой знае ли какво точно променя в окачването, когато се натисне бутона SPORT, в книжката пише само, че е за по-спортно каране.


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Re: E70 X5

Мнение от quickshare » 24 Яну 2009, 19:39

Mr.White написа:Колеги някой знае ли какво точно променя в окачването, когато се натисне бутона SPORT, в книжката пише само, че е за по-спортно каране.

По окачването май нищо не се променя.Променя се диапазона на обороти и предавателната кутия става по бърза :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 24 Яну 2009, 19:44

кутията си е еднакво бърза, но просто сменя при по-високи обороти
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 24 Яну 2009, 21:12

има по добър респонс кутията и държи колата в по високи обороти. По окачването мисля че нищо не се променя
It`s party time !

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 9.11.2008

Мнение от BMW-Poklonnik » 24 Яну 2009, 21:43

Извинявам се предварително, че излизам от моята тема и пиша тук.

Днес карах въпросното 3.0д 2008 - първо искам да отбележа, че който си го купи има само да печели от него невероятен лек автомобил/джип/вседеход не питайте през къде го прекарах на автомивката не познаха че е Х5 :twisted: и нямаше никакви проблеми. Относно бутона спорт на БМВ активното окачване специално при джиповете им не е точно въздушна възглавница както при ауди примерно а е маслена помпа свързана с амортисьорите -> окачването става доста по-стегнато, както казаха колегите скоростната кутия е на високи обороти ниски предавки, разхода скача доста :twisted: . Та това е по окачването разпределя центъра на тежеста на колата спрямо скорост/завой/ход на волана. Това естествено се извършва след 10 градуса ход на волана иначе казано повече от нужното за да се престроите в лявата или дясната лента с висока скорост. Най-лесно се усеща промяната не при висока скорост с когато минавате легнали полицай. Намерете улица с 2 3 поредни и минете без спорт след това минете със спорт ще усетите огромна според мен разлика :)

В заключение невероятен автомобил! Нищо до сега не ме е очаровало така и толкова трайно както Х5 още помня как се изнесе като снаряд преди да се усетя какво става :uups:

Е53 Фанатик
Аватар
Мнения: 1260
Регистриран на: 18.04.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: xDrive

Мнение от BMW-X5 » 26 Яну 2009, 17:55

BMW-Poklonnik написа:Извинявам се предварително, че излизам от моята тема и пиша тук.

Днес карах въпросното 3.0д 2008 - първо искам да отбележа, че който си го купи има само да печели от него невероятен лек автомобил/джип/вседеход не питайте през къде го прекарах на автомивката не познаха че е Х5 :twisted: и нямаше никакви проблеми. Относно бутона спорт на БМВ активното окачване специално при джиповете им не е точно въздушна възглавница както при ауди примерно а е маслена помпа свързана с амортисьорите -> окачването става доста по-стегнато, както казаха колегите скоростната кутия е на високи обороти ниски предавки, разхода скача доста :twisted: . Та това е по окачването разпределя центъра на тежеста на колата спрямо скорост/завой/ход на волана. Това естествено се извършва след 10 градуса ход на волана иначе казано повече от нужното за да се престроите в лявата или дясната лента с висока скорост. Най-лесно се усеща промяната не при висока скорост с когато минавате легнали полицай. Намерете улица с 2 3 поредни и минете без спорт след това минете със спорт ще усетите огромна според мен разлика :)

В заключение невероятен автомобил! Нищо до сега не ме е очаровало така и толкова трайно както Х5 още помня как се изнесе като снаряд преди да се усетя какво става :uups:


Точно така! Бутона спорт е за окачването, а спортния режим на скоростния лост е за по-високи обороти при смяна на предавките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 08 Апр 2009, 22:38

BMW-X5 написа:
BMW-Poklonnik написа:Извинявам се предварително, че излизам от моята тема и пиша тук.

Днес карах въпросното 3.0д 2008 - първо искам да отбележа, че който си го купи има само да печели от него невероятен лек автомобил/джип/вседеход не питайте през къде го прекарах на автомивката не познаха че е Х5 :twisted: и нямаше никакви проблеми. Относно бутона спорт на БМВ активното окачване специално при джиповете им не е точно въздушна възглавница както при ауди примерно а е маслена помпа свързана с амортисьорите -> окачването става доста по-стегнато, както казаха колегите скоростната кутия е на високи обороти ниски предавки, разхода скача доста :twisted: . Та това е по окачването разпределя центъра на тежеста на колата спрямо скорост/завой/ход на волана. Това естествено се извършва след 10 градуса ход на волана иначе казано повече от нужното за да се престроите в лявата или дясната лента с висока скорост. Най-лесно се усеща промяната не при висока скорост с когато минавате легнали полицай. Намерете улица с 2 3 поредни и минете без спорт след това минете със спорт ще усетите огромна според мен разлика :)

В заключение невероятен автомобил! Нищо до сега не ме е очаровало така и толкова трайно както Х5 още помня как се изнесе като снаряд преди да се усетя какво става :uups:


Точно така! Бутона спорт е за окачването, а спортния режим на скоростния лост е за по-високи обороти при смяна на предавките.
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 08 Апр 2009, 22:38

BMW-X5 написа:
BMW-Poklonnik написа:Извинявам се предварително, че излизам от моята тема и пиша тук.

Днес карах въпросното 3.0д 2008 - първо искам да отбележа, че който си го купи има само да печели от него невероятен лек автомобил/джип/вседеход не питайте през къде го прекарах на автомивката не познаха че е Х5 :twisted: и нямаше никакви проблеми. Относно бутона спорт на БМВ активното окачване специално при джиповете им не е точно въздушна възглавница както при ауди примерно а е маслена помпа свързана с амортисьорите -> окачването става доста по-стегнато, както казаха колегите скоростната кутия е на високи обороти ниски предавки, разхода скача доста :twisted: . Та това е по окачването разпределя центъра на тежеста на колата спрямо скорост/завой/ход на волана. Това естествено се извършва след 10 градуса ход на волана иначе казано повече от нужното за да се престроите в лявата или дясната лента с висока скорост. Най-лесно се усеща промяната не при висока скорост с когато минавате легнали полицай. Намерете улица с 2 3 поредни и минете без спорт след това минете със спорт ще усетите огромна според мен разлика :)

В заключение невероятен автомобил! Нищо до сега не ме е очаровало така и толкова трайно както Х5 още помня как се изнесе като снаряд преди да се усетя какво става :uups:


Точно така! Бутона спорт е за окачването, а спортния режим на скоростния лост е за по-високи обороти при смяна на предавките.
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook