задни амортисьори - смяна Е39 туринг
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
задни амортисьори - смяна Е39 туринг
днеска ми дадоха почти нови задни амортисьори за мойта Е39. Тъй като моя единия е леко пукнат, трябва да се сменят. Проблема е, че тук сервизите не искат да ми ги сменят, щото не съм купил амортисьорите от тях
или ми искат много пари ... за около 2 часа труд.
въпроса ми е ... те не се ли сменят лесно? гледам имат един болт отгоре и един отдолу
Така няма ли да стане:
1. намирам и отвивам горния болт (на купето)
2. вдигам колата на крик за да излезе отгоре
3. развивам долния болт (на носача) и изваждам амортесьора
ето и картинка на амортисьора:
после слагам новия в обратен ред ... ми това мога и сам да го свърша
ако греша нещо нека ме поправите!

въпроса ми е ... те не се ли сменят лесно? гледам имат един болт отгоре и един отдолу

Така няма ли да стане:
1. намирам и отвивам горния болт (на купето)
2. вдигам колата на крик за да излезе отгоре
3. развивам долния болт (на носача) и изваждам амортесьора
ето и картинка на амортисьора:

после слагам новия в обратен ред ... ми това мога и сам да го свърша

ако греша нещо нека ме поправите!
- Новини
-
Задните амортесьори при БМВ винаги се сменят лесно. Поне при моделите, които съм имал възможноста да човъркам. Предните са жива мъка.
Не съм особено наясно с окачването на Е39 но надали е кой знае колко по-различно. Вдигаш на крик, подпираш, сваля джантата ..с нещо подпираш и носача за да не скокне надолу, като развиеш амортесьора от купето.
Ако Е39-ките имат тампони на амортесьорите препоръчвам ти ако имаш възможност да смениш и тях. (освен ако амортесьорите не си вървят с тях но се съмнявам).
Не съм особено наясно с окачването на Е39 но надали е кой знае колко по-различно. Вдигаш на крик, подпираш, сваля джантата ..с нещо подпираш и носача за да не скокне надолу, като развиеш амортесьора от купето.
Ако Е39-ките имат тампони на амортесьорите препоръчвам ти ако имаш възможност да смениш и тях. (освен ако амортесьорите не си вървят с тях но се съмнявам).
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
тампоните ги знам - те са 4 на брой и не се сменят лесно
имам нужда от смяна на тампони ама тук искат по 40 EUR на бройка и 250 EUR труд ...
значи мога да сменя амортиаьорите и без канал ... така ли да те разбирам ????


имам нужда от смяна на тампони ама тук искат по 40 EUR на бройка и 250 EUR труд ...
значи мога да сменя амортиаьорите и без канал ... така ли да те разбирам ????
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ходи ли да питаш в сервиза на Д&Н? Там ми ми взеха за смяна на амортисьорите 40 лв. (вярно, че ги купих от тях, но не ти пречи да попиташ). Все пак каквото и да решиш ти желая УСПЕХ.
- Bergayos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 24.03.2002
- Местоположение: Costa Blanca, ESP
- Пол: Мъж
- Кара: E81 123d, E70 3.0d
- Мечтае да кара: Alpina B10
човека е в Германия ...
аз така патих с накладките, купих ги от аутотип-а и после неискат да ги сменят по сервизите щот не си ги купил от тях.а ако те хванат органите да си правиш ремонт на улицата става много лошо... Спасението е да отидеш в някои турски сервиз ,няма начин да ти откажат. Говоря за тампоните, амортесьорите можеш и сам да си ги смениш

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
asylum написа:човека е в Германия ...![]()
Опаааа, това променя нещата. Извинявай, значи най-добре да ги смениш сам. Поне няма някой "майстор" да си остави ръцете по твоята кола.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
не става
в купето има един кръгъл черен капак (но не е номер 11) горе-долу където е края на амортисьора. Днеска го отвварям, като очаквам да видя гайката на амортисьора, но уви ... отдолу се подава една черна дупка за която ми трябва фенер за да видя нещо в нея
очевидно там някъде вътре е гайката или капак номер 11, но не се вижда ... трябва ми значи и дълга лула, която нямам
гледам отдолу и виждам само амортисьора който влиза във купето .... отстрани се виждат гайките на част номер 7 (виж рисунката) но е много лошо без канал да ги стигна, щото има разни щанги ... ужас
Явно трябва да се отвартят те, за да се свали целия амортисьор заедно с леговището му
не са го направили оптимално да геее ...
ще трябва да търса сервиз ... иначе нови са 220 EUR + 100 EUR монтаж ...


очевидно там някъде вътре е гайката или капак номер 11, но не се вижда ... трябва ми значи и дълга лула, която нямам

гледам отдолу и виждам само амортисьора който влиза във купето .... отстрани се виждат гайките на част номер 7 (виж рисунката) но е много лошо без канал да ги стигна, щото има разни щанги ... ужас

Явно трябва да се отвартят те, за да се свали целия амортисьор заедно с леговището му

ще трябва да търса сервиз ... иначе нови са 220 EUR + 100 EUR монтаж ...
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ако развиеш гайките на #7,ще падне амортесьора заедно с тампона,отвиваш и долния болт и си готов.Така даже ще ти е по-лесно
да отвиеш болта на амортесьора.Сглобяваш всичко и монтираш по
обратния ред
Успех
П.С. Така процедирах при моята кола.
да отвиеш болта на амортесьора.Сглобяваш всичко и монтираш по
обратния ред


П.С. Така процедирах при моята кола.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Така като гледам схемата ми се струва,че колата е без нивомат.Но ако е,тогава процедурата е доста сложна - знам го от личен опит
Ако искаш звънни на Росен и той ще ти каже какво ,за колко и кога евентуално 


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
А Росен в Германия ли е ?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
днеска си купих ЕТК 2004 със Repair Documents на БМВ!
Там има документ как се свалят! Супер лесно е ... само че аз не съм улучил капачето в багажника
ще се пробвам в събота пак!!
Там има документ как се свалят! Супер лесно е ... само че аз не съм улучил капачето в багажника



ще се пробвам в събота пак!!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
пичове днеска смених 2 задни амортисьора САМ!!
супер лесно е ... отвиват се 3 болчета в купето и долния болт на колелото. така излиза целия амортисьор и после на сухо отвивам само леглото от амортисьора.
За 2 амортисьора ми отне 1,5 часа БЕЗ чужда помощ ...
продавам know-how :mha: :mha: :mha:

супер лесно е ... отвиват се 3 болчета в купето и долния болт на колелото. така излиза целия амортисьор и после на сухо отвивам само леглото от амортисьора.
За 2 амортисьора ми отне 1,5 часа БЕЗ чужда помощ ...
продавам know-how :mha: :mha: :mha:
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани