Момчета помагайте

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна

Момчета помагайте

Мнение от Batkotinasko » 08 Дек 2008, 18:29

Здравейте колеги! Имам проблем с моята красавица - не иска да върви :)
Вземах я преди около 2 месеца, смених масло, филтри ремъци и въобще всичко което трябвало да се сменя там. Диагностиката няма грешки, само дето плочката била за смяна, ама можело още да се покара така. Като позастудя преди 10-тина дни започна да придърпва (чуди се дали да включи на следваща скорост или не). Малко след това по някаква случайност забравяена врата през нощта и ... заряд на акумулатора. След тази операция вече много трудно вдигам над 2200 об/мин, почти няма мощност, а 80 км/ч стигам за около 30-40 сек. В общи линии това е. Днес смених и маслото на авт. скоростната кутия, разликата във смяна на скоростите, ами.. няма сравнение в мекотата. Ако някой може да даде някаква идея от какво се е получило и какво може да се направи ще бъда безкрайно благодарен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: '03 E53 X5, '00 E38 730d

Мнение от datcho » 08 Дек 2008, 18:55

За всеки модел на БМВ ли искаш мнения какъв би могъл да бъде проблема или трябва да поумуваме малко каква кола си си купил?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от cecoboy » 08 Дек 2008, 19:52

То пише бе!Аз за съжаление колега не мога да помогна не ми се е случвало подобно нещо!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна

Мнение от Batkotinasko » 08 Дек 2008, 20:04

No coment към Datcho, но благодаря все пак за това че си ми отговорил

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 8.12.2008

Мнение от universe » 08 Дек 2008, 22:04

Мой приятел каращ 725 ми сподели за абсолютно същият проблем, който е имал наскоро и то пак след изтощен акумулатор, бил забравил багажника една вечер (колата е в гараж не е било навън :twisted: ). Зарежда го, Пали, дава му грешка в трансмисията и след това като при теб влиза във явно някакъв "сервизен режим" или трупа още някакви грешки (нямам е38 и не разбирам, така че не го разбирай буквално) и колата няма никаква мощност и е силно "скопена" . Решението било при заредения акумулатор да се откачи минусът за около 30 мин и след това всичко е било на 6.
Дано информацията да ти е от полза!

Успех

:twisted: Марио :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 08 Дек 2008, 22:07

колега съветвам те да хвърлиш едно око на раздела е34, там има много теми точно за 2,5тдс-а със сигурност ще намериш много полезна информация която да ти реши проблемите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 09 Дек 2008, 9:19

на борда изписва ли някакво съобщение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.01.2008

Мнение от trafikvarna » 09 Дек 2008, 10:11

Не, няма нищо на бк, освен лампата за възд.възглавница

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна

Мнение от Batkotinasko » 09 Дек 2008, 17:17

Благодаря на всички отзовали се. Проблема решен с разкачането на куплунга на дебитомера. Повредата се оказа там. Още веднъж благодаря.

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook