BMW K 1200 S само за мотористи!
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
BMW K 1200 S само за мотористи!
през есента БМВ пускат нов модел мотоциклет K 1200 S. Параметри: 167 PS, мах. скорост 250 km/ч (ел.ограничена), 4 цилиндъра - разположени перпендикулярно, ABS
и катализатор
, електронно управление на амортисьорите
. С последните 3 новости излиза БМВ със светлинни години напред пред другите си конкуренти от Япония






Уникално красив мотор...
аз от известно време започнах да следя
и тези машини на баварския колос
и трябва да ви кажа че останах доста впечатлен
от цялата гама мотоциклети които произвежда
но този екземпляр определено е КРАСИВ
не знам по какво се определя един пистов мотор
дали е добър или лош, но този определено ми
грабна вниманието още първия път когато го видях
на фона осталите машини като R1, GSX... и т.н.
които за момента са спрягани като едни от най-добрите
в този клас този наистина ще ги превъзхожда...
Нетипично за такива мотоциклети е границата на оборотите
при БМВ те са наполовина в сравнение с японските им
колеги... и мисля че това ще е причина за доста по дългия
живот на БМВ-двигателя... Доколкото знам при R1
времето което мотора може да измине с пълна мощност
е около 70 часа
и после ако искаш да върви пак
така направо влизаш в бокса
Както и да е аз много от мотори не разбирам както
казах от скоро се паля по тия машини но
БМВ имат какво да покажат в този сегмент
особенно street bike-овете (naked)
Уникални са
:)
аз от известно време започнах да следя
и тези машини на баварския колос
и трябва да ви кажа че останах доста впечатлен
от цялата гама мотоциклети които произвежда
но този екземпляр определено е КРАСИВ
не знам по какво се определя един пистов мотор
дали е добър или лош, но този определено ми
грабна вниманието още първия път когато го видях
на фона осталите машини като R1, GSX... и т.н.
които за момента са спрягани като едни от най-добрите
в този клас този наистина ще ги превъзхожда...
Нетипично за такива мотоциклети е границата на оборотите
при БМВ те са наполовина в сравнение с японските им
колеги... и мисля че това ще е причина за доста по дългия
живот на БМВ-двигателя... Доколкото знам при R1
времето което мотора може да измине с пълна мощност
е около 70 часа

така направо влизаш в бокса

Както и да е аз много от мотори не разбирам както
казах от скоро се паля по тия машини но
БМВ имат какво да покажат в този сегмент
особенно street bike-овете (naked)
Уникални са

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
tsvet40 написа:ABS-а изобщо не е новост при големите мотори! Иначе тази машина наистина е много обещаваща
не е новост само за БМВ ... които досега го имаха серийно само в С1 моделите, които не са големи. Особено за големите мотори пише, че досега почти никой не го е вграждал ... което си е все пак новост

- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Двуколесната машина е неописуемо красива, с тези технически характеристики си представям какъв звяр е
Само едно не мога си обясня - кой идиот е сложил на такъв мотоциклет ограничител
:x 

Само едно не мога си обясня - кой идиот е сложил на такъв мотоциклет ограничител



- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Същите, които са го сложили и на автомобилите
Иначе мотора е адски впечатляващ, но все пак смятам,че японците като цяло са доста напред с материала
Но БМВ са се заели сериозно с този сегмент на двуколесните и скоро японските производители ще си имат баварски притеснения 



Never mistake motion for action...
абс бяха въведени от бмв... хонда след това ги последва (във голд уинг крузера).
за електронното управление на амортесьорите - не съм му почитател при колите а при мотоциклетите просто не бих се качил- не понасям нищо което да допринася за "изкуственото" усещане на един мотор.
за каталитика- от 2002 насам кавасаки ззр-1200 е със катализатори така че не е новост.
а перпендикулярните цилиндри може да са вик на модата при бмв (повечето там нали са боксери), но японците правят ин-лайн 4 от 25 години
иначе биват...
за електронното управление на амортесьорите - не съм му почитател при колите а при мотоциклетите просто не бих се качил- не понасям нищо което да допринася за "изкуственото" усещане на един мотор.
за каталитика- от 2002 насам кавасаки ззр-1200 е със катализатори така че не е новост.
а перпендикулярните цилиндри може да са вик на модата при бмв (повечето там нали са боксери), но японците правят ин-лайн 4 от 25 години

иначе биват...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани