Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:Добре дошъл отново и честита нова година![]()
Имай едно на ум с този Бардал, наскоро приятел имаше грижи с тяхно масло. Вярно, на Опел го сипваше ама хич не го харесваше двигателя, брутален разход му даваше (лампата за доливане му светваше след 800-1000км).
Сума време откара в обикаляне на сервизи докато просто не смени марката и проблема изчезна напълно
За тази година също мисля доста повече да покарам кабриото, както имам и дрон мисля много яки трипчета да направя + продължавам организацията за обиколката в Италия
Честита и на теб!
Странно, за първи път чувам такъв отзив. Аз в момента на три автомобила съм с бардал и го сложих, защото ми казаха, че по-добро масло няма и в комбинация, че нямат и менте. И трите двигателя мъркат като котета. Като цяло обаче слагам само на коли с по-производителни двигатели, така да се каже с повече коне. На обикновена 4 цилиндрова кола, която не се кара динамично, не бих сложил толкова скъпо масло като цяло.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Колко сме със Z-ки...?
Единственото, което ти трябва да знаеш за Бардал е, че се ползва само на Балканите, като даже не съм сигурен дали не е само в България. По света никъде не са го чували, както и няма нито един отбор или моторспорт подразделение, който да го спонсорира или използва. С изключение на Ники Златков и Проспийд, които започнаха да го лансират. Сигурен съм, че не го използват обаче 


Re: Колко сме със Z-ки...?
Както се казва...братята хамериканци имат по-читаво масло в Лоумарт отколкото ние тук в специализираните магазини.
Така се смя моя "маслар" като му казах,че съм карал ВТХ-а с Путолайн по препоръка на майсторите дето го обслужваха първата година,че като се видим още се сеща.

Така се смя моя "маслар" като му казах,че съм карал ВТХ-а с Путолайн по препоръка на майсторите дето го обслужваха първата година,че като се видим още се сеща.

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
In_Memoriam написа:Единственото, което ти трябва да знаеш за Бардал е, че се ползва само на Балканите, като даже не съм сигурен дали не е само в България. По света никъде не са го чували, както и няма нито един отбор или моторспорт подразделение, който да го спонсорира или използва. С изключение на Ники Златков и Проспийд, които започнаха да го лансират. Сигурен съм, че не го използват обаче
Никой не го е чувал, особено добавките, нали? То ако не беше хубаво, при тази цена как щеше да се продава изобщо? Впрочем основно приятели ми го рекламират, които са го ползвали. Не някаква друга реклама.
Само знам, че бензинови v8 и шест в редица, както и 4 цил дизел не съм чувал преди това толкова тихо и равномерно да работят. Впрочем не съм рекламно лице. Следващият път може би ще сложа мотул за разнообразие.
Но нека не разваляме темата с този спор.
Днес четох нововъведение, някаква нова глупост. Дефакто кола, която е нямала ГО последните 12 месеца, трябвало да минава технотест...?
Бмвто ми ще е засегнато ако е вярно.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Колко сме със Z-ки...?
sub_eleven написа:In_Memoriam написа:Единственото, което ти трябва да знаеш за Бардал е, че се ползва само на Балканите, като даже не съм сигурен дали не е само в България. По света никъде не са го чували, както и няма нито един отбор или моторспорт подразделение, който да го спонсорира или използва. С изключение на Ники Златков и Проспийд, които започнаха да го лансират. Сигурен съм, че не го използват обаче
Никой не го е чувал, особено добавките, нали? То ако не беше хубаво, при тази цена как щеше да се продава изобщо? Впрочем основно приятели ми го рекламират, които са го ползвали. Не някаква друга реклама.
Конкретно масла коментирам, добавки не използвам като цяло и не ме интересуват. Само и единствено с добър балкански маркетинг се продава. Ако мислиш, че някъде по света е някакъв фактор това масло с 5 минути Гугъл търсене ще разбереш, че не е. Или поразпитай разни чуждестранни приятели ако имаш в Щатите, с тунинг сервизи например, чували ли са за най-великото масло Бардал



- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Е нищо, поне се знае къде се произвеждат ментетата на Кастрол, Мобил 1 и т.н. Те са повече от ясни супер ментета.
Идеята ми беше, че бардал нямат менте, особено щом твърдиш, че са толкова безизвестни по света.
Има и един куп неизвестни марки масла с добро качество, за които се твърди по-добре те пред марково менте. Впрочем ти какво си слагаш?
Идеята ми беше, че бардал нямат менте, особено щом твърдиш, че са толкова безизвестни по света.
Има и един куп неизвестни марки масла с добро качество, за които се твърди по-добре те пред марково менте. Впрочем ти какво си слагаш?
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ravenol, но директно от производителя в Германия си поръчвам, че не вярвам на прекупвачи. За ментетата съм съгласен, че трябва да се внимава, но има доказани марки като Liqui Molly и заради това за мен лично не си заслужава да се правят експерименти.

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Лили Моли нямат ли ментета тук, бих се учудил да нямат?
Бардал не мисля, че е експеримент. Добавките им са с безспорно качество. Дори да прекупуват масло от някоя рафинерия и да му слагат от добавките си и в крайна сметка продават, мисля, че си заслужава.
Бардал не мисля, че е експеримент. Добавките им са с безспорно качество. Дори да прекупуват масло от някоя рафинерия и да му слагат от добавките си и в крайна сметка продават, мисля, че си заслужава.
Re: Колко сме със Z-ки...?
За масла можете да разгледате в този форум с какво карат - можете да си пуснете тема с профила на шорифане и тн. и да ви дадат препоръка или да разгледате анализи на свежи и отработени масла. Има също хора с доста сериозни сток и тунинговани коли. Дори може да си намерите по няколко направени анализа за вашия мотор. Аз бях пускал отработен там с масло Motul 300v купено от тук и ми казаха, че е ок. 

Re: Колко сме със Z-ки...?
Да попитам нещо. Още като взех колата ми направи впечатление, че тази кола така да се изразя "копира терена" , т.е. волана някак следва улеите ако има такива на асфалта и колата леко завива по тях. Това става при скорост над 80. Когато карам с 200 по магистралата дори един сантиметър отклоняване на волана и колата се отклонява много. При вас така ли е? На това ли казват директен волан? При другите ми коли не е било така. Отскоро нещо ми се появи едно недозавиване . Току на някой завой и ми се включва ЕЕСП и колата леко спира. Едното нещо дето си мисля е да е от предните гуми , че тях още не съм ги сменял и са от 2019г. но са Мишелин и имат още грайфер не са галоши. Нямам хлопане по предницата и не усещам нещо да е разбито може ли да е нещо друго което да проверя , носачи , амортисьори или нещо друго по окачването? Общо взето това.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 788
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Колко сме със Z-ки...?
И при мен волана е изключително директен, чак дразни понякога
Всеки милиметър встрани и колата тръгва натам, което при лежерно возене е доста дразнещо за мен.
Аз нямам драми с подобен проблем, прочети я на диагностика дали някой ABS датчик не е заминал и да лъже ESP-то. Всъщност при какви скорости го прави това? Ако изтърва при висока скорост е напълно възможно да е от гумите

Всеки милиметър встрани и колата тръгва натам, което при лежерно возене е доста дразнещо за мен.
Аз нямам драми с подобен проблем, прочети я на диагностика дали някой ABS датчик не е заминал и да лъже ESP-то. Всъщност при какви скорости го прави това? Ако изтърва при висока скорост е напълно възможно да е от гумите
Re: Колко сме със Z-ки...?
Мда , да предположим, че при волана всичко е в ред. Ами преди не ми е правило впечатление да се опитва да поднася така. За скоростта е относително щото зависи и от радиуса на завоя. Но аз забелязвам, че първо колата става нестабилна и чак след това се намесва това ЕЕСП или както там се казва тази система. Сигурен съм , че задницата не поднася, все някак усещането е че предницата някак недозавива. На първо време ще купя две нови гуми и ще ги сменя и след това ще видя как е ситуацията . А всъщност проблема може ли да е от гуми щото става въпрос , като карам на абсолютно сух път? Все ми се струва, че би следвало тази кола да може да ги взима тези завои със скоростта с която опитвам, но може и грешно да преценявам, обаче като я взех ми се струва , че не беше така. А друго нещо може ли да има дето да не е в ред?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 788
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Колко сме със Z-ки...?
Без да тропа и лопа на разпад не мисля, че има какво друго да влоши толкова много сцеплението на предницата
Аз в нито един момента не съм стигал до недозавиване на предницата, а съм бил на няколко турчета с групата дето карахме почти в стил WRC...в нито един момент не изтърва предницата.

Аз в нито един момента не съм стигал до недозавиване на предницата, а съм бил на няколко турчета с групата дето карахме почти в стил WRC...в нито един момент не изтърва предницата.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Гумите ще пристигнат след 11 април. Четох из някакви западни форуми , че имали някакви подобни проблеми, щото единия казваше "Сигурни ли сте , че не е от гумите? Тук във форума е обсъждано многократно за този проблем. Не оставяйте предните гуми да се уморят прекалено много. Сменете предните със задните и вижта каква ще е ситуацията. Колата ще е като нова." Преразказвам приблизително съдържанието. Също често споменаваха за някакви втулки на носачите, че се износвали прекалено бързо. Предполагам, че става въпрос за тампони, но не съм сигурен. Но чак пък да я прави нестабилна от това нещо??? От твърдото окачване обаче при висока скорост някак не я усещам тази кола най стабилното нещо, както казват "залепва за пътя". Имам мпредвид при движение в права линия. Някак все усещам лекото завиване на колата според наклоните или неравностите по пътя. И държа кормилото здраво и съм нащрек. При движение в завои няма такъв проблем преди да се появи недозавиването за което говоря. Но нека сменя гумите и ще видя какво ще стане. А вие тези "турчета" къде ги правите ? По писта ли карате или по шосето? Ако е по шосето мен лично ме е страх щото има и дървета и коли и ай си изтървал колата и язък за барута.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 788
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Колко сме със Z-ки...?
По разни пътчета из Родопите, най-много газ сме давали в отсечката към Кръстава по пътя Велинград-Сърница..асфалта е чисто нови с много приятни завои и почти никакъв трафик. Като ходим натам винаги имаме организация с хора в двата края да следят за трафик и като се появи такъв връщаме газта докато се разминем
. Не е абсолютно безразсъдно даване на газ
. Велинград - Сърница също е уникално красива отсечка, много приятна за лежерно каране със свален таван
Аз съм със спорт пакет гуми и няма как да завъртя предните със задните
. Но така или иначе на 3-4 сезона макс сменям и никога не са края на живота си. Ти на какъв модел гуми се спря?



Аз съм със спорт пакет гуми и няма как да завъртя предните със задните

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани