BMW M3 e36 vs BMW 850i V12
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
така избора е ясен аз съм от Русе така че има възможност да дам некой метър на некой фен но чакайте януари да я вкарам да видим кво ще има да се плаща по нея.някой има ли инфо как ще седят нещата като влзем ж Европа как стоят нещата с вноса на коли дали мога да вкарам от Литва без да плащам мита и акцизи ако не не е проблем да я карам с литовските номера.само че незнам какви са процедурите така че ако някой има инфо да казва мерси
- ^Night_rideR^
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.10.2006
- Местоположение: София
Изобщо не бъркаш в избора пич..(мое мнение де..ама виждам че и другите споделят=). Сега с плащанията около вкарването в BG всичко е малко относително. Дори да влезем без проблеми в ЕС, нали не смяташ, че веднага ще отпаднат митата?!
...все пак вкарваш в България! Иначе вариантите да избегнеш мито са два:
1. Ако колата има сертификат ЕВРО 1( не за емисиите, а че е призведена в рамките на ЕС), не се плаща мито. В случай че няма, говори със собствениците да го извадят( като процедурата е да се изпрати факс от местното представителство на BMW до завода и те връщат отговор, с който потвърждават,че колата е произведена при тях..,не че може да е направена в Китай ама:gives:... Препоръчително.
2. Тва е моя случай. Вкарваш колата без ЕВРО 1 и плащаш ДДС на конете( което не можеш да избегнеш така или иначе..и хмм в твоя случай ше излезе бая дебело, щото по 18 левчета на конче...
), плащаш и митото. Врътката е, че парите за митото можеш да си ги върнеш като си извадиш въпросното Евро 1 от София и после го представиш на границата.( пази квитанциите за плащания BTW=)) ) И така става, обаче е 100 пъти по-сложно и трябва да имаш познати в митница София, бюрокрации, глупости...,:help: )
Изобщо ако питаш мен, не тръгваи да вкарваш бе ЕВРОто..,ще си спестиш бая главоболия. Уфф разписах се...Айде успех с колата и ако вичко без проблеми ше дадеш една врътка

1. Ако колата има сертификат ЕВРО 1( не за емисиите, а че е призведена в рамките на ЕС), не се плаща мито. В случай че няма, говори със собствениците да го извадят( като процедурата е да се изпрати факс от местното представителство на BMW до завода и те връщат отговор, с който потвърждават,че колата е произведена при тях..,не че може да е направена в Китай ама:gives:... Препоръчително.
2. Тва е моя случай. Вкарваш колата без ЕВРО 1 и плащаш ДДС на конете( което не можеш да избегнеш така или иначе..и хмм в твоя случай ше излезе бая дебело, щото по 18 левчета на конче...

Изобщо ако питаш мен, не тръгваи да вкарваш бе ЕВРОто..,ще си спестиш бая главоболия. Уфф разписах се...Айде успех с колата и ако вичко без проблеми ше дадеш една врътка

Don't let the bastards grind you down!!!
- ^Night_rideR^
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.10.2006
- Местоположение: София
Принципно и аз знам, че е възможно, но си мисля че тук ще си имаш проблеми с КАТ и въобще, стане ли някъф проблем би трябвал да го решаваш в Литва, което е малко неудобно. От друга страна гледам все повече гъзари карат мерцедески и поршета разни с немските, или квит са там регистрации. Ама те са големи
. Иначе не мога да ти дам инфо как седи вкарването и плащанията с техни номера, а не с цолови.
Успех все пак

Успех все пак

Don't let the bastards grind you down!!!
^Night_rideR^ написа:Изобщо не бъркаш в избора пич..(мое мнение де..ама виждам че и другите споделят=). Сега с плащанията около вкарването в BG всичко е малко относително. Дори да влезем без проблеми в ЕС, нали не смяташ, че веднага ще отпаднат митата?!...все пак вкарваш в България! Иначе вариантите да избегнеш мито са два:
1. Ако колата има сертификат ЕВРО 1( не за емисиите, а че е призведена в рамките на ЕС), не се плаща мито. В случай че няма, говори със собствениците да го извадят( като процедурата е да се изпрати факс от местното представителство на BMW до завода и те връщат отговор, с който потвърждават,че колата е произведена при тях..,не че може да е направена в Китай ама:gives:... Препоръчително.
2. Тва е моя случай. Вкарваш колата без ЕВРО 1 и плащаш ДДС на конете( което не можеш да избегнеш така или иначе..и хмм в твоя случай ше излезе бая дебело, щото по 18 левчета на конче...), плащаш и митото. Врътката е, че парите за митото можеш да си ги върнеш като си извадиш въпросното Евро 1 от София и после го представиш на границата.( пази квитанциите за плащания BTW=)) ) И така става, обаче е 100 пъти по-сложно и трябва да имаш познати в митница София, бюрокрации, глупости...,:help: )
Изобщо ако питаш мен, не тръгваи да вкарваш бе ЕВРОто..,ще си спестиш бая главоболия. Уфф разписах се...Айде успех с колата и ако вичко без проблеми ше дадеш една врътка
Така това, което го обясняваш важи за кола до 120kW ако ддс-то му е 300коня*18лв=5400лв и трябва само това да плати трябва да пляска с ръце. 850 надвишава лимита на акциза със 104kW, а там важат коренно различни критерии! В момента целия митнически сбор му е 21 300лв. Дано обаче да паднат акцизите като влезнем е EU, защото и на мен ми се карат 12таци ...
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
я я кажи нещо повече от къде имаш инфо за това че ще ги махат.сигурно ли е.тоест вкарваш си колата и толкоз шапка на тояга или пак ще има некви такси.аз проверих за тази 850 дето искам да зема човека плаща за нея само 300 еври и толкоз.нищо повече айде който знае инфо да казва че както казах сега не съм в БГ и не следя какво става из БГ пък ще се возим задружно по събори а и не само . 

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Информацията е от човек от тези среди определящи тези неща,но ми казаха,че еко таксата ще е стане 1000 лева ии може би ще има такса регистрация 

ТДС - Турбо Див Селянин
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бе ако няма игра с конете а са само еко и други такси ше им обереме Поверите 8стин и пеесетките и секви други зли баварии на европейците и ше ги оставим да си карат ореата
.......ма не ми се вярва тая 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Bavarishe написа:Информацията е от човек от тези среди определящи тези неща,но ми казаха,че еко таксата ще е стане 1000 лева ии може би ще има такса регистрация
А дали таксата регистрация ще зависи от конете или кубатурата нещо знаешли

BOOBA
незнам и двете коли според мен са уникални, но както каза някой от колегите Е36-тици има много, а Е31 е нещо интересно, най-малкото аз само веднъж съм се качвал в такава и незнаех какво да кажа


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
вижте кво си намерих днеска дирекшун го зимам изкажете мнение
http://mobile.de/SID7-yRKryLfnzpUVSsHLx ... 231777394&
http://mobile.de/SID7-yRKryLfnzpUVSsHLx ... 231777394&
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
това е обява за открадната кола, не е за продаване, отдолу пише с главни букви
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани