БМВ 730 d през зимата
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Alexi написа:преди 20тина дена се наложи да мина над 300 км по затворени за движения пътища в най големия сняг - Шумен - Варна - Добрич - Варна - Шумен .. бавареца се представи достойно и не закъсах нито веднъж ,дори на аксаковския баир(варналии знаят за какво става въпрос)...
Малко
Дааа- тези пътища при повечко сняг и стават непроходими за неподготвени коли и неопитни шофьори... По него време и аз въртях по горе-долу същите маршрути- може и да сме се засекли някъде...
Сега по темата:
eMotion по-важно е наистина магарето зад волана, а не толкова колата. Както каза Alexi трябва да се свикне с поведението и да се усеща колата... Въпреки че RWD се контролира по-трудно в тежки условия от кола 4х4 (за FWD не говоря- тях ми е трудно да ги карам зимата) не се качван джип освен ако не е крайно наложително- разбирай да има половин метър сняг на пътя... Разбира се имало е моменти и когато не искам да тръгна на път заради времето- но това е обикновенно преди да си подготвя колата за зимата.
BMW & RAMMSTEIN RULES
- eMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
За 535 д
Опасно Луд 535 д наистина е с 3 литров мотор, но с джа турбо компресора за разлика от 530 д! Иначе това е луда машина 272 коня дизел....По реклами гледах че пишеше среден разход около 6,5. Очудвам се че ти дава към 11 извън града при 120. За колко взе тази машина ако не е тайна, че ми е любимия мотор на БМВ?
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Ми тези 6.5литра с други гуми и джанти са напълно възможни,то и аз съм ги правил и по-малко ама си е доста играчката-поредица от свръхкратки подавания на газ-80-90% от времето трябва да си на инерция,скорости вариращи от 80 до 100-за това си има 520д.Ако някой е карал Сааб Аеро и там положението е същото-малък минимален и много-голям максимален-цаката на тия коли да се карат с къси,но мощни тласъци-галенето на педала не важи.И на ръчен режим не далавера-дори е преебаване като превключваш на 1800.За това си карам на Д,а разхода зависи от настроението е 8.5-10,а при наличие на сериозни дразнители тип 4.2,4.3 и 5.0 изискващи М,-максимума,който ми е давала е 13.6
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Откачена просто забравяте фактора височина на колата-особено при седмиците.Игнорираме моята кола,която е ужасно ниска,но една 740 по дефаут е около 130-140 мм макс и има максимална товаропоносимост 440кила(за тва може да бъркам с 760),но макса при седмиците е 500 или някъде там.Ми аз тежа >>>кг,горивото още 100, в багажника се валят поне 50 излишни и 50-60 качени и колко станаха общо-ми май ако зема да кача един двама стопаджии над 2,5т.И ситуацията става следната-80мм височина,-50% поне хендлинг в сравнение с топлото време-резултат пощуряло ДСЦ-особено ако изкачваш нещо е много гот,с тва 80мм едно участъче да не са изчистили като хората и айде разчитаме някои 4по4 да ни изтегли и да си Ватанен и да не си или вериги или въже.А питам ви аз някои карал ли е 7мица с вериги на тесен път-ебати пауара е нема що
OPASNO LUD написа:Откачена просто забравяте фактора височина на колата-особено при седмиците.Игнорираме моята кола,която е ужасно ниска,но една 740 по дефаут е около 130-140 мм макс и има максимална товаропоносимост 440кила(за тва може да бъркам с 760),но макса при седмиците е 500 или някъде там.Ми аз тежа >>>кг,горивото още 100, в багажника се валят поне 50 излишни и 50-60 качени и колко станаха общо-ми май ако зема да кача един двама стопаджии над 2,5т.И ситуацията става следната-80мм височина,-50% поне хендлинг в сравнение с топлото време-резултат пощуряло ДСЦ-особено ако изкачваш нещо е много гот,с тва 80мм едно участъче да не са изчистили като хората и айде разчитаме някои 4по4 да ни изтегли и да си Ватанен и да не си или вериги или въже.А питам ви аз някои карал ли е 7мица с вериги на тесен път-ебати пауара е нема що
За товаропоносимостта май не важи горивото.То си е отделно.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Да ама не важат и екстрите,преди фейслифта си беше голям проблем,при чисто новите вече не важи-те са от 500-580 кг плюс 68+7 +60-всички са с нов нивомат дето дава 100кила отгоре,а са и с по-леки двигатели,но напълно натоварени са пак 2,5т и пак имаш 1400 кила отзаде
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
тва са пълни глупости ! само неопитен шофьор може да каже че задното не можело да се кара през зимата !
тая зима е39ката наъртя няколко хиляди км по маршрути вн-сф-вн, освен това често се ходи в горите на лов с нея (не питайте защо плс)
и с помощта на ултра грип 7 отпред и новите мишелинки отзад не е закъсвала никога и никъде ! верно че не е седмица но не е и мн по-малка и по-лека кола от е38 затова мисля че сравнението е сравнително добро освен това е бензин а не дизел.... а всички знаем предимствата на дизела в зимни условия
така, че който не може да кара ако ще и с хеликоптер да се движи пак ще закъса !
да не говорим за 9ти декември като изкачих Шипка с е30ката на лед и сняг и с далеч не нови гуми, а астрата дето беше поне 15 години по-модерна остана долу
тая зима е39ката наъртя няколко хиляди км по маршрути вн-сф-вн, освен това често се ходи в горите на лов с нея (не питайте защо плс)
и с помощта на ултра грип 7 отпред и новите мишелинки отзад не е закъсвала никога и никъде ! верно че не е седмица но не е и мн по-малка и по-лека кола от е38 затова мисля че сравнението е сравнително добро освен това е бензин а не дизел.... а всички знаем предимствата на дизела в зимни условия
така, че който не може да кара ако ще и с хеликоптер да се движи пак ще закъса !
да не говорим за 9ти декември като изкачих Шипка с е30ката на лед и сняг и с далеч не нови гуми, а астрата дето беше поне 15 години по-модерна остана долу
no comment
по безразборните приказки подозирам че опасно луд е един познат от дружба, който наистина има BMW ама 320 и зимата наистина не го кара щото наистина не може той дори беше дрънкал веднъж че негов съсед имал от "старите Х5-ци от на4алото на 90-те" и незнам си кво там.. Хей Евгени, виж че и тук никой не ти се връзва на глупостите!!
ТРИТЕ БУКВИ
всичко друго е компромис
всичко друго е компромис
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани