Летни гуми за е38
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
STAYKOV написа:netmurder написа:А нека споделят собствениците на 7-ци дали на лепенката пише нещо за 19-ки![]()
![]()
![]()
и дали ще се отрази на комфорта това!!!
аз сам с 19ки 255/40 ии да ти кажа доста голяма разлика има във возиятаноо пак изглежда невероятно
и нямам намерение да ги свалям дори по1вам да се замислям за 20ки
колега ако не те затруднявам дай да видим някоя снимка!!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Колеги абе я дайте съвет не пиша нова тема че става дума за почти същото!Трябва да си купувам летни гуми 18-ки като размер решил съм да е това което си пише на колонката!Посъветвайте ме какво да гледам скорост там май имаше нещо за тежеста на колата като цифри какво трябва да е? И най-вече за марките не ми се дават много пари и гледам някакви марки като Maxxis,Kumho,Federal,Falken,Toyo,Nankang,Rotalla и др. на приемливи цени.Вижте тук
Най-евтиното което ми излиза от марките които съм чувал са едни Пирели ама като си купувах джантите бяха с такива и нещо не ми харесаха макар че бяха с хубав грайфер запазени колата някак си се клатеше и беше от тях защото като ги смених не беше така а и от още едно място чух че са имали подобен проблем с Пирели.Моля за съвет!
Най-евтиното което ми излиза от марките които съм чувал са едни Пирели ама като си купувах джантите бяха с такива и нещо не ми харесаха макар че бяха с хубав грайфер запазени колата някак си се клатеше и беше от тях защото като ги смених не беше така а и от още едно място чух че са имали подобен проблем с Пирели.Моля за съвет!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Аз съм с Falken ... доволен съм ... от Toyo-то също би трябвало да останеш доволен. Пирели си е марка сред гумите. За останалите марки нищо немога да кажа, но аз не бих си купил
... ще ти кажа обаче една истина ... много рядко има ефтино и хубаво 


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
AlibiTu написа:Аз съм с Falken ... доволен съм ... от Toyo-то също би трябвало да останеш доволен. Пирели си е марка сред гумите. За останалите марки нищо немога да кажа, но аз не бих си купил... ще ти кажа обаче една истина ... много рядко има ефтино и хубаво
Колега кажи Falken-а какъв размер са ти зимни летни и колко време вече ги караш(километри долу горе) че цената им е най-добра на тях!
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
ако искаш да ти вози по добре и да не се притесняваш да кривиш джанти и тн сложи 235 50 18 , а с 255 45 18 ще вози малко по твърдо и ще ти гори малко повече, но пък по завоите можеш да се правиш на реисър



- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
cecoboy написа:AlibiTu написа:Аз съм с Falken ... доволен съм ... от Toyo-то също би трябвало да останеш доволен. Пирели си е марка сред гумите. За останалите марки нищо немога да кажа, но аз не бих си купил... ще ти кажа обаче една истина ... много рядко има ефтино и хубаво
Колега кажи Falken-а какъв размер са ти зимни летни и колко време вече ги караш(километри долу горе) че цената им е най-добра на тях!
Falken-а са ми летни и ги взех преди няколко седмици. Не съм експерт, но колата много добре си стъпва особено по завоите и при по-високи скорости лепи. Размера: 245/45/18
Спрямо 16-ките зимните, с 18-ките вози по-твърдо, но пък е по-стабилна и малко точки гъзария качват

А да .. спрях се на Falken защото са си марка, отделно цената беше доста приемлива за 18-ка и си имат защитен ръб за джантата, голямо число "носимост" и шарката им е готина.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
И така колеги, ето какви ги свърших с летните гуми и джанти. Първо поръчах гумите он-лайн от един сайт. Плаща се предварително по банка или с кредитна карта. Харесах си Дънлоп СП Спорт 01, размерът и на 4-те е 245/45/18, общо с доставка до входната ми врата излезнаха 1320лв. с ДДС, естествено написаха ми и фактура....
Доставиха ги за 5 работни дни. После отидох в Маргел- Младост и харесах едни сребристи 18-ки на БМВ. Там обаче трябваше да чакам до Великден за монтаж и за това отидох при един пич в дървеница, Тони се казва. Та там след 2 часа и 60лв за монтажа и всичките му неща вече бръмчах доволен.
Естесвено излезнах на околовръстното за тест.
Първо, возията е почти същата, но пък всяка неравност на асфалта веднага се усеща, за стабилност в завоите не може да говорим,колата се държи перфектно. Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
Почнах да разпитвам тук - там, и се стигна до две мнения- или колата влиза в някакъв резонанс с пътя при тази скорост, защото при никоя друга не тресе, или трябва да слагам фланци. Обаче в Маргел, отрекоха необходимостта им, т.к. джантите са били за моето купе с малката главина.
До тук добре, само че този проблем ме дразни и се чудя дали да влезна с 150лв за два фланеца или....?
Ако някой има решение или съвет ще се радвам да го сподели.
Ааа, щтях да забравя, отпред гумата е точно на милиметри от калника, демек това е максимума за предна,иначе трябваше да я сваля на 30, което по нашите пътища си е чисто самоубийство, а за отзад догодина ще помисля за по-голяма баница:)
Е това е от мен за сега...

Естесвено излезнах на околовръстното за тест.
Първо, возията е почти същата, но пък всяка неравност на асфалта веднага се усеща, за стабилност в завоите не може да говорим,колата се държи перфектно. Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
Почнах да разпитвам тук - там, и се стигна до две мнения- или колата влиза в някакъв резонанс с пътя при тази скорост, защото при никоя друга не тресе, или трябва да слагам фланци. Обаче в Маргел, отрекоха необходимостта им, т.к. джантите са били за моето купе с малката главина.
До тук добре, само че този проблем ме дразни и се чудя дали да влезна с 150лв за два фланеца или....?
Ако някой има решение или съвет ще се радвам да го сподели.
Ааа, щтях да забравя, отпред гумата е точно на милиметри от калника, демек това е максимума за предна,иначе трябваше да я сваля на 30, което по нашите пътища си е чисто самоубийство, а за отзад догодина ще помисля за по-голяма баница:)
Е това е от мен за сега...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
l-s написа:Аз повече грешната с ниски гуми няма да направя.Бях станал абонат на гумаджията затова сека второ лято ще си карам с високите 16-ки и ше си свиркам
можеш да заповядаш да те черпя едно кафе в Нажеджа някой път за написаното

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1927
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
imenden написа:Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
.
Колега минах през същите мъки, с чисто нова предница, носачи, накрайници, дискове, накладки, с 16ките не мърда, с 18ките тресе ли тресе, гумаджията настояваше, че баланса бил перфектен, но аз твърдях, че е от него и така малко по-нахално и след 3тия опит за баланс, сега колата си спи

- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
boris_k написа:imenden написа:Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
.
Колега минах през същите мъки, с чисто нова предница, носачи, накрайници, дискове, накладки, с 16ките не мърда, с 18ките тресе ли тресе, гумаджията настояваше, че баланса бил перфектен, но аз твърдях, че е от него и така малко по-нахално и след 3тия опит за баланс, сега колата си спи, отпред и аз съм с 245/45/18, отзад 255/45/18
фланци или фтулки слагал ли си?
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1927
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Georgiev BMW написа:boris_k написа:imenden написа:Има обаче един единствен ПРОБЛЕМ, забелязах, че при скорост между 75-80км/ч волана тресе и то яко.
ТОва ме учуди доста,т.к. месец преди това, смених дисковете, накладките, щанги,шарнири, абе както си трябва.
.
Колега минах през същите мъки, с чисто нова предница, носачи, накрайници, дискове, накладки, с 16ките не мърда, с 18ките тресе ли тресе, гумаджията настояваше, че баланса бил перфектен, но аз твърдях, че е от него и така малко по-нахално и след 3тия опит за баланс, сега колата си спи, отпред и аз съм с 245/45/18, отзад 255/45/18
фланци или фтулки слагал ли си?
С фланци бех преди, на други джанти, още по-трудно се балансират, тогава се наложи да ги балансирам на едно с фланците


Та колеги, оня ден изправих едната предна дясна джанта, щото беше многп добре изкривена, пребалансираха се и двете, но това което ми показаха гумаджиите ме притесни......
Тези пластмасови втулки, бяха като че ли с една идея по-малки в диаметъра отколкото трябва да са. Сега тук е въпроса какво да се направи.... да се караме с МАргел ООД или да си намеря стругар за пластмасови втулки. Излишно е да казвам , че проблема си остана след балансирането и изправянето. Даже бих казал , че кривата джанта въобще не я бях усетил......
Тези пластмасови втулки, бяха като че ли с една идея по-малки в диаметъра отколкото трябва да са. Сега тук е въпроса какво да се направи.... да се караме с МАргел ООД или да си намеря стругар за пластмасови втулки. Излишно е да казвам , че проблема си остана след балансирането и изправянето. Даже бих казал , че кривата джанта въобще не я бях усетил......
- Mind_Control
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Кара: Lexus IS200
imenden написа:Та колеги, оня ден изправих едната предна дясна джанта, щото беше многп добре изкривена, пребалансираха се и двете, но това което ми показаха гумаджиите ме притесни......
Тези пластмасови втулки, бяха като че ли с една идея по-малки в диаметъра отколкото трябва да са. Сега тук е въпроса какво да се направи.... да се караме с МАргел ООД или да си намеря стругар за пластмасови втулки. Излишно е да казвам , че проблема си остана след балансирането и изправянето. Даже бих казал , че кривата джанта въобще не я бях усетил......
Как така криви джанти??? Нали каза, че си ги взел нови. А иначе няма какво да се караш а Маргел. Просто отиваш там и им казваш- оправете си свинщината! Без да им се караш. Кофтито е, че щом не са ти ги слагали те могат да се правят на луди и да ти откажат съдействие.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани