Въпрос след посещение в сервиза на Дару Кар

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 19 Окт 2004, 17:23

Не бе, аз сериозно питам, таквиз неща правят ли се извън завода производител?
Инак една лада на старо не струва кои знае колко - и по 250 лева ги има.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Окт 2004, 18:51

stenly написа:хем не ти бърка в джоба като бензиновите змейове.

За гориво не ти бърка ама за ремонти ти бърка и то много надълбочко .. '99 е на 277к ,смятай TDS от 92-93 на колко е .. на запад си купуват дизел да въртят по 60-70 к на година минимум ... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

:)))))

Мнение от Dido - Fido » 20 Окт 2004, 7:37

Благодаря на stenly за разбирането и добрите пожелания!
Предположението за "почти подарък" ти е точно в десетката (също без Иво Инджев :))))))))))
Честно казано пожелавам на всички да карат и такива и по-хубави коли! Това е!
А иначе stenly да знаеш не са развалили е34 ! Преди съм карал и такава но е39 е по-добра поне по мое мнение! Страхтона кола!
ВMW му е майката!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

:)))))

Мнение от Dido - Fido » 20 Окт 2004, 7:39

Благодаря на stenly за разбирането и добрите пожелания!
Предположението за "почти подарък" ти е точно в десетката (също без Иво Инджев :))))))))))
Честно казано пожелавам на всички да карат и такива и по-хубави коли! Това е!
А иначе stenly да знаеш не са развалили е34 ! Преди съм карал и такава но е39 е по-добра поне по мое мнение! Страхтона кола!
ВMW му е майката!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

Аха!

Мнение от Dido - Fido » 20 Окт 2004, 7:48

Това, което казва Alexi е много правилно! Първо - акцизите за дизеловите автомобили на Запад са по-високи, което предполага че пресметливия германец си прави сметката много да кара, за да му излезе сметката! Другото че са по-икономични!

Те май хората там не са като нас! Когато купуват кола я купуват защото имат нужда от нея и я карат много! Доста често срещано явление е да навъртат по 4000 - 5000 км на месец! Е, предимството си остава, че пътищата им са хубави, горивото и сервизите също! Ама ако някой се надява да намери дизел от Германия на малко километри, то тогава трябва да е 2002 година минимум :)))))

А иначе баварците са страхотни коли и по някои мнения са си направо вечни като се поддържат както трябва!
ВMW му е майката!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

Аха!

Мнение от Dido - Fido » 20 Окт 2004, 7:53

Това, което казва Alexi е много правилно! Първо - акцизите за дизеловите автомобили на Запад са по-високи, което предполага че пресметливия германец си прави сметката много да кара, за да му излезе сметката! Другото че са по-икономични!

Те май хората там не са като нас! Когато купуват кола я купуват защото имат нужда от нея и я карат много! Доста често срещано явление е да навъртат по 4000 - 5000 км на месец! Е, предимството си остава, че пътищата им са хубави, горивото и сервизите също! Ама ако някой се надява да намери дизел от Германия на малко километри, то тогава трябва да е 2002 година минимум :)))))

А иначе баварците са страхотни коли и по някои мнения са си направо вечни като се поддържат както трябва!
ВMW му е майката!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 20 Окт 2004, 16:14

stenly написа:Не бе, аз сериозно питам, таквиз неща правят ли се извън завода производител?
Инак една лада на старо не струва кои знае колко - и по 250 лева ги има.


Mи аз сериозно отговарям- центровка на помпа и вал на 318тдс 95- та година 260лв базова цена в Дару. Ама понеже колата е много стара по думи на приемчика като се почне все ще излезе и нещо друго. Така, че ще отиде може би към 300лв. Обаче това е само като мярка, която се прави преди смяна на горивната помпа, така, че ми предложиха да дам 300лв да опитад дали не е това, но според тях не било, в противен случай ще ми сменят помпата с/у 3000лв.
Това беше преди 3 месеца. В момента колата си върви супер, гори нормално, няма никакви проблеми с двигателя и не съм сменил помпата, нито съм правил диагностика, а моя кола ще влезе в Дару или Супер Дизел повече само през трупа ми.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 20 Окт 2004, 16:19

Alexi написа:
stenly написа:хем не ти бърка в джоба като бензиновите змейове.

За гориво не ти бърка ама за ремонти ти бърка и то много надълбочко .. '99 е на 277к ,смятай TDS от 92-93 на колко е .. на запад си купуват дизел да въртят по 60-70 к на година минимум ... :roll:


Защо е това мнение, че дизела е много по- скъп за поддръжка от бензина. Махнете помпата и турбината, които на старо се намират и за доста прилични цени и какво друго остава за ремонт по дизеловия двигател... Докато погледнете бензиновия- ми има 100 неща, които изискват профилактика, подняна и поддръжка..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 29.05.2003

Мнение от deliveryman » 22 Окт 2004, 10:55

дебитомери,дюзи....маслата и филтрите се сменят 2 пати по често от колкото на бензина доста по скъпа е подражката на дизела...затова се избива с каране.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 22 Окт 2004, 12:04

deliveryman написа:дебитомери,дюзи....маслата и филтрите се сменят 2 пати по често от колкото на бензина доста по скъпа е подражката на дизела...затова се избива с каране.


Дебитомери, е да...за VAG автомобилите верно са си консуматив. Ама нормално не е така. Пък даже и VAG май ги подобриха след няколко години скандали. Дюзи колко пъти се сменят, най-много веднъж да се наложи. Филтрите са по-скъпи, верно, ама с толкова, че не си струва коментара. По-честата смяна на маслото, пак зависи. Карай бензинката зимата на по няколко км. с престои и след няколко месеца така или иначе ще е добре да се смени маслото, щото ще има много кондензирал бензин.
Абе поне за мен, дизела си е винаги за предпочитане, въпреки, че тука във форума, феновете на дизела по разбираеми причини не са много :wink:
Само Дизел!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 22 Окт 2004, 12:30

За над 100к км с дизели за две години нямам случай да ми се е налагало смяна на дюзи, дебитомер не знам въобще къде точно се намира, масло сменям на 6000. Всеки който кара бензинова кола малко по- агресивно мисля, че трябва да сменя също на толкова. Масления филтър ми е 18лв, обичайните цени мисля са около 10- тина. За 8лв в повече на 6000 или 10 000км струва ли си да говорим? Горивния не го помня точно колко е ама и там положението е същото мисля. Въздушния верно си е скъп- 26лв мисля, че беше. Но един панелен K&N за 60лв при мен реши нещата трайно. Както и да го смятам не ми излиза по- скъпа от поддръжката на бензинова кола, за газ с вечните проблеми с изпарители, бутилки, маркучи, тръби, обороти и т.н.. въобще пък не може да има сравнение.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 10.09.2004
Местоположение: София

Мнение от ZergonY® » 27 Окт 2004, 20:48

Аз сащо сам на мнение че потдръжката на дизела не е по скъпа от бензина. карам дизел от 6г. първо 525tds сега съм на 320d ами масления филтър ми е 18лв. горивния ми е 36лв аз също си реших проблема с въдушния филтър като "bum-bum" (k&n) с 320-та минах вече 70.000км . никакъв проблем с изклиучение на един:
Когато си я докарах от германия имаше лек удар отзад, казаха ми че като се свалят разни неща от колата компютъра изменя параметрите на двигатела. Когато я докарах беше супер след като я изкарах от майстора все едно ми бяха свалили турбото. И започна ходенето по мъките вкарах в дару (за последен път!!!) и се започна АГ винтил, дебитомер, някакъв вакум и наи-накрая турбо!!! :bcry: . Изкарах я уж всичко беше наред АМА следващия пат. Закарах я на един приятел които се разправия с електроника каза че ми е настроил блока спрямо уредите.
Всичко сега е наред и се радвам навсичките 136-те к.с. :D :D :D
Искам да ви кажа че сам имал много бензинови коли но немога да ги сравня с съвременните дизели.
bye

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 03 Ное 2004, 20:16

Koлега,
какво стана с твоята кола? Разбра ли каква е причината?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

:)

Мнение от Dido - Fido » 08 Ное 2004, 14:29

Ами тя колата си се оправи!!!
Сега няма придърпване! Може би наистина си е било в начина на сменяне на скоростите! Май бях свикнал прекалено много с Опелчето :) А и беше бензин!

А колкото до помпата! За едно едвам забелязващо се леко потреперване на празен ход няма да тръгвам да я сменям я :))))))
Колицата си е страхотна!!! Влюбих се внея майка му стара! А съм си я и стегнал!!!! Кукличка!
ВMW му е майката!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 08 Ное 2004, 14:50

ZergonY® написа:...

първо почваш с изказването че не е по скъпа поддръжката на дизела а после изреждаш сменени части за около 7к лв на новия си автомобил(колкото горе долу струва моето 320 :DDD ) ,последно ? и дори и нов дизел не може да се мери по еластичност с бензинов автомобил ,дизела върви от 2 до 4 к оборота ,това е .. над и под тях е много зле ...

ПредишнаСледваща

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook