М30В34 6ТА +е21 пишете нещо
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Такаааааааа,
Първо ДОБРЕ ДОШЪЛ НА БОРДА
предполагам вече се ориентираш как стават нещата.ако не питай?
второ- май освен Бавареца друг тук няма такава изродска машина,като твоята,но аз те съветвам да разкажеш малко повече за нея(а може да започенш от това как е станала 318 с турбина),защото на мен лично ми бе страшно интересно и съм сигурен,че и при другите е така.
Ати
Първо ДОБРЕ ДОШЪЛ НА БОРДА

предполагам вече се ориентираш как стават нещата.ако не питай?
второ- май освен Бавареца друг тук няма такава изродска машина,като твоята,но аз те съветвам да разкажеш малко повече за нея(а може да започенш от това как е станала 318 с турбина),защото на мен лично ми бе страшно интересно и съм сигурен,че и при другите е така.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
за дя се поставя турбото на 318 купих двигател М10 В18 КА със степен на сгъстяване 8,2 :1 , турбо от ауди 1,8Т(такова намерих читаво) изпускателните колектори сам си ги правих. Поставих маслен охладител от уно турбо , интеркоолер, байпасен клапан от уно, инжекция kugelfischer от 520 е12 която използвах когато ходя на стартовете в Бургас, а през останалото време карах на газ и бях
много доволен от разхода - градско до 15, извънградско 10. Стартовете всъщност си ги правех на газ, само една астра 2.0 16
ме принуждаваше да обръщам на бензин. От 0 до 100 правеше за около 7,8-8,0с
много доволен от разхода - градско до 15, извънградско 10. Стартовете всъщност си ги правех на газ, само една астра 2.0 16
ме принуждаваше да обръщам на бензин. От 0 до 100 правеше за около 7,8-8,0с
е21 345 0-402м 12.18


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
извинявам се, ама само аз ли не разбирам за кво става въпрос, обяснете малко по-подробно
значи да започнем от заглавието:
М30В34 - добре дотук ясно , но какво е 6ТА , е21 мисля че също е ясно
а после се споменава и за М10 двигател и турбо?:)
последно кой от 2та двигателя е в купето и е с турбо (за турбото явно е м10-ката но все пак..)
на мен също ми е страшно интересно ама вие сякаш без думи се разбирате обяснете моля и повече инфо и впечатления от собственика също ще са полезни

значи да започнем от заглавието:
Заглавие: М30В34 6ТА +е21 пишете нещо
М30В34 - добре дотук ясно , но какво е 6ТА , е21 мисля че също е ясно

а после се споменава и за М10 двигател и турбо?:)
последно кой от 2та двигателя е в купето и е с турбо (за турбото явно е м10-ката но все пак..)
на мен също ми е страшно интересно ама вие сякаш без думи се разбирате обяснете моля и повече инфо и впечатления от собственика също ще са полезни

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Разбира се,колега,сега ще обясня малко по-подробно
Ще започна малко по-отдалеч,защото историята според мен си струва,надявам се ТОМ да няма нищо напротив,че ще споделя малко инфо от кухнята му
Когато бяхме с БУЛЛИ,Казака и Алекс на море(и за това ще има материал,ама малко по-късно) точно преди морската сбирка видяхме едно прекрасно е21 323 с двата си ауспуха и аз щях да падна от Кабриото на БУЛЛИ в опита си да го видя.същата вечер към 4 сутринта с еприбирахме от дискотека и го видях паркирало-тогава вече помолих да спрем и да го разгледаме по-обстойно,но в тъмното не можах да видя много-само че беше с много добра боя и не беше изгнило никъде.На следващия ден на сбирката имаше двама ентусиаста,които аз не познавах и предположих,че са дошли с някого,а то се оказа,че Алпина машината отново е свършил чудесна работа и зарибил хората да дойдат на сбирката.По едно време с езаговорихме за БМВ с един от тях и се оказа,че е21-цата е негова и няма вече нищо общо с 323 а ми М30В34 от е23.
6ТА е модела на скоростната кутия,която в случая е автоматична(затова ли е А-то в обозначението да питам за всеки случай?).Преди това както вече ви обясни колегата е била с 1,8 с турбо.
Ето какво ми разказа ТОМ тогава:
Колата ми беше оригинална 315 и не съм пребоядисвал-така си беше,като я взех-гледана.След известно време реших,че трябва да стане по-мощна и предприех малка операция,целяща повишаване на конете-1,8 турбо беше крайния резултат.Когато отидох на нелегалните гонки в началото хората питаха " С какво си?с БМВ?окей,нареждай се..."
Обаче когато виждаха малкия 315-сков ауспух викаха "абе мани се с тая бръкма"
Аз обаче настоявах и с емолех да се пусна,"да видя колко ще изостана".По едно време склониха да се пусне някой с мен-духнах го,всички гледат стреснато,втори,трети почти всичко се изреди с мен,докато не доидоха и куките.Ние тъкмо с енареждаме с една Астра 2.0 ,която нямаше конкуренция дотогава и куките викат- "айде момчета,стига за тая вечер" а ние ги молим- "само още една последна гонка".След известни уговорки те склониха да ни пуснат да направим гонката,но като видяха автомобилите или по-точно моето БМВ и викат " Ма то това има ли смисъл да се пуска?"
Е,имаше- Астрата ме дръпна,носамо с около калник дължина - никой не беше падал с толкова малко от нея до момента и когато се върнахме още не бях паркирал и някакъв приятле на този с Астрата ми вика- "тва какво е?"
Викам му "1.8 на ГАЗ"
онези не вярват,дойдоха и куки и зяпачи и викат отваряй капака.Аз отварям и се вижда най-обикновен М10,защото турбото беше поставено под смукателните колектори,а те не че много разбираха и то тъмно и са седят ей така
и не могат да разберат какво става....

Ще започна малко по-отдалеч,защото историята според мен си струва,надявам се ТОМ да няма нищо напротив,че ще споделя малко инфо от кухнята му

Когато бяхме с БУЛЛИ,Казака и Алекс на море(и за това ще има материал,ама малко по-късно) точно преди морската сбирка видяхме едно прекрасно е21 323 с двата си ауспуха и аз щях да падна от Кабриото на БУЛЛИ в опита си да го видя.същата вечер към 4 сутринта с еприбирахме от дискотека и го видях паркирало-тогава вече помолих да спрем и да го разгледаме по-обстойно,но в тъмното не можах да видя много-само че беше с много добра боя и не беше изгнило никъде.На следващия ден на сбирката имаше двама ентусиаста,които аз не познавах и предположих,че са дошли с някого,а то се оказа,че Алпина машината отново е свършил чудесна работа и зарибил хората да дойдат на сбирката.По едно време с езаговорихме за БМВ с един от тях и се оказа,че е21-цата е негова и няма вече нищо общо с 323 а ми М30В34 от е23.
6ТА е модела на скоростната кутия,която в случая е автоматична(затова ли е А-то в обозначението да питам за всеки случай?).Преди това както вече ви обясни колегата е била с 1,8 с турбо.
Ето какво ми разказа ТОМ тогава:
Колата ми беше оригинална 315 и не съм пребоядисвал-така си беше,като я взех-гледана.След известно време реших,че трябва да стане по-мощна и предприех малка операция,целяща повишаване на конете-1,8 турбо беше крайния резултат.Когато отидох на нелегалните гонки в началото хората питаха " С какво си?с БМВ?окей,нареждай се..."
Обаче когато виждаха малкия 315-сков ауспух викаха "абе мани се с тая бръкма"
Аз обаче настоявах и с емолех да се пусна,"да видя колко ще изостана".По едно време склониха да се пусне някой с мен-духнах го,всички гледат стреснато,втори,трети почти всичко се изреди с мен,докато не доидоха и куките.Ние тъкмо с енареждаме с една Астра 2.0 ,която нямаше конкуренция дотогава и куките викат- "айде момчета,стига за тая вечер" а ние ги молим- "само още една последна гонка".След известни уговорки те склониха да ни пуснат да направим гонката,но като видяха автомобилите или по-точно моето БМВ и викат " Ма то това има ли смисъл да се пуска?"
Е,имаше- Астрата ме дръпна,носамо с около калник дължина - никой не беше падал с толкова малко от нея до момента и когато се върнахме още не бях паркирал и някакъв приятле на този с Астрата ми вика- "тва какво е?"
Викам му "1.8 на ГАЗ"
онези не вярват,дойдоха и куки и зяпачи и викат отваряй капака.Аз отварям и се вижда най-обикновен М10,защото турбото беше поставено под смукателните колектори,а те не че много разбираха и то тъмно и са седят ей така

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Поздравления за поредния турбоманиак.Това турбо на колко бара надува?Доколкото знам на БМВ-тата се слагат турбини,които не са толкова за налягане,а за освобождаване на мотора и работят на 0.3 бара.Слагахме такава турбина и се оказа,че турбодвигател 2000 кубика не може да я захрани и я развърта чак на 6000 оборота.Гледам и степента на сгъстяване.Типична е за турбодвигател.Този двигател фабрично с турбо ли е или сте направили присадка.Тези цифри,които сте написали за двигателя нищо не ми говорят,не знам означенията на двигателите БМВ
П.С.Между другото ще се поинтересувам какво стана с турбината,която аз пробвах,защото беше чисто нова и бяха ми казали, че е точно за БМВ 318.При мене между 5000 и 7000 оборота колата направо се взривяваше с тази турбина и имаше невероятно ускорение при високите обороти.За надбягване на големи разстояния щеше да е чудесно попадение.Предполага,че с нея това БМВ направо ще полудее.
П.С.Между другото ще се поинтересувам какво стана с турбината,която аз пробвах,защото беше чисто нова и бяха ми казали, че е точно за БМВ 318.При мене между 5000 и 7000 оборота колата направо се взривяваше с тази турбина и имаше невероятно ускорение при високите обороти.За надбягване на големи разстояния щеше да е чудесно попадение.Предполага,че с нея това БМВ направо ще полудее.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Ати, първо благодаря за хубавите думи. Че няма ръжда съм съгласен
ама за боята има какво да се направи.
По другия въпрос- колата ми бе 1,8 Т до пролетта, а сега е с м30б32 и
автоматична скоростна кутия 3НР22. Налягането беше 0,65бара и силата му бе от около 2800 до 6000 об. Мотора го продадох на едни момчета с е30 за 500 лв в пълна изправност /с турбото/.
М30В34 6ТА е двигател за е23 1985г с турбо- БМВ 745
ама за боята има какво да се направи.
По другия въпрос- колата ми бе 1,8 Т до пролетта, а сега е с м30б32 и
автоматична скоростна кутия 3НР22. Налягането беше 0,65бара и силата му бе от около 2800 до 6000 об. Мотора го продадох на едни момчета с е30 за 500 лв в пълна изправност /с турбото/.
М30В34 6ТА е двигател за е23 1985г с турбо- БМВ 745
е21 345 0-402м 12.18


на блока пише м30 б34 6ТА. Все още не е в колата ми. Ще бъде доста трудничко. Сега съм със 197 кс. На теория. А колко са избягали -не знам. Автоматик е защото си мислех че ще върти доста гуми на старта, а и ми харесва първа - 95. Голям кеф - расов автоматичен глас от стара барака, а и като гледаш отстрани, изнасянето си го бива.
е21 345 0-402м 12.18


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
TOM написа:за дя се поставя турбото на 318 купих двигател М10 В18 КА със степен на сгъстяване 8,2 :1 , турбо от ауди 1,8Т(такова намерих читаво) изпускателните колектори сам си ги правих. Поставих маслен охладител от уно турбо , интеркоолер, байпасен клапан от уно, инжекция kugelfischer от 520 е12 която използвах когато ходя на стартовете в Бургас, а през останалото време карах на газ и бях
много доволен от разхода - градско до 15, извънградско 10. Стартовете всъщност си ги правех на газ, само една астра 2.0 16
ме принуждаваше да обръщам на бензин. От 0 до 100 правеше за около 7,8-8,0с
еи лууд аз те познавам виждал съм и колата , мисля 4е бе6е бяла на цвят



27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани