М30В34 6ТА +е21 пишете нещо

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

М30В34 6ТА +е21 пишете нещо

Мнение от TOM » 05 Сеп 2003, 22:10

при мен са и двете
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 07 Сеп 2003, 23:39

Такаааааааа,
Първо ДОБРЕ ДОШЪЛ НА БОРДА :D
предполагам вече се ориентираш как стават нещата.ако не питай?
второ- май освен Бавареца друг тук няма такава изродска машина,като твоята,но аз те съветвам да разкажеш малко повече за нея(а може да започенш от това как е станала 318 с турбина),защото на мен лично ми бе страшно интересно и съм сигурен,че и при другите е така.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 08 Сеп 2003, 15:32

...аз съм един от "другите", на които ще им е интересно :lol:

FX Master
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: нафтата да става на пушек
Мечтае да кара: без да плаща
Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring

Мнение от Deakon » 10 Сеп 2003, 11:21

... още един"друг" :)
If you know about BMW, you either own one or want one.
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Сеп 2003, 23:07

за дя се поставя турбото на 318 купих двигател М10 В18 КА със степен на сгъстяване 8,2 :1 , турбо от ауди 1,8Т(такова намерих читаво) изпускателните колектори сам си ги правих. Поставих маслен охладител от уно турбо , интеркоолер, байпасен клапан от уно, инжекция kugelfischer от 520 е12 която използвах когато ходя на стартовете в Бургас, а през останалото време карах на газ и бях
много доволен от разхода - градско до 15, извънградско 10. Стартовете всъщност си ги правех на газ, само една астра 2.0 16
ме принуждаваше да обръщам на бензин. От 0 до 100 правеше за около 7,8-8,0с
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 11 Сеп 2003, 0:03

извинявам се, ама само аз ли не разбирам за кво става въпрос, обяснете малко по-подробно :(

значи да започнем от заглавието:

Заглавие: М30В34 6ТА +е21 пишете нещо


М30В34 - добре дотук ясно , но какво е 6ТА , е21 мисля че също е ясно :)

а после се споменава и за М10 двигател и турбо?:)

последно кой от 2та двигателя е в купето и е с турбо (за турбото явно е м10-ката но все пак..)

на мен също ми е страшно интересно ама вие сякаш без думи се разбирате обяснете моля и повече инфо и впечатления от собственика също ще са полезни :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 11 Сеп 2003, 11:55

Разбира се,колега,сега ще обясня малко по-подробно :D
Ще започна малко по-отдалеч,защото историята според мен си струва,надявам се ТОМ да няма нищо напротив,че ще споделя малко инфо от кухнята му :D
Когато бяхме с БУЛЛИ,Казака и Алекс на море(и за това ще има материал,ама малко по-късно) точно преди морската сбирка видяхме едно прекрасно е21 323 с двата си ауспуха и аз щях да падна от Кабриото на БУЛЛИ в опита си да го видя.същата вечер към 4 сутринта с еприбирахме от дискотека и го видях паркирало-тогава вече помолих да спрем и да го разгледаме по-обстойно,но в тъмното не можах да видя много-само че беше с много добра боя и не беше изгнило никъде.На следващия ден на сбирката имаше двама ентусиаста,които аз не познавах и предположих,че са дошли с някого,а то се оказа,че Алпина машината отново е свършил чудесна работа и зарибил хората да дойдат на сбирката.По едно време с езаговорихме за БМВ с един от тях и се оказа,че е21-цата е негова и няма вече нищо общо с 323 а ми М30В34 от е23.
6ТА е модела на скоростната кутия,която в случая е автоматична(затова ли е А-то в обозначението да питам за всеки случай?).Преди това както вече ви обясни колегата е била с 1,8 с турбо.
Ето какво ми разказа ТОМ тогава:
Колата ми беше оригинална 315 и не съм пребоядисвал-така си беше,като я взех-гледана.След известно време реших,че трябва да стане по-мощна и предприех малка операция,целяща повишаване на конете-1,8 турбо беше крайния резултат.Когато отидох на нелегалните гонки в началото хората питаха " С какво си?с БМВ?окей,нареждай се..."
Обаче когато виждаха малкия 315-сков ауспух викаха "абе мани се с тая бръкма"
Аз обаче настоявах и с емолех да се пусна,"да видя колко ще изостана".По едно време склониха да се пусне някой с мен-духнах го,всички гледат стреснато,втори,трети почти всичко се изреди с мен,докато не доидоха и куките.Ние тъкмо с енареждаме с една Астра 2.0 ,която нямаше конкуренция дотогава и куките викат- "айде момчета,стига за тая вечер" а ние ги молим- "само още една последна гонка".След известни уговорки те склониха да ни пуснат да направим гонката,но като видяха автомобилите или по-точно моето БМВ и викат " Ма то това има ли смисъл да се пуска?"
Е,имаше- Астрата ме дръпна,носамо с около калник дължина - никой не беше падал с толкова малко от нея до момента и когато се върнахме още не бях паркирал и някакъв приятле на този с Астрата ми вика- "тва какво е?"
Викам му "1.8 на ГАЗ"
онези не вярват,дойдоха и куки и зяпачи и викат отваряй капака.Аз отварям и се вижда най-обикновен М10,защото турбото беше поставено под смукателните колектори,а те не че много разбираха и то тъмно и са седят ей така :shock: и не могат да разберат какво става....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 11 Сеп 2003, 12:50

Поздравления за поредния турбоманиак.Това турбо на колко бара надува?Доколкото знам на БМВ-тата се слагат турбини,които не са толкова за налягане,а за освобождаване на мотора и работят на 0.3 бара.Слагахме такава турбина и се оказа,че турбодвигател 2000 кубика не може да я захрани и я развърта чак на 6000 оборота.Гледам и степента на сгъстяване.Типична е за турбодвигател.Този двигател фабрично с турбо ли е или сте направили присадка.Тези цифри,които сте написали за двигателя нищо не ми говорят,не знам означенията на двигателите БМВ
П.С.Между другото ще се поинтересувам какво стана с турбината,която аз пробвах,защото беше чисто нова и бяха ми казали, че е точно за БМВ 318.При мене между 5000 и 7000 оборота колата направо се взривяваше с тази турбина и имаше невероятно ускорение при високите обороти.За надбягване на големи разстояния щеше да е чудесно попадение.Предполага,че с нея това БМВ направо ще полудее.

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 11 Сеп 2003, 12:54

ЕЙ лудница само мога да кажа :!: Така така да видят че и "куците" БМВта вървят 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 11 Сеп 2003, 21:38

турбото беше поставено под смукателните колектори

:?: :?: :?: да не бъркаш нещо приятелю :shock: турбото обикновено се намира точно на изхода на изпускателните колектори...да не си имал в предвид, че е било поставено под изпускателните колектори?

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 12 Сеп 2003, 11:07

:oops:
да прав си.....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 13 Сеп 2003, 20:37

Ати, първо благодаря за хубавите думи. Че няма ръжда съм съгласен
ама за боята има какво да се направи.
По другия въпрос- колата ми бе 1,8 Т до пролетта, а сега е с м30б32 и
автоматична скоростна кутия 3НР22. Налягането беше 0,65бара и силата му бе от около 2800 до 6000 об. Мотора го продадох на едни момчета с е30 за 500 лв в пълна изправност /с турбото/.
М30В34 6ТА е двигател за е23 1985г с турбо- БМВ 745
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 14 Сеп 2003, 22:24

TOM, тоя двигател, дето си с него сега всъщност не е ли М102В34?...който всъщност си е точно М30 с турбо, около 250к.с. е... представям си на Е21 каква лудница е :twisted: ама защо автоматик... :( :dunno:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 15 Сеп 2003, 21:07

на блока пише м30 б34 6ТА. Все още не е в колата ми. Ще бъде доста трудничко. Сега съм със 197 кс. На теория. А колко са избягали -не знам. Автоматик е защото си мислех че ще върти доста гуми на старта, а и ми харесва първа - 95. Голям кеф - расов автоматичен глас от стара барака, а и като гледаш отстрани, изнасянето си го бива.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Сеп 2003, 21:53

TOM написа:за дя се поставя турбото на 318 купих двигател М10 В18 КА със степен на сгъстяване 8,2 :1 , турбо от ауди 1,8Т(такова намерих читаво) изпускателните колектори сам си ги правих. Поставих маслен охладител от уно турбо , интеркоолер, байпасен клапан от уно, инжекция kugelfischer от 520 е12 която използвах когато ходя на стартовете в Бургас, а през останалото време карах на газ и бях
много доволен от разхода - градско до 15, извънградско 10. Стартовете всъщност си ги правех на газ, само една астра 2.0 16
ме принуждаваше да обръщам на бензин. От 0 до 100 правеше за около 7,8-8,0с


еи лууд аз те познавам виждал съм и колата , мисля 4е бе6е бяла на цвят :)) 4овека е от стария несебър :)) знам те аз преди две лета се запознахме, ама я разкажи и за 6кодата 120л дето е била със съ6тото турбо :))

Следваща

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook