Малко въпроси относно Е24
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Малко въпроси относно Е24
Хм ще започна направо.....скоро ще заминавам за Германия(може би около 1 юни),та мисля там да по бачкам и ако не успея да остана да уча там ще си събера пари и ще си купя кола(БМВ естествено ).Ta имам една идея да си взема някакво е24(628,630,633 или 635 няма значение),обаче предполагам че няма да мога да взема много читаво(дано обаче успея),но оттук вече започват много въпроси....
1.Колко ще ми струва митото и ще трябва ли да плащам акциз...(някъде бях чел че може да се внесе като ретро-идеи)
2.Тук ще успея ли да намеря резервни части или ще трябва да ги поръчвам от германия (нещо което ще излезе доста скъпо със сигурност)-това важи особенно ако колата която взема не е в много добро състояние
3.Колко излиза подръжката на една такава стара кола(масло,колко гори и други такива)
4.ако купувам кола която не е чак толкова добра кое да гледам да е в добро състояние първо
ами това е за сега,дано да имам късмета и да успея да се здобия с такава машина,но все пак ако няма да мога да взема такава ще търся някоя запазена е30 или е36(в краен случай е34)
пс:ако може някой да ми даде някакъв саит за е24 ще съм много благодарен(за предпочитане е да е на английски ,но в краен случай може и на немски или руски)
1.Колко ще ми струва митото и ще трябва ли да плащам акциз...(някъде бях чел че може да се внесе като ретро-идеи)
2.Тук ще успея ли да намеря резервни части или ще трябва да ги поръчвам от германия (нещо което ще излезе доста скъпо със сигурност)-това важи особенно ако колата която взема не е в много добро състояние
3.Колко излиза подръжката на една такава стара кола(масло,колко гори и други такива)
4.ако купувам кола която не е чак толкова добра кое да гледам да е в добро състояние първо
ами това е за сега,дано да имам късмета и да успея да се здобия с такава машина,но все пак ако няма да мога да взема такава ще търся някоя запазена е30 или е36(в краен случай е34)
пс:ако може някой да ми даде някакъв саит за е24 ще съм много благодарен(за предпочитане е да е на английски ,но в краен случай може и на немски или руски)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Единствения вариант е да работиш някъде до към 2007ма за да паднат митата и да се плаща само едно ДДС б/у цената.. защото на една Е24 ще и платиш 2 пъти повече акциз отколкото струва самата тя.. а това са доста пари
.. за жалост





- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Ето тази информация я бях написал в една стара тема, може би ще ти е полезно да я прегледаш:
"Пролетта на 1976г.,новата 6-серия купе влиза в продажба.
С кодово име Е24,шестицата заема мястото на вече старата Е9 CS coupe и заимства от механиката на 7-цата.Като че ли нищо ,което е напускало Мюнхен досега не е вдъхвало толкова респект,чар и неповторимост.
Докато 635CSi e едно много луксозно купе,М6 съчетава силата на Мpower двигателя и лукса.Той е един пълен хулиган.
От самото си излизане от конвейна,шестата серия има своя директен конкурент;само Мерцедес със своя W116 450sl може да достигне близо но недостачно за да засенчи острата акуловидна муцуна на вечната шестица.За 13 годишното производство на шестицата Мерцедес така и не успяват да победят своя противник(никога и няма да успеят )
Представете си ефекта при виждането на една от тези лами в огледалото за обратно виждане,както карате на аутобана,и докато усетите какво ви приближава,фокусирате и десният пътепоказалец,и след миг вече всичко е минало.
Страничната линия подчертава само колко елегантна е шестицата и как ще продължава да заема място в сърцата на истинските БМВ маняци.Непосредствено над нея се забелязва и огромният страничен преден прозорец,който създава чувството за масивност и стабилност.
Шестицата е толкова ценена като автомобил,заради съчетаването на изключително силните характеристики,и екстремно комфортната возия.
ИСТОРИЯ:
Първите коли през 1976г.за начало се произвеждат в завода Karmann`s Osnabruck преди продукцията да бъде изместена в заводите на БМВ година по-късно.До това време предоставяните модели са 630CS и първия инжекционов модел 633CSi.Всички коли излизат от завода със бордови компютър и активна чек контрол система.През 1978г. към предоставяните модели се присъединява 635CSi,а малко след това и 628CSi.През 1985г.Настъпва и дългоочаквания М6.Той включва 24-клапанов М-Power двигател от М1."Моторспорт"подобрява окачването като инсталира амортисьори Билщайн.Спирачните дискове са 300мм.вентилирани.За да издържи на 286-те конски сили е сменена скоростната кутия.Тя е в 2 варианта-ръчна и автоматик.Limited Slip Differential-а става стандарт.
През 1987г.настъпва лек фейслифт и през 1988г.производството на 628CSi спира.Последният автомобил излиза от конвейра на 6-ти Април1989г. след като 80,361 екземпляра са произведени.
635CSi
Двигател:6-цилиндров,12 клапанов,единична горивна камера
Работен обем:3430 куб.см.
Скоростна кутия:4-степенен автоматик
Макс.сила:220 к.с. при 5700об.мин.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:134 мили в час
0-100км/ч: 8.4сек.
Цена (1988г.)37,300 британски лири
М635CSi
Двигател:6-цилиндров,двойна горивна камера,24-клапана
Работен обем:3453куб.см.
Скоростна кутия:5-степенна,ръчна
Макс.постижения:286к.с. при 6500об.м.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:150 мили в час
0-100км/ч.:6.0 сек.
Цена(1989г.): 45,780 британски лири "
"Пролетта на 1976г.,новата 6-серия купе влиза в продажба.
С кодово име Е24,шестицата заема мястото на вече старата Е9 CS coupe и заимства от механиката на 7-цата.Като че ли нищо ,което е напускало Мюнхен досега не е вдъхвало толкова респект,чар и неповторимост.
Докато 635CSi e едно много луксозно купе,М6 съчетава силата на Мpower двигателя и лукса.Той е един пълен хулиган.
От самото си излизане от конвейна,шестата серия има своя директен конкурент;само Мерцедес със своя W116 450sl може да достигне близо но недостачно за да засенчи острата акуловидна муцуна на вечната шестица.За 13 годишното производство на шестицата Мерцедес така и не успяват да победят своя противник(никога и няма да успеят )
Представете си ефекта при виждането на една от тези лами в огледалото за обратно виждане,както карате на аутобана,и докато усетите какво ви приближава,фокусирате и десният пътепоказалец,и след миг вече всичко е минало.
Страничната линия подчертава само колко елегантна е шестицата и как ще продължава да заема място в сърцата на истинските БМВ маняци.Непосредствено над нея се забелязва и огромният страничен преден прозорец,който създава чувството за масивност и стабилност.
Шестицата е толкова ценена като автомобил,заради съчетаването на изключително силните характеристики,и екстремно комфортната возия.
ИСТОРИЯ:
Първите коли през 1976г.за начало се произвеждат в завода Karmann`s Osnabruck преди продукцията да бъде изместена в заводите на БМВ година по-късно.До това време предоставяните модели са 630CS и първия инжекционов модел 633CSi.Всички коли излизат от завода със бордови компютър и активна чек контрол система.През 1978г. към предоставяните модели се присъединява 635CSi,а малко след това и 628CSi.През 1985г.Настъпва и дългоочаквания М6.Той включва 24-клапанов М-Power двигател от М1."Моторспорт"подобрява окачването като инсталира амортисьори Билщайн.Спирачните дискове са 300мм.вентилирани.За да издържи на 286-те конски сили е сменена скоростната кутия.Тя е в 2 варианта-ръчна и автоматик.Limited Slip Differential-а става стандарт.
През 1987г.настъпва лек фейслифт и през 1988г.производството на 628CSi спира.Последният автомобил излиза от конвейра на 6-ти Април1989г. след като 80,361 екземпляра са произведени.
635CSi
Двигател:6-цилиндров,12 клапанов,единична горивна камера
Работен обем:3430 куб.см.
Скоростна кутия:4-степенен автоматик
Макс.сила:220 к.с. при 5700об.мин.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:134 мили в час
0-100км/ч: 8.4сек.
Цена (1988г.)37,300 британски лири
М635CSi
Двигател:6-цилиндров,двойна горивна камера,24-клапана
Работен обем:3453куб.см.
Скоростна кутия:5-степенна,ръчна
Макс.постижения:286к.с. при 6500об.м.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:150 мили в час
0-100км/ч.:6.0 сек.
Цена(1989г.): 45,780 британски лири "
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Ето тази информация я бях написал в една стара тема, може би ще ти е полезно да я прегледаш:
"Пролетта на 1976г.,новата 6-серия купе влиза в продажба.
С кодово име Е24,шестицата заема мястото на вече старата Е9 CS coupe и заимства от механиката на 7-цата.Като че ли нищо ,което е напускало Мюнхен досега не е вдъхвало толкова респект,чар и неповторимост.
Докато 635CSi e едно много луксозно купе,М6 съчетава силата на Мpower двигателя и лукса.Той е един пълен хулиган.
От самото си излизане от конвейна,шестата серия има своя директен конкурент;само Мерцедес със своя W116 450sl може да достигне близо но недостачно за да засенчи острата акуловидна муцуна на вечната шестица.За 13 годишното производство на шестицата Мерцедес така и не успяват да победят своя противник.
Представете си ефекта при виждането на една от тези лами в огледалото за обратно виждане,както карате на аутобана,и докато усетите какво ви приближава,фокусирате и десният пътепоказалец,и след миг вече всичко е минало.
Страничната линия подчертава само колко елегантна е шестицата и как ще продължава да заема място в сърцата на истинските БМВ маняци.Непосредствено над нея се забелязва и огромният страничен преден прозорец,който създава чувството за масивност и стабилност.
Шестицата е толкова ценена като автомобил,заради съчетаването на изключително силните характеристики,и екстремно комфортната возия.
ИСТОРИЯ:
Първите коли през 1976г.за начало се произвеждат в завода Karmann`s Osnabruck преди продукцията да бъде изместена в заводите на БМВ година по-късно.До това време предоставяните модели са 630CS и първия инжекционов модел 633CSi.Всички коли излизат от завода със бордови компютър и активна чек контрол система.През 1978г. към предоставяните модели се присъединява 635CSi,а малко след това и 628CSi.През 1985г.Настъпва и дългоочаквания М6.Той включва 24-клапанов М-Power двигател от М1."Моторспорт"подобрява окачването като инсталира амортисьори Билщайн.Спирачните дискове са 300мм.вентилирани.За да издържи на 286-те конски сили е сменена скоростната кутия.Тя е в 2 варианта-ръчна и автоматик.Limited Slip Differential-а става стандарт.
През 1987г.настъпва лек фейслифт и през 1988г.производството на 628CSi спира.Последният автомобил излиза от конвейра на 6-ти Април1989г. след като 80,361 екземпляра са произведени.
635CSi
Двигател:6-цилиндров,12 клапанов,единична горивна камера
Работен обем:3430 куб.см.
Скоростна кутия:4-степенен автоматик
Макс.сила:220 к.с. при 5700об.мин.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:134 мили в час
0-100км/ч: 8.4сек.
Цена (1988г.)37,300 британски лири
М635CSi
Двигател:6-цилиндров,двойна горивна камера,24-клапана
Работен обем:3453куб.см.
Скоростна кутия:5-степенна,ръчна
Макс.постижения:286к.с. при 6500об.м.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:150 мили в час
0-100км/ч.:6.0 сек.
Цена(1989г.): 45,780 британски лири "
"Пролетта на 1976г.,новата 6-серия купе влиза в продажба.
С кодово име Е24,шестицата заема мястото на вече старата Е9 CS coupe и заимства от механиката на 7-цата.Като че ли нищо ,което е напускало Мюнхен досега не е вдъхвало толкова респект,чар и неповторимост.
Докато 635CSi e едно много луксозно купе,М6 съчетава силата на Мpower двигателя и лукса.Той е един пълен хулиган.
От самото си излизане от конвейна,шестата серия има своя директен конкурент;само Мерцедес със своя W116 450sl може да достигне близо но недостачно за да засенчи острата акуловидна муцуна на вечната шестица.За 13 годишното производство на шестицата Мерцедес така и не успяват да победят своя противник.
Представете си ефекта при виждането на една от тези лами в огледалото за обратно виждане,както карате на аутобана,и докато усетите какво ви приближава,фокусирате и десният пътепоказалец,и след миг вече всичко е минало.
Страничната линия подчертава само колко елегантна е шестицата и как ще продължава да заема място в сърцата на истинските БМВ маняци.Непосредствено над нея се забелязва и огромният страничен преден прозорец,който създава чувството за масивност и стабилност.
Шестицата е толкова ценена като автомобил,заради съчетаването на изключително силните характеристики,и екстремно комфортната возия.
ИСТОРИЯ:
Първите коли през 1976г.за начало се произвеждат в завода Karmann`s Osnabruck преди продукцията да бъде изместена в заводите на БМВ година по-късно.До това време предоставяните модели са 630CS и първия инжекционов модел 633CSi.Всички коли излизат от завода със бордови компютър и активна чек контрол система.През 1978г. към предоставяните модели се присъединява 635CSi,а малко след това и 628CSi.През 1985г.Настъпва и дългоочаквания М6.Той включва 24-клапанов М-Power двигател от М1."Моторспорт"подобрява окачването като инсталира амортисьори Билщайн.Спирачните дискове са 300мм.вентилирани.За да издържи на 286-те конски сили е сменена скоростната кутия.Тя е в 2 варианта-ръчна и автоматик.Limited Slip Differential-а става стандарт.
През 1987г.настъпва лек фейслифт и през 1988г.производството на 628CSi спира.Последният автомобил излиза от конвейра на 6-ти Април1989г. след като 80,361 екземпляра са произведени.
635CSi
Двигател:6-цилиндров,12 клапанов,единична горивна камера
Работен обем:3430 куб.см.
Скоростна кутия:4-степенен автоматик
Макс.сила:220 к.с. при 5700об.мин.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:134 мили в час
0-100км/ч: 8.4сек.
Цена (1988г.)37,300 британски лири
М635CSi
Двигател:6-цилиндров,двойна горивна камера,24-клапана
Работен обем:3453куб.см.
Скоростна кутия:5-степенна,ръчна
Макс.постижения:286к.с. при 6500об.м.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:150 мили в час
0-100км/ч.:6.0 сек.
Цена(1989г.): 45,780 британски лири "
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
мерси за инфото ,но още нямам представа дали ще мога да се здобия с такъв представител
пс:в България по колко вървят 6-тиците защото аз не съм виждал да се продават..
пс:в България по колко вървят 6-тиците защото аз не съм виждал да се продават..
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Ами около 10 000лв варират цените.Точно сега има една в КАПИТОЛИЯ за 9900лв,ако не се лъжа.Много е добра.
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани