Колко сме със Z-ки...?

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1544
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Колко сме със Z-ки...?

Мнение от ildivvy » 26 Апр 2024, 7:15

Напоследък започнах да гледам Z-ките ... Няма голямо предлагане, особено в България. Ще ми се да 'измисля' нещо, но май хем ме сърби, хем ме боли ...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 732
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Колко сме със Z-ки...?

Мнение от Don_Diego » 26 Апр 2024, 8:48

Тук освен ограничения избор и цените са силно завишени (поне при Е89).
Понеже ги следя и се чудя дали да не пусна една обява за мойта на неприлично висока цена и от този модел колите са едни и същи и стоят на обяви от години :paranoid:
Бялото със сините изгъзици от Вилнер се продава от преди да купя мойта


Пп: аз съм напълно готов и в неделя ако времето е ок - излизам топлесс :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Колко сме със Z-ки...?

Мнение от ivanski_2 » 26 Апр 2024, 8:56

ildivvy написа:Напоследък започнах да гледам Z-ките ... Няма голямо предлагане, особено в България. Ще ми се да 'измисля' нещо, но май хем ме сърби, хем ме боли ...


Има една черна Z3 която не изглежда зле :dunno:
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1544
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Колко сме със Z-ки...?

Мнение от ildivvy » 26 Апр 2024, 9:58

Don_Diego написа:Тук освен ограничения избор и цените са силно завишени (поне при Е89).
Понеже ги следя и се чудя дали да не пусна една обява за мойта на неприлично висока цена и от този модел колите са едни и същи и стоят на обяви от години :paranoid:
Бялото със сините изгъзици от Вилнер се продава от преди да купя мойта


Пп: Aз съм напълно готов и в неделя, ако времето е ок - излизам топлесс :mhihi:


И на мен така ми се струва... Поне сравнено с Германия, примерно... Имаше една варненска, която ми хвана окото, но вече я няма обявата. Черната, за която говори 'ивански' не е лоша, но тази цена... не е моята.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 732
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Колко сме със Z-ки...?

Мнение от Don_Diego » 26 Апр 2024, 11:48

Тук като гледам цените на Е89 и се хващам за главата, моята ако я пускам трябва 50+ да и обявя защото сравнена с тия по обявите е като от магазина :kuku:

Сега сравних Z3 и Z4 от първото поколение са на много сходни цени :conf:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 732
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Колко сме със Z-ки...?

Мнение от Don_Diego » 30 Апр 2024, 9:18

bonchef написа:Едно питане. Слагате ключа в слота. Натискате бутона да запалите колата. И сега питането, кои лампи светят в червено и кои в жълто? Нещо се обърках аз в тази работа. При мен се случва следното. При посочената процедура в червено светва контролна лампа на таблото за, аербег и колани всички останали светят в жълто, но ................след малко в червено светват и една с кръгче със знак внимание в средата и още една с кръгче с буква Р в средата. Това с буквата Р мисля е нещо за спирачките с вниманието не знам за какво е. След кратко всички лампи гаснат. Ходих при един майстор и той каза , че така трябва да бъде, но аз не съм убеден. Няма записани грешки. Дон Диего при теб как е?



Най-накрая се сетих да се загледам при палене - абсолютно същото прави и при мен, предполагам си е така фабрично и не е повод за притеснение.

Днес май си прецаках екрана - захапа ми ръкавицата при затваряне и сега не се отваря/затваря автоматично. Нищо не изпука като захапа ръкавицата…не знам дали нещо е счупено или разместено.
Бончев, ти си беше играл с твоя екран - много занимавка ли е за се разглоби да видя какво съм направил?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 732
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Колко сме със Z-ки...?

Мнение от Don_Diego » 17 Юни 2024, 11:26

Лъсната и готова на 100% за лятото…жалко обаче, че май изобщо няма да имам време за нея през следващия месец :(
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 22.12.2020
Пол: Мъж

Re: Колко сме със Z-ки...?

Мнение от bonchef » 21 Юни 2024, 14:57

Отдавна не съм поглеждал тук. Така, въобще ли не се отваря? Първи въпрос. Ако не прави нищо най вероятно са се разместили зъбите в корпуса. Предполагам, макар, че според мен трябва да има предпазен механизъм за спиране на захранването при някаква механична пречка. Ваденето на дисплея най добре да го разгледаш из нета. Най гадни са едни винтове дето са над таблото под една метална мрежа. Те са вертикално разположени и ти трябва малка отвертка и да работиш насляпо щото не можеш да си пъхнеш главата там за да гледаш къде слагаш отвертката. И щото отвертката е къса нямаш и много сила да упражниш за да развиеш тези два винта, те са като видии. Внимавай като вадиш пластмасата около радиото , ползват се специални инструменти за демонтаж на пластмаси по коли. Бях описал някои от нещата в пост тук преди време. Трудно ще опиша всичко пак. 0899234461 ми е телефона ако решиш, че мога да ти помогна с теоретична информация звънни. Има един потенциометър свързан със зъбно колело който регулира кога да спре захранването на мотора отварящ и затварящ самия дисплей. При мен стана така,че ако температурата в колата е много висока , примерно оставена на слънце през лятото или много ниска оставена навън зимата дисплея не се отваря до край и при гасене не се затваря. На следващо палене се нормализира . Този проблем го срещнах и описан от други ползватели. Нещо пластмасата ли се деформира не знам. Но при моя дисплей имаше и външни интервенции и може и това да е причината.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 732
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Колко сме със Z-ки...?

Мнение от Don_Diego » 21 Юни 2024, 20:15

Оправи се само без да трябва да му правя интервенции :lol:

В момента работи една идея по-шумно, но няма засечки и си се отваря перфектно
Изображение

Предишна

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook