Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
На моменти и аз се замислям дали да не я пусна моята да се продава, пък ако излезе кандидат с пари да я взима ама така и не ми стига куража
Колкото до частите - точно тези капаци не знам дали са оем и е по-вероятно да са коментирани някъде из чуждите форуми, както и да има подобни за продажба. Иначе да - с изключение на кокалите по окачването и части по двигателя всичко трябва да е оем, просто няма алтернативи за добро или лошо
Ти къде се изгуби пак? Успя ли да я покараш повече време това лято, та ти омръзна?

Колкото до частите - точно тези капаци не знам дали са оем и е по-вероятно да са коментирани някъде из чуждите форуми, както и да има подобни за продажба. Иначе да - с изключение на кокалите по окачването и части по двигателя всичко трябва да е оем, просто няма алтернативи за добро или лошо

Ти къде се изгуби пак? Успя ли да я покараш повече време това лято, та ти омръзна?
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Покарах я, не много, но не и малко. Ще я пазя все пак, реших. В това състояние няма да намеря друга от тази епоха. Утешението е, че вдига цената като цяло. Не че не губя пари от гаража, в който целогодишно седи. Както и от данъците. Абе като цяло съм 0:0 според мен в най-добрия случай.
Но съм сигурен, че ще ми се докара динамична кола пак. Пробвал съм и преди. 1-2 години изкарвам без нещо динамично максимум.
Е85 пак казвам дава много за парите си. Лежерна е за поддръжка и с отлична динамика, поне при големите кубатури.
Ако я продам и се наложи да взема пак нещо, и е по актуално.... тогава няма да мина с евтина и безгрижна поддръжка. Просто са по-капризни и чупливи колите след това
Но съм сигурен, че ще ми се докара динамична кола пак. Пробвал съм и преди. 1-2 години изкарвам без нещо динамично максимум.
Е85 пак казвам дава много за парите си. Лежерна е за поддръжка и с отлична динамика, поне при големите кубатури.
Ако я продам и се наложи да взема пак нещо, и е по актуално.... тогава няма да мина с евтина и безгрижна поддръжка. Просто са по-капризни и чупливи колите след това
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз май закрих сезона с разходка до Белоградчик в събота, времето беше топ за разходка без покрив. Приятно изненадан останах от състоянието на пътищата в Северозападна България, само на няколко места беше зле, но с повечко внимание се минаваше без проблеми с ниска кола и ниски гуми
Остана ми да я лъсна някой от идните уикенди и ще я прибирам. Ако все пак имам свободен уикенд и времето позволява пак ще я вадя за кратка разходка

Остана ми да я лъсна някой от идните уикенди и ще я прибирам. Ако все пак имам свободен уикенд и времето позволява пак ще я вадя за кратка разходка

Re: Колко сме със Z-ки...?
Един въпрос. Всяка година , като позахладнее сутрин , като запаля колата се чуват едни три последователни сигнала, кратки оприличавам ги на ...........а сега де, нещо като бибиткания -----пииик, пииик, пииик. Това малко след запалването след кратко време пак и така се стига до три пъти. Няма нищо изписано по таблото. Да имате нещо подобно или да знаете какво е?
- ivanski_2
-
-
- Мнения: 620
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Колко сме със Z-ки...?
bonchef написа:Един въпрос. Всяка година , като позахладнее сутрин , като запаля колата се чуват едни три последователни сигнала, кратки оприличавам ги на ...........а сега де, нещо като бибиткания -----пииик, пииик, пииик. Това малко след запалването след кратко време пак и така се стига до три пъти. Няма нищо изписано по таблото. Да имате нещо подобно или да знаете какво е?
Предупреждение че температурата е под 3 градуса.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Re: Колко сме със Z-ки...?
Не е това. Когато температурата падне на 3 градуса сигнала е като дрънчене на камбанка и се изписва жълт триъгълник със снежинка в средата на централния циферблат т.е. този дето показва там разните предупреждения. Нещо друго ще да е това.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Май разбрах какъв е проблема. Вече не пищи ама един ден колата ме остави в друг град и 6 часа изгубих да търся пътни помощи , майстори с диагностики и притеснения. Добре, че единия майстор се сети, че може батерията на имобилайзера да е паднала. Изписваше на диагностика повече от 100 грешки и то за неща дето няма как ада не работят. Просто имобилайзера прекъсва връзката с ЕКУ-то и то бие грешки из всички модули. Подменихме я с нова и колата си запали и се прибрах по живо по здраво. Моята има допълнителен имобилайзер слаган от предишния собственик. Дали това нещо някак е настроено да дава такъв сигнал при слаба батерия не знам, но вече пищенето го няма. При вас може да го няма този проблем.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Заради имобилайзера ли те остави колата?
Моят си взима ток от колата, но трябва на чипа да имам батерия за да запали (имам и SOS вариант с пин код на бутоните на волана). Затова преди всеки сезон я сменям, че не искам неприятни изненади
Моят си взима ток от колата, но трябва на чипа да имам батерия за да запали (имам и SOS вариант с пин код на бутоните на волана). Затова преди всеки сезон я сменям, че не искам неприятни изненади

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани