Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Тази моя кола иска да ме побърка…изсипвам чували с пари в нея и все нещо се появява
Взех я преди няколко дни от сервиза - мърка и върви като ракета ама днес сутринта я вадя да я мия и чувам волна скърца при въртене
. В движение, на място, без значение от посоката скърца като търкане на гума в гума. Ако имам време тия дни ще залягам да видя дали ще видя нещо под волана не се е разместило 

Взех я преди няколко дни от сервиза - мърка и върви като ракета ама днес сутринта я вадя да я мия и чувам волна скърца при въртене


- Leo_STREET KING
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.05.2015
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318TDS, BMW E39 530i
- Мечтае да кара: BMW M3 E46 GTR,BMW M3 E30,BMW M5 E34,BMW M5 E39,BMW M6 E63,BMW M4 F82,
- Детайли за колата: E39 Sedan M Sport Package M54B30 TOPASBLAU METALLIC (364)
E36 Sedan M41D17 MONTREALBLAU METALLIC
E70 M57D30TU2 carbon-schwarz M Sports Package
Re: Колко сме със Z-ки...?
Здравейте колеги, имам въпрос относно избора на Z3 E36/7 и Z4 E85, понеже се колебая коя да избера, търся си кола за проект, бих се радвал да чуя вашите мнения, предишната ми кола беше Е36 323i, търся леко купе и силен мотор, заради това съм се спрял на горепосочените.
oo=[][]=oo BMW is life




- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Затова аз знам древната мъдрост, която някога един майстор ми каза като бях млад - Абе ти ще я караш ли тази кола или само ще я правиш? :mhihi
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Aма много дразнещо скърца...вчера дори милото го чу, а тя подобни звуци ги игнорира 

Re: Колко сме със Z-ки...?
sub_eleven написа:Абе ти ще я караш ли тази кола или само ще я правиш?
Взе ми думите от устата... Тъкмо мислех да го пиша аз и гледам - ти си го написал вече.

Иначе аз сезона го открих малко ударно тая година, с трип до Сен Тропе и обратно, има-няма 4200км за 12 дни.
Като част от приготовленията, 2 седмици преди да тръгна похарчих една малка торбичка с пари за съединители, маховици, семеринги и някви други дреболии. Съответно по закона на Мърфи, 3 дни преди заминаването ми гръмна разширителния съд и единствено късмета да има наличен такъв в Ауто+ и готовността на майстора ми да го смени на тротоара пред гаража ме спасиха от грандиозен провал.
Живота никога не е скучен с тия коли...
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Kaто си намериш кадърен и читав майстор го пазиш повече от гаджето/жената
Трип до Сен Тропе звучи супер, аз уж съм я навил мойта девойка да ходим по Адриатика в началото на Септември ама все си мисля, че няколко дни преди това ще ми каже да си ходя сам
Аз направих едни бързи 1000км из Гърция да раздвижа новото масло и охладителна система, само след първите 400км (докато стигна градчето където ни беше вилата) трябваше да долея 2-300мл антифриз и това му беше.
Даже скърцането под волана изчезна за момента

Трип до Сен Тропе звучи супер, аз уж съм я навил мойта девойка да ходим по Адриатика в началото на Септември ама все си мисля, че няколко дни преди това ще ми каже да си ходя сам

Аз направих едни бързи 1000км из Гърция да раздвижа новото масло и охладителна система, само след първите 400км (докато стигна градчето където ни беше вилата) трябваше да долея 2-300мл антифриз и това му беше.
Даже скърцането под волана изчезна за момента

Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:аз уж съм я навил мойта девойка да ходим по Адриатика в началото на Септември ама все си мисля, че няколко дни преди това ще ми каже да си ходя сам![]()
Аз ги тествах миналата година до Лефкада и двете (и колата, и жената) и издържаха без проблеми и мрънкане. Та тая година реших да си пробвам късмета до по-бялата част на Европа - викам си където са 2, там са и 4хил. км. Само взех голяма туба масло тоя път.

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз постно го карам, като беше хубаво времето, някой друг уикенд си пътувах с нея. Следващият месец и нещо няма да я карам, че няма да съм тук. После вече я почвам сериозно
Re: Колко сме със Z-ки...?
Малко извън темата. Скоро сменях масло на двигателя. Предишното сложено от мен беше Мотул 5W50 нещо спорт + или каквото там беше написано на тубата. Все съм бил в заблудата , че колкото двете цифри са с по голяма разлика толкова по хубаво е маслото. Та, както бях писал по рано в темата с този Мотул по магистралата със 180 км. в час двигателя гореше масло. Сега пак щях да сложа такова , но се оказа че са го спрели от производство или поне така ми казаха от доставчиците дето го търсих. Взех да мисля и звъннах до БМВ в Русе за да ми препоръчат масло за този двигател. По спецификации дават да се кара с 0W30, 5W30, 5W40. От БМВ ми казаха, че масло маркирано с БМВ имат само 0w30 и още едно 5W40 което обаче било с марката на Шел. След кратка консултация реших да взема това Шел 5W40. Сложих и след няколко дни първи тест на магистралата същото упражнение. Маслото не мръдна нито милиметър по скалата. После това го проверих още три пъти - 160-180 км в час по магистралата, резултата пак същия маслото не мърда. Ще продължа наблюдението до 8-10 000 км. за да видя какъв ще е резултата. Просто го споделям за да го имате в предвид, като сменяте масло и да се окаже , че едно масло двигателя го гори , а друго не.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Има голяма разлика от масло до масло, не само вискозитетите и марките са различни ами целия състав на маслото. В Е60/61 раздела има супер тема за маслата
От няколко години насам ОЕМ маслата на BMW са произведени от Shell
Аз съм с Ravenol 0w40 - една идея по-висока температура държи на магистралата сравнено с 0w30, което карай преди това. Над 1к от смяната - няма признаци на горене, а също доволно подавам газ
През уикенда се хванах да я чистя след седмица в Гърция....салона беше в потресаващо състояние: супер много прах навсякъде, кожата изсушена...абе кочина. Отвън същата работа, но добре че е малка кола и бързо се мие
За около 2 часа я направих в състояние "като от магазина"

От няколко години насам ОЕМ маслата на BMW са произведени от Shell

Аз съм с Ravenol 0w40 - една идея по-висока температура държи на магистралата сравнено с 0w30, което карай преди това. Над 1к от смяната - няма признаци на горене, а също доволно подавам газ

През уикенда се хванах да я чистя след седмица в Гърция....салона беше в потресаващо състояние: супер много прах навсякъде, кожата изсушена...абе кочина. Отвън същата работа, но добре че е малка кола и бързо се мие

За около 2 часа я направих в състояние "като от магазина"

- Shnorhela
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 1.04.2020
- Пол: Мъж
- Кара: E85 2.5 SMG
- Детайли за колата: Стар внос.Германия.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Привет и от една пловдивска Е85 2.5. Дълго време ме нямаше из форума. Погледнах случайно цените и си мисля дали не е време за раздяла със 7-годишната любов в името на Е89
или да си изкарам и този сезон с кеф и догодина.
Поздрави, бъдете здрави и раздавайте газ!

Поздрави, бъдете здрави и раздавайте газ!
Re: Колко сме със Z-ки...?
bonchef написа:Предишното сложено от мен беше Мотул 5W50 нещо спорт + или каквото там беше написано на тубата.
Аз доста години си карах колите с Мотул, по препоръка на майстора ми, но в последните 1-2г. минах на Кастрол, пак по негова препоръка заради кофти отзиви от Мотула. Може да си попаднал на менте просто или пък да са развалили качеството като цяло...
С Кастрол 5W40 доливам от време на време, но нищо сериозно.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Супер каране направих днес из Родопите и случих на време да съм 95% от времето със свален таван
Ще търся обаче стрийт койлове щото положението като се натиска здраво по завои тая кола е трагично
ПП: На снимката изглежда сякаш задния апарат нещо е зле и не чисти добре диска, но до София го лъсна както си трябва да бъде. Не знам на какво се дължи този моментен бъг

Ще търся обаче стрийт койлове щото положението като се натиска здраво по завои тая кола е трагично

ПП: На снимката изглежда сякаш задния апарат нещо е зле и не чисти добре диска, но до София го лъсна както си трябва да бъде. Не знам на какво се дължи този моментен бъг

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Колко сме със Z-ки...?
В какво точно се изразява трагедията? Колата се накланя, поднася, презавива, недозавива? Аз не съм карал на лимита, но не ме е подвеждала. То зависи и с какво сравняваш.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Клати се жестоко
Особено като има някоя комбинация от тесни завои много на гъсто, усещането в колата е ужасно.
Като сцепление с гумите дето съм сложил е супер добре, предницата е много прецизна и спирачките са ок, но това накланяне много разваля усещането.
Тя попринцип си има един специфичен body roll при малко по-висока скорост в завои, който при агресивно каране на лимита се увеличава още повече и много разваля усещането.
Идеята ми е само леко да “втвърдя” окачването с цел да намалее това клатене. Вчера разгледах възможните опции и може би ще заложа на някой street койловер за да я сваля малко и да я втвърдя, без да губя много от комфорта при нормално каране

Особено като има някоя комбинация от тесни завои много на гъсто, усещането в колата е ужасно.
Като сцепление с гумите дето съм сложил е супер добре, предницата е много прецизна и спирачките са ок, но това накланяне много разваля усещането.
Тя попринцип си има един специфичен body roll при малко по-висока скорост в завои, който при агресивно каране на лимита се увеличава още повече и много разваля усещането.
Идеята ми е само леко да “втвърдя” окачването с цел да намалее това клатене. Вчера разгледах възможните опции и може би ще заложа на някой street койловер за да я сваля малко и да я втвърдя, без да губя много от комфорта при нормално каране
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани