Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
Re: Колко сме със Z-ки...?
Защо да сменяш водна помпа и термостат ако всичко си работи? Водната помпа мисля бях гледал около 600лв. Също някъде май бях чел , че давала симптоми преди да се повреди, но не съм сигурен. При едно от измиванията на стъклата което е съпроводено с еднократно миене на фаровете някак ми изтече всичката вода от казанчето за течността на чистачките. Помислих, че нещо или се е извадило или се е спукало някое маркуче. Оказа се обаче, че няма нищо такова . При следващото пълнене на казанчето всичко си беше ОК. Как стана тази работа така и не разбрах. Тези фланци по джантите могат да ти докарат и разни проблеми ако не са съвсем точно направени.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
За водната помпа - страх лозе пази
. Навсякъде чета, че умира от веднъж и както няма уред за температура на антифриза, а само за маслото...сякаш не ми се рискува. Някъде си забутах сервизната история на колата иначе щях да видя в нея дали и кога е сменяна.
Това за чистачките е странно, на 39ката редовно прави подобен проблем от време на време (без някаква закономерност), но не съм установил все още от какво е
За фланците ако се реша да взимам ще са от хубавите марки, някакви тип хоум мейд няма начин да сложа. За момента ме спира само това изнасяне на гумата спрямо долната част на бронята защото ако не сложа и на нея фолио ще я очука за нула време

Това за чистачките е странно, на 39ката редовно прави подобен проблем от време на време (без някаква закономерност), но не съм установил все още от какво е

За фланците ако се реша да взимам ще са от хубавите марки, някакви тип хоум мейд няма начин да сложа. За момента ме спира само това изнасяне на гумата спрямо долната част на бронята защото ако не сложа и на нея фолио ще я очука за нула време
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Голяма пустош тук...
Аз вече зазимих Zката, единствено ще я извадя за да я напълня като се оправи времето и изсъхне навън и после чак напролет

Аз вече зазимих Zката, единствено ще я извадя за да я напълня като се оправи времето и изсъхне навън и после чак напролет
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз не я вадя само като падне сняг. Чудя се дали да сложа зимни гуми колкото като ме спрат някъде да не се заяждат. От както съм я купил съм минал малко над 8000 км. Тъй като покрива не даде повече проблеми не сменях нищо по него. Мисля да сменя ремъка и масло на кутията, ама за сега го мисля само.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ако са нови гумите и имат грайфер нямаш проблеми. Аз я държа с летни гуми и преди често я карах зимата, стига да е сухо. Не са ме спирали, но законово нямаш проблеми.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
bonchef, ти не я ли беше взел с комплект нови зимни гуми?
Аз също я вадя зимата с летните гуми в дните със студ, не са ме спирали но изискването по нашия закон е да са с 4+ мм грайфер, не искат задължително означение M+S.
Чудя се да взема 2 нови летни за отпред сега, а не напролет
Аз също я вадя зимата с летните гуми в дните със студ, не са ме спирали но изискването по нашия закон е да са с 4+ мм грайфер, не искат задължително означение M+S.
Чудя се да взема 2 нови летни за отпред сега, а не напролет

Re: Колко сме със Z-ки...?
Да имам зимни гуми, не съм ги поглеждал от коя година са, но са с хубав грайфер. За тази кола няма значение колко хубав е грайфера тя трудно ще върви върху сняг. Миналата година не ги сменях, то и толкова зима имаше.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Стартирах подготовката за летния сезон, не ми се изсипва една торба с пари на веднъж и затова всеки месец ще взимам по нещо, после 2 дни в бокса и съм готов да раздавам газ
1. Масло - този сезон ще съм с Ravenol SSL 0w40, доста покарах из жегите миналото лято и вдигам малко индекса. С 0w30 до сега нямах грижи с висока температура или разход. Филтри - пак ще търся реномираните марки. Някой с опит да каже има ли смисъл от спортен панелен въздушен филтър KN или да си карам с обикновени (колата се обслужва на 6-7к км, според зависи колко навъртя сезона)
2. Водна помпа, термостат, антифриз - нещо друго специфично трябва ли за освежаване на охладителната система
3. Гуми - трябва да взема нови и за отпред и ще използвам момента да разкарам рънфлат-а, Brigstone Potenza Sport 225/40/18 ще слагам каквито са отзад, но в друг размер. Доста доволен съм от комфорта и сцеплението на модела.

1. Масло - този сезон ще съм с Ravenol SSL 0w40, доста покарах из жегите миналото лято и вдигам малко индекса. С 0w30 до сега нямах грижи с висока температура или разход. Филтри - пак ще търся реномираните марки. Някой с опит да каже има ли смисъл от спортен панелен въздушен филтър KN или да си карам с обикновени (колата се обслужва на 6-7к км, според зависи колко навъртя сезона)
2. Водна помпа, термостат, антифриз - нещо друго специфично трябва ли за освежаване на охладителната система
3. Гуми - трябва да взема нови и за отпред и ще използвам момента да разкарам рънфлат-а, Brigstone Potenza Sport 225/40/18 ще слагам каквито са отзад, но в друг размер. Доста доволен съм от комфорта и сцеплението на модела.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Да не ги продадохте тия Zки, та никой не пише вече в темата
. Мойта започнах да я изкарвам вече в слънчевите дни. Трябва обаче хубава баня да и приготвя, че доста прах събра за няколко месеца в гаража и ме хвана дъжд онзи ден, та сега не се познава какъв е цвета. Третирането на кожата преди и през зимния сезон си оказва влияние - супер мека и еластична е в момента и нямам нужда от ароматизатор в колата
Update на предходния пост: всички точки са изпълнени: масло и части купени, седят и чакат да бъдат монтирани. Преди лятото ще обслужа и автоматика, много вероятно и да го флашна след това. Все още имам чуденка дали в Мирафиори при Кроки или при моя си майстор да сменя маслото, че разликата в цената е осезаема
Гумите ги монтирах миналата седмица - супер доволен! Колата стана друга откъм возия и поведение (а още не е станало жега и да захапят както си трябва тия гуми
). Вече не подскача цялата предница при всяка неравност, гумата обира доста и возията се подобри значително. Изчезна и "блъскането" във волана при неравности. Много по-директна и отзивчива е в завой. Дори вече влязъл в завоя можеш да правиш корекции с волана и предницата реагира, преди с рфт гумите нищо не се случваше почти, а ако си прекалил малко със скоростта започваше да изтърва предницата и да "рендосва"
Остана вкарването в бокса за обслужване на двигателя (масло и охладителна система), масло на скоростите + флаш, реглажи отпред/отзад и да раздавам всичката газ дето може

Update на предходния пост: всички точки са изпълнени: масло и части купени, седят и чакат да бъдат монтирани. Преди лятото ще обслужа и автоматика, много вероятно и да го флашна след това. Все още имам чуденка дали в Мирафиори при Кроки или при моя си майстор да сменя маслото, че разликата в цената е осезаема

Гумите ги монтирах миналата седмица - супер доволен! Колата стана друга откъм возия и поведение (а още не е станало жега и да захапят както си трябва тия гуми


Остана вкарването в бокса за обслужване на двигателя (масло и охладителна система), масло на скоростите + флаш, реглажи отпред/отзад и да раздавам всичката газ дето може

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани