Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
Re: Колко сме със Z-ки...?
Зависи от мотора, по-малките са с 300мм диск отпред и там може да намериш и 16ки, които да станат, но зависи и от ЕТ-то. Даже мисля че има фейслифтови 18i, които са със същите спирачки и с 16ки. Трябва да се пробва, за да си сигурен.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10422
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Колко сме със Z-ки...?
16 влизат до 314мм оригинален диск, на 330 вече са със 17 минимум.
Never mistake motion for action...
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Днес рових немското мобиле да видя как е пазара на Е89 - пазара е полудял
Страшно голям избор има (гледах само коли над 250кс) и всички са скъпи, май съм хванал последния влак за разумна цена.
Засимих я колата: закачих зарядното (за който не знае тия коли са с AGM акумулатори) и надух допълнително гумите.
Ще ми липсва тая кола през следващите месеци
Страшно голям избор има (гледах само коли над 250кс) и всички са скъпи, май съм хванал последния влак за разумна цена.
Засимих я колата: закачих зарядното (за който не знае тия коли са с AGM акумулатори) и надух допълнително гумите.
Ще ми липсва тая кола през следващите месеци
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:Ще ми липсва тая кола през следващите месеци
И на нас ще ни липсват.
Ако стане тотал сухо и ми дойде дисата, може и да й направя някоя врътка
Re: Колко сме със Z-ки...?
аз пък вчера разходих моята, макар че отдавна не бях я карал. Естествено, ГТП ми беше изтекъл преди месец и гумите леко се бяха поизкривили от стоене, но бързо коригирахме и двата проблема Не стана супер каране, но пак да не съм капо.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:Not today
Времето се развали и темата замлъкна
Хайде малко офтопик.
Има вече V8 в гаража, мисля да му сменям заводските заглушители. Magnaflow, flowmaster, borla.... Какво ви е мнението? За борлата, към която клоня, се опитват да ми я плюят, flowmaster няма никъде някой да внася и трябва да си я внасям сам и да се чака + мито, ДДС. Да не говорим, че няма как да я чуя как ще звучи пред мен. Magnaflow има уж при едни, но доста надути цени.
Чували ли сте за Turboworks и RM Motors - полски гърнета? Идеи за други марки налични в бг? Магазини?
В събота ще ходя на ул. Погледец да ми "нахлузят" 2-3 гърнета да се ориентирам наживо.
Търся плътен и басов звук, който да не е прекалено натрапчив и да е приятен в ниските.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Колко сме със Z-ки...?
sub_eleven написа:Хайде малко офтопик.
Има вече V8 в гаража, мисля да му сменям заводските заглушители. Magnaflow, flowmaster, borla.... Какво ви е мнението?
То и други има, ама понякога "не си пасват" с кой да е V8 пък и автомобил като цяло
За да докараш звук трябва да подходиш системно към казуса, като дори може да се наложи да смениш и цялата генерация с все колектори и т.н, а в други ситуации можеш да докараш плътен и ненатрапчив звук само с просто премахване на крайните гърнета и нищо друго.
Затова бих те посъветвал да поровиш за клипове из нета за нещо изпитано, и ако ти харесва нещо конкретно, да действаш Все пак е и до лични предпочитания и възприятия. Другия вариант е да експериментираш и сам да стигнеш до каквото ти харесва
От (двоен/троен/четворен) опит с V8-маци говоря и нямат много общо
Между другото, каква е колата? Ако е някой американец е по-интересно, и каквото и да сложиш, обикновено се получава по-добре и по-лесно от на европейците
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
G500 е колата, при този модел доста често се преправя, след резонатора прамахват заводските заглушители, заместват ги с афтърмаркет и изкарват от всяка страна като на амг-тата. Отзад има втори заглушител, който се премахва да не тежи. В момента е толкова безшумна тази кола, че е безмислено да се кара дори. Не можеш да чуеш двигателя освен като се развърти и то пак е доста слабо. Няма и да я карам, докато не я преправя.
Гледал съм клипове на борла, магнафлоу, флоумастър. Чудя се други марки дали знаете, които да са читави и да имат магазин и да могат да се пробват, защото няма да купя/поръчам, нещо, което не съм чул/пробвал? Затова питах за turboworks и rm motors.
Гледал съм клипове на борла, магнафлоу, флоумастър. Чудя се други марки дали знаете, които да са читави и да имат магазин и да могат да се пробват, защото няма да купя/поръчам, нещо, което не съм чул/пробвал? Затова питах за turboworks и rm motors.
Re: Колко сме със Z-ки...?
В кръга на шегата , що ти е това? Давай "Сайлънт асасин". Преди време в Русе приближавайки едно кръстовище с 50 км в час бавно ме застига БМВ 5-серия не от новите не им знам кодовите имена. Следва рязко подаване на газ. Почти не ми останаха ламарини по колата отвя ги това БМВ по скоро ауспуха му. В същото време ускорение няма, колата едва половин дължина пред моята. Щот не се сетих какво е това G500 та направих справка в нета. Браус ве човек 320 000 хилки и смяташ да му буташ ауспуха. На твое място даже крив косъм по седалките нямаше да преместя
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
bonchef написа:Щот не се сетих какво е това G500 та направих справка в нета. Браус ве човек 320 000 хилки и смяташ да му буташ ауспуха. На твое място даже крив косъм по седалките нямаше да преместя
G500 има и старички. Като моята. Но пък е още по-здрава.
Приемам идеи за магазини и продукти.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Честито за придобивката, със здраве да си го караш и да му се кефиш.
Генерация директно от някое AMG не е ли опция?
Генерация директно от някое AMG не е ли опция?
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:Честито за придобивката, със здраве да си го караш и да му се кефиш.
Генерация директно от някое AMG не е ли опция?
Мерси!
Опция е, но искам нещо по-индивидуално да пробвам. Със сигурност ще излезе и по-бюджетно. Където пише amg има много спекула.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Я кажете по повод съхранението на колата, Z4 планирам чак на 15-ти юли да я вкарвам в движение. Акумулаторът и припалването отвреме навреме са ясни, но какво ще кажете за гумите, за да не се изкривят какво да направим? Местене с по 20см отвреме навреме? Някакви подпори? Как сте решили въпроса?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз съм надул с още 1 атмосфера, всички са на 3 и кусур, близо 4. Щяха да ми изпадат зъбите докато се прибера вкъщи . Напълни и резервоара за да не изветрява бензина
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани