Технически въпрос за BMW 3.0 CS

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.03.2006
Местоположение: Ruse

Технически въпрос за BMW 3.0 CS

Мнение от jks » 21 Мар 2006, 16:00

Здравейте.Имам голям проблем с оборотите на празен ход.Колата е BMW 3.0 CS 1974г. с автоматична скоростна кутия.Стахотна кола.Има високи обороти на празен ход около 1800 - 2000 оборота.Двигателя е с двоен карбуратор.Но като поработи известно време, след около 15-20 мин. оборотите спадът почти до нормалното 1100-1200 обр.Пробвал сам с чистене на карбуратора, но нямаше ефект.Моля ако имате няква информация за проблема да отговорите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 21 Мар 2006, 16:12

Регулировка на автоматичния смукач ако е с биметална пластина?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 3.06.2004
Местоположение: ДС
Пол: Мъж
Кара: метро
Мечтае да кара: M Power Electrified

Мнение от Mr Charger » 21 Мар 2006, 16:59

Здравей,
хрумна ми, че можеш да питаш bawareca. Виж в Профили. Той е в САЩ, но определено разбира от Е9. Пиши му едно ЛС.
:OT: Между другото пусни някакви снимки на колата ти, за да се порадваме. Не знаех, че има Е9 в движение в БГ.
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 30.07.2006

Мнение от оня_с_БМВ_то » 31 Юли 2006, 18:54

Покажи я както каза човека.Да я видим че не ми се вярва че в БГ има такава кола в движение камо ли автомат.Тц малко самнително

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 01 Авг 2006, 11:12

ми попринцип в бг има доста колекционерски рядкости в движение!
а тва че не се появяват на местата където "феновете" се пъплят
по скоро значи че не намират нищо интерсно там
ма чак пък да се съмнявате ,че имало в движение чудя се на базата на кво се съмнявате бе хора на изкъртените е30ки дето агонизират или на е28ците на дядковците на доизживяване или на рзплесканите е21
с 1.6
чудя се защото само на мойта улица която е около 300метра дълга има
2002тии,е9 3.0цсл,е28алпина,опел капитан и кво ли не още и честно казано се понадвижват доста по добре от горе изброените
ма само щото не сте ги виждали начи ги няма -така ли?
а сини китове виждали ли сте ,а бели мечки!?! щото то и тях ги няма :)
а са по темата
мисля че най вероятно е посочената от колегата би метална пластина!
по принцип е лесно да я "регулираш" ама скромния ми опит казва ,че колкото пъти съм се опитвал сам да си регулирам карба толко пъти съм бил по недоволен
та съвета ми е ползвай някой спец по карбове обурудван с поне неква апаратурка за да имаш неква отправна точка а не просто да развиваш завиваш "настройваш" на сляпо ,че от тия настройки аз успях да постигна разход от 40л на сто с 1.6 двг а имах подобен на твоя проблем който си остана дори при купените ремонтни комплекти игли и секви други ...

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 01 Авг 2006, 14:58

Разчистих оффтопика и я преместих. Придържайте се към темата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

Мнение от morales » 30 Авг 2006, 15:58

аз имам е3 сас същтите карбуратори. наско на улица козлодуи ще те оправи./от жиглйорите е или от ажтоматичний/
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook