спор за е60 м5 - tuning_rasing - въпроси

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Мнение от THUNDER » 13 Дек 2005, 12:40

Това е един от тестовите автомобили на "Камор", взел участие и в BMW Performance Days през октомври ;) .

Най-мощното от тях беше 535d (и то бе само инструкторското, защо ли :mhihi: ...) с М-пакет :) .
Live and let Die!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 13 Дек 2005, 15:59

няма м5-ца със фарове за мъгла... там са въздухозаборници на м5цата...

аз все още чакам отговор.. няколко от въпросите са специфични за м5 и не важат за другите модели от 5та серия.

а ключа на м5 наистина се набива веднъж за аксесоари и отключване на волана... и двигателя се стартира и гаси със копче след това. но идеята на въпроса беше да ми го каже това
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Мнение от Convertible » 13 Дек 2005, 16:31

alx написа:няма м5-ца със фарове за мъгла... там са въздухозаборници на м5цата...

аз все още чакам отговор.. няколко от въпросите са специфични за м5 и не важат за другите модели от 5та серия.

а ключа на м5 наистина се набива веднъж за аксесоари и отключване на волана... и двигателя се стартира и гаси със копче след това. но идеята на въпроса беше да ми го каже това


От това което съм гледал, като видео ми се струва, че всички които мислят, че Е60 М5 се пали с бутон грешат ;) Или може да има и двата вида :shock: - и с обикновен ключ който се завърта и с ключ който се слага и след това бутон както е на другите Е60 да речем
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 13 Дек 2005, 16:42

тестовите м5-ци (и демотата за пресата) бяха със ключове. всички серийно произведени са със бутон..
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Мнение от Convertible » 13 Дек 2005, 16:45

alx написа:тестовите м5-ци (и демотата за пресата) бяха със ключове. всички серийно произведени са със бутон..


Е за това ме кефиш на мах 8) :) :)
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 13 Дек 2005, 18:14

Мдаа и моята и същия цвят но кожата е различна,а относно скоростите на м5-колата да е на с6 с изключено ДСЦ и ЕДЦ на спорт-те това настройката в града за мене при м5 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 13 Дек 2005, 20:40

ето и отговора. да наистина това един от тестовите автомобили на камор ,които имах щастието да тествам и заради което все още се стряскам на сън, но това е една друга тема.един доста добър екземпляр-525 xi. но от всичките модели лидер наистина си беше 535d :bowdown: един наистина невероятен автомобил с по-голям въртящ момент от м5.ех спомени спомени.
опасно луд-ти си щастливец човече. :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 13 Дек 2005, 20:45

последно разводняване на темата за което много се извинявам-просто съм сантиментален и се разчувствах.
та за тези ключове за които стана въпрос.всички нови модели които съм карал/1,3,5,7 серия/ са биле с такъв модел като плочка която се поставя в един жлеб и се натиска до като щракне и след това се пали с старт бутон при натиснат педал на спирачката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 13 Дек 2005, 22:23

RAFF написа:последно разводняване на темата за което много се извинявам-просто съм сантиментален и се разчувствах.
та за тези ключове за които стана въпрос.всички нови модели които съм карал/1,3,5,7 серия/ са биле с такъв модел като плочка която се поставя в един жлеб и се натиска до като щракне и след това се пали с старт бутон при натиснат педал на спирачката.


Поправка. Чипа е въведен първо в първа серия,после в трета,а сега го(ще) има във всички серии.

Колата се пали с натиснат съединител ако е ръчка,а ако е автоматик ... натисната спирачка.


Извинявам се за офтопика.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 14 Дек 2005, 0:02

RAFF написа:последно разводняване на темата за което много се извинявам-просто съм сантиментален и се разчувствах.
та за тези ключове за които стана въпрос.всички нови модели които съм карал/1,3,5,7 серия/ са биле с такъв модел като плочка която се поставя в един жлеб и се натиска до като щракне и след това се пали с старт бутон при натиснат педал на спирачката.
Б5 алпина не е с бутон

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Мнение от THUNDER » 14 Дек 2005, 9:13

shnitzera написа:Б5 алпина не е с бутон


Ами ALPINA си е самостоятелна фирма, със статут на производител, така, че написаното от RAFF е вярно ;)
Live and let Die!

Предишна

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook