Питане...
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Питане...
Като за първи пост във форума имам само един въпрос
трябва ми малко повече информация за Е23- решил съм да взема такава, но ме интересува кои са му слабите страни които трябва да се гледат при покупката- двигател, купе... И ако кажете как стои въпроса с поддръжката на модела ще е идеално
не очаквам да е от най-евтината, но дали се намират части за колата... Ако някъде са обсъждани тези въпроси ще съм благодарен да ме насочите към темата- доста обстойно разглеждам форума от известно време, но не открих конкретни отговори.


Добър избор колега
гледай да е 3.5 за да имаш мощност при всякви ситуации на пътя.Като цяло колата е яка,вози добре и тяга си има.Само ще ти дам съвет не слагай АГУ ще прецакаш колата . Тоя двг иска хубаво масло,бензин 98 а от теб да натискаш десния педал здраво и да му се радваш.Като си намериш гледай да не е била в застой,аз като взех мойта беше стояла доста и смених всичко що има гумено по ходовата част.Колкото до частите, опори на макферсона 250лв 1бр, запалителни кабели 380лв на BOSCH, щанги некви бяха 300-400лв 1бр, аморт 200 1бр, тва са цени на ориг части/не съм много сигурен шото орг кабели струват около 600лв/.Като купуваш гледай обортомера да върви до червеното 6000об /при мен/2-ра 110км/ч 3-та 170 в 6000об иначе вдига 180 на трета и 130 на втора .Разход 20 градско с клима като превключвам на около 3500об,на дълго 11-12 до 140км/ч

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
joroj написа:Добър избор колегагледай да е 3.5 ....
Добре е да е 735, но те пък са трудни за намиране, да не говорим да намериш читава да се продава. И на 728 ще се съглася, стига да открия де... А частите намират ли се още

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани