725tds Електрическа схема???

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

725tds Електрическа схема???

Мнение от Shark_gl » 18 Фев 2009, 1:57

Здравейте колеги. Имам следния проблем. Мисля си че акумулатора ми е за смяна, защото на няколко пъти не ми пали, а като и дам 10 мин ток от друга кола запалва. Та искам да съм напълно сигурен дали да вземам нов. Тази ве4ер си измерих стати4ната консумация - 2.6 А, ама нали акумулатора е в багажника (капакът му е отворен), забелязах 4е светят и две лампи4ки - та отка4их ги, меря пак и - 1.0 А. Доколкото знам нормалната статична консумация е около 0.1 А. Та ако някой има ел. схемата ще съм му благодарен да я сподели с мен! Апропо, отделих време да ровя, но намерих само за Е34.

Благодаря предварително!
Търся щори за задни врати на Е38.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 18 Фев 2009, 12:04

колега отечка се мери след 20 мин за да 'заспят' всички системи на колата и има вероятност да ти губи ток от алтернатора ако е прецакан мисля диодния блок или реле регулатора едно от двете

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 18 Фев 2009, 12:28

anzak написа:колега отечка се мери след 20 мин за да 'заспят' всички системи на колата и има вероятност да ти губи ток от алтернатора ако е прецакан мисля диодния блок или реле регулатора едно от двете


Това не го знаех, дове4ера сте проверя. А ако ти се намират малко снимки да постнеш - каде се намира този диоден блок, и реле регулатор
Ще ме улесниш много!
Търся щори за задни врати на Е38.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 18 Фев 2009, 12:31

Shark_gl написа:
anzak написа:колега отечка се мери след 20 мин за да 'заспят' всички системи на колата и има вероятност да ти губи ток от алтернатора ако е прецакан мисля диодния блок или реле регулатора едно от двете


Това не го знаех, дове4ера сте проверя. А ако ти се намират малко снимки да постнеш - каде се намира този диоден блок, и реле регулатор
Ще ме улесниш много!


на алтернатора се намира.
а за утечка се мери на заключена кола след около 1 мин след заключване. при мен се оказа моторче за натягане на чистачката към прозореца.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 18 Фев 2009, 14:38

колега послушай ме изчакай 15 20 минути първо и диодния блок си е вътре в алтернатора

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 23 Фев 2009, 18:11

anzak написа:колега послушай ме изчакай 15 20 минути първо и диодния блок си е вътре в алтернатора


Прав си колега, пада ми на 0.02 А, 15 мин. след като я заключа (казаха ми че до 0.05 било нормално). Тия дни дадох да ми заредят акумулатора 24ч. и засега 2-ри ден не ми е падал. (а ако падне поне ще знам че със сигурност е за смяна)

А за динамото - измерих напрежението на акумулатора при изключен двигател - 12.7 V, а като запалих мотора скочи на 14 V. - това значи ли че динамото и диодите са в час?

Изображение
Търся щори за задни врати на Е38.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 24 Фев 2009, 21:33

динамото се сваля и на електричар се дава за диагностика диодите първо се разпояват после се замерват така че сам не можеш да я свършиш тази работа другото малко вероятно е таралежа да ти включва вентилатора по някое време нещо доста срещано при е39 ама при е38 не съм погледнал дали + и - за директни или са през бушон или реле

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 24 Фев 2009, 21:44

anzak написа:динамото се сваля и на електричар се дава за диагностика диодите първо се разпояват после се замерват така че сам не можеш да я свършиш тази работа другото малко вероятно е таралежа да ти включва вентилатора по някое време нещо доста срещано при е39 ама при е38 не съм погледнал дали + и - за директни или са през бушон или реле


е той се пуска само ако има активирана auxilary ventilation. или се бъркам?????
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 25 Фев 2009, 10:28

ми за е38 както казах не съм сигурен ама при е39 плюса и минуса са директни и всичко се управлява от едно тънко кабелче от блока на климатроника и ако се преебе таралежа точно така си пуска вентилатора когато си иска дори на изгасена и заключена кола ако и при е38 е така (довечера ще погледна диаграмата) твърде е възможно да е същия проблема няма значение дали е с аукс или не

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 26 Фев 2009, 23:13

@anzak
Брат, айде моля ти се дай ми я тая диаграма на е38 да си я имам и аз :|
Търся щори за задни врати на Е38.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 26 Фев 2009, 23:44

ми тя не е една колега то е цял пакет кабелни диаграми няма как да ти изкарам само за е38

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 02 Мар 2009, 13:19

Гадния Акумулатор пак на 2 пъти ме оставя на улицата. Писна ми!!!

И сега срещу скромната сума от 260 лв. съм щастлив собственик на Bosch Sylver S5 100A/800A :D

@anzak
Колега, как се казва програмта - ETM или EBA?
Търся щори за задни врати на Е38.

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook