Впечатления от тест драйв
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW-Poklonnik
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.11.2008
Впечатления от тест драйв
Колеги участвах в тест драйва на БМВ днес. В М-кар Пловдив. И определено искам да споделя преживяванията си със Вас!
На първо място се итнересувах то коли със задвижване на четирите колела т.е. дизеловите модели от 5-та серия и БМВ Х5.
Първо подкарах джипката. Ето какво представляваше тя: БМВ Х5 3.0sd 286 конски сили, Twinturbo, всички екстри за модела + 100% от глезотийте. Тоест пълен индивидуал дори боята беше от уникалните перлени бой, които предлагат БМВ. С 20 цолови джанти и някакви специални гуми, които забравих какви са в суматохата на удоволствие, но общо взето дори да е спукана само на компютъра го показва гумата не спада. Тестовото шофиране се състоя по магистралата и малко в самия град по Карловско шосе и областта около Международния панаир. Личните ми впечатления без да се впускам в излишни емоции са невероятна кола. Вярно че я бях карал и преди но беше оффроуд тест а не възможностите и и маневреността и. Значи на първо място голямо впечатление ми направи невероятната маневреност на иначе огормния джип. Направи пълен обратен завой в радиус на 2 и пловина негови ширини ( гледах на камерата за предно виждане метрите и треакторията подробно). На второ място уникалния отговор на всяко едно движение или подаване на гас от страна на окачването и скоростната кутия - Каквото почукало такова се обадило - без излишни движения без излижни изменения на треакторията. Най-важносто за повечето фенове ба БМВ би била скоростта. Еми мога да Ви кажа накратко едва ли някой на пътя би ви настигнал някога някъде с този автомобил. Може би поршета, инфинити, феррари, мазерати и най-големите класове лимузини на бмв, мерцедес и ауди ( и пак не съм сигурен, че 50% от тях ще успеят). Въпреки огромните си габарити и горе-долу земните конски сили колата се държи перфектно. Тук из форума бях прочел за ускорение на ръчни скорости от 80 до 120 ще Ви дам резултатите от 3 модела в края на коментара си. Относно неговото ускорение така както ускорява от 0 до 140 така и от 140 до 240 - разликата в управлението при каквато и да е скорост е АБСОЛЮТНО НИКАКВА! С 240 управлението отговаря както отговаря със 60! Адаптив драйв определено си казва думата. Друго, което изпробвах е прословутото пневматично окачване на маслови помпи. Е безпорно няма такова нещо друго! На детелините по магистралата със около 120-130 км/ч завоя се усети все едно плавно със 60 70 се завива, естествено не пропускаме момента, че вниманието трябва да бъде повишено. Относно комфорта няма какво да говоря БМВ си е БМВ.
На второ място се качих на икономичното БМВ 525xD. И предположих, че се качвам на нормална лимузина за дълги и икономични патувания. Е бях в голяма грешка Колата наистина е доста икономична подържа 160км/ч със някякви си 7литра/100км дизел. Управлението не отстъпва по нищо на х5-цата. Стори ми се по маломаневрена, което е доста странно но правих еднотипни неща и с 2те коли. Сега отговор на въпроса, който мене много ме интересуваше - бавна ли е колата? Верния отвор е НЕ! Поне според мен за икономичността и комфорта, който предлага колата някакви си 8.3 секунди не са кой знае колко много за да достигне 100км/ч. Скоростта, която ми позволи пътя да развия и с двата автомобила беше 240 км/ч. Управлението беше и деално и комфортно. Спирачките оговаряха почти веднага при голямата скорост, като невероятното бе, че абс-а явно се включва с някакви крайни случай защото намалението беше доста плавно. Разходът, който колата даде в града беше 7литра. А от бордовия компютър свалихме данни (някой от представителите беше ходил до софия преди да се кача аз) при средна скорост от 170 км/ч 10/100 разход. Според мен разхошна и доста пъргава кола. Тя беше полу индивидуал, но със всички глезотий отновно.
В заключение мога да кажа, че който е решил да дава пари за кола няма да сбърка с тези 2те. За съжаление бях дал заявка само за коли с xDrive и не мога да ви кажа нищо за 750и от края на 2008 или някой от другите нови модели. Но поне ги видях Не тествах Х6, защото не ми харесва особено (нищо лично, но е скосено отзад ).
Ето и резултатите сега от 80 до 120 на 4-та:
БМВ 520и Е39(моето си):10 секунди
БМВ Х5 3.0sd Twinturbo (степ троник):8 секунди
БМВ 525xD : 8 секунди
Същите резултати но при рязко изтегляне
БМВ 520и E39 : 8секунди
БМВ Х5: 6 секунди(ама вече подминаваше бързо 120-то )
БМВ 525xDМ 7 секунди
Надявам се тази информация да опровергае изкаванията, че номера става бързо не е изтребител все пак, макар че като залепи за седалката до 4та не можеш да си поемеш въздух
Надявам се да съм бил полезен и на някой колега, който има желание да си копува такъв тип коли - НЯМА ДА СБЪРКА!
На първо място се итнересувах то коли със задвижване на четирите колела т.е. дизеловите модели от 5-та серия и БМВ Х5.
Първо подкарах джипката. Ето какво представляваше тя: БМВ Х5 3.0sd 286 конски сили, Twinturbo, всички екстри за модела + 100% от глезотийте. Тоест пълен индивидуал дори боята беше от уникалните перлени бой, които предлагат БМВ. С 20 цолови джанти и някакви специални гуми, които забравих какви са в суматохата на удоволствие, но общо взето дори да е спукана само на компютъра го показва гумата не спада. Тестовото шофиране се състоя по магистралата и малко в самия град по Карловско шосе и областта около Международния панаир. Личните ми впечатления без да се впускам в излишни емоции са невероятна кола. Вярно че я бях карал и преди но беше оффроуд тест а не възможностите и и маневреността и. Значи на първо място голямо впечатление ми направи невероятната маневреност на иначе огормния джип. Направи пълен обратен завой в радиус на 2 и пловина негови ширини ( гледах на камерата за предно виждане метрите и треакторията подробно). На второ място уникалния отговор на всяко едно движение или подаване на гас от страна на окачването и скоростната кутия - Каквото почукало такова се обадило - без излишни движения без излижни изменения на треакторията. Най-важносто за повечето фенове ба БМВ би била скоростта. Еми мога да Ви кажа накратко едва ли някой на пътя би ви настигнал някога някъде с този автомобил. Може би поршета, инфинити, феррари, мазерати и най-големите класове лимузини на бмв, мерцедес и ауди ( и пак не съм сигурен, че 50% от тях ще успеят). Въпреки огромните си габарити и горе-долу земните конски сили колата се държи перфектно. Тук из форума бях прочел за ускорение на ръчни скорости от 80 до 120 ще Ви дам резултатите от 3 модела в края на коментара си. Относно неговото ускорение така както ускорява от 0 до 140 така и от 140 до 240 - разликата в управлението при каквато и да е скорост е АБСОЛЮТНО НИКАКВА! С 240 управлението отговаря както отговаря със 60! Адаптив драйв определено си казва думата. Друго, което изпробвах е прословутото пневматично окачване на маслови помпи. Е безпорно няма такова нещо друго! На детелините по магистралата със около 120-130 км/ч завоя се усети все едно плавно със 60 70 се завива, естествено не пропускаме момента, че вниманието трябва да бъде повишено. Относно комфорта няма какво да говоря БМВ си е БМВ.
На второ място се качих на икономичното БМВ 525xD. И предположих, че се качвам на нормална лимузина за дълги и икономични патувания. Е бях в голяма грешка Колата наистина е доста икономична подържа 160км/ч със някякви си 7литра/100км дизел. Управлението не отстъпва по нищо на х5-цата. Стори ми се по маломаневрена, което е доста странно но правих еднотипни неща и с 2те коли. Сега отговор на въпроса, който мене много ме интересуваше - бавна ли е колата? Верния отвор е НЕ! Поне според мен за икономичността и комфорта, който предлага колата някакви си 8.3 секунди не са кой знае колко много за да достигне 100км/ч. Скоростта, която ми позволи пътя да развия и с двата автомобила беше 240 км/ч. Управлението беше и деално и комфортно. Спирачките оговаряха почти веднага при голямата скорост, като невероятното бе, че абс-а явно се включва с някакви крайни случай защото намалението беше доста плавно. Разходът, който колата даде в града беше 7литра. А от бордовия компютър свалихме данни (някой от представителите беше ходил до софия преди да се кача аз) при средна скорост от 170 км/ч 10/100 разход. Според мен разхошна и доста пъргава кола. Тя беше полу индивидуал, но със всички глезотий отновно.
В заключение мога да кажа, че който е решил да дава пари за кола няма да сбърка с тези 2те. За съжаление бях дал заявка само за коли с xDrive и не мога да ви кажа нищо за 750и от края на 2008 или някой от другите нови модели. Но поне ги видях Не тествах Х6, защото не ми харесва особено (нищо лично, но е скосено отзад ).
Ето и резултатите сега от 80 до 120 на 4-та:
БМВ 520и Е39(моето си):10 секунди
БМВ Х5 3.0sd Twinturbo (степ троник):8 секунди
БМВ 525xD : 8 секунди
Същите резултати но при рязко изтегляне
БМВ 520и E39 : 8секунди
БМВ Х5: 6 секунди(ама вече подминаваше бързо 120-то )
БМВ 525xDМ 7 секунди
Надявам се тази информация да опровергае изкаванията, че номера става бързо не е изтребител все пак, макар че като залепи за седалката до 4та не можеш да си поемеш въздух
Надявам се да съм бил полезен и на някой колега, който има желание да си копува такъв тип коли - НЯМА ДА СБЪРКА!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани