Впечатления от тест драйв

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 9.11.2008

Впечатления от тест драйв

Мнение от BMW-Poklonnik » 29 Яну 2009, 18:42

Колеги участвах в тест драйва на БМВ днес. В М-кар Пловдив. И определено искам да споделя преживяванията си със Вас!

На първо място се итнересувах то коли със задвижване на четирите колела т.е. дизеловите модели от 5-та серия и БМВ Х5.

Първо подкарах джипката. Ето какво представляваше тя: БМВ Х5 3.0sd 286 конски сили, Twinturbo, всички екстри за модела + 100% от глезотийте. Тоест пълен индивидуал дори боята беше от уникалните перлени бой, които предлагат БМВ. С 20 цолови джанти и някакви специални гуми, които забравих какви са в суматохата на удоволствие, но общо взето дори да е спукана само на компютъра го показва гумата не спада. Тестовото шофиране се състоя по магистралата и малко в самия град по Карловско шосе и областта около Международния панаир. Личните ми впечатления без да се впускам в излишни емоции са невероятна кола. Вярно че я бях карал и преди но беше оффроуд тест а не възможностите и и маневреността и. Значи на първо място голямо впечатление ми направи невероятната маневреност на иначе огормния джип. Направи пълен обратен завой в радиус на 2 и пловина негови ширини ( гледах на камерата за предно виждане метрите и треакторията подробно). На второ място уникалния отговор на всяко едно движение или подаване на гас от страна на окачването и скоростната кутия - Каквото почукало такова се обадило - без излишни движения без излижни изменения на треакторията. Най-важносто за повечето фенове ба БМВ би била скоростта. Еми мога да Ви кажа накратко едва ли някой на пътя би ви настигнал някога някъде с този автомобил. Може би поршета, инфинити, феррари, мазерати и най-големите класове лимузини на бмв, мерцедес и ауди ( и пак не съм сигурен, че 50% от тях ще успеят). Въпреки огромните си габарити и горе-долу земните конски сили колата се държи перфектно. Тук из форума бях прочел за ускорение на ръчни скорости от 80 до 120 ще Ви дам резултатите от 3 модела в края на коментара си. Относно неговото ускорение така както ускорява от 0 до 140 така и от 140 до 240 - разликата в управлението при каквато и да е скорост е АБСОЛЮТНО НИКАКВА! С 240 управлението отговаря както отговаря със 60! Адаптив драйв определено си казва думата. Друго, което изпробвах е прословутото пневматично окачване на маслови помпи. Е безпорно няма такова нещо друго! На детелините по магистралата със около 120-130 км/ч завоя се усети все едно плавно със 60 70 се завива, естествено не пропускаме момента, че вниманието трябва да бъде повишено. Относно комфорта няма какво да говоря БМВ си е БМВ.

На второ място се качих на икономичното БМВ 525xD. И предположих, че се качвам на нормална лимузина за дълги и икономични патувания. Е бях в голяма грешка :uups: Колата наистина е доста икономична подържа 160км/ч със някякви си 7литра/100км дизел. Управлението не отстъпва по нищо на х5-цата. Стори ми се по маломаневрена, което е доста странно но правих еднотипни неща и с 2те коли. Сега отговор на въпроса, който мене много ме интересуваше - бавна ли е колата? Верния отвор е НЕ! Поне според мен за икономичността и комфорта, който предлага колата някакви си 8.3 секунди не са кой знае колко много за да достигне 100км/ч. Скоростта, която ми позволи пътя да развия и с двата автомобила беше 240 км/ч. Управлението беше и деално и комфортно. Спирачките оговаряха почти веднага при голямата скорост, като невероятното бе, че абс-а явно се включва с някакви крайни случай защото намалението беше доста плавно. Разходът, който колата даде в града беше 7литра. А от бордовия компютър свалихме данни (някой от представителите беше ходил до софия преди да се кача аз) при средна скорост от 170 км/ч 10/100 разход. Според мен разхошна и доста пъргава кола. Тя беше полу индивидуал, но със всички глезотий отновно.

В заключение мога да кажа, че който е решил да дава пари за кола няма да сбърка с тези 2те. За съжаление бях дал заявка само за коли с xDrive и не мога да ви кажа нищо за 750и от края на 2008 или някой от другите нови модели. Но поне ги видях :) Не тествах Х6, защото не ми харесва особено (нищо лично, но е скосено отзад :) ).

Ето и резултатите сега от 80 до 120 на 4-та:

БМВ 520и Е39(моето си):10 секунди
БМВ Х5 3.0sd Twinturbo (степ троник):8 секунди
БМВ 525xD : 8 секунди

Същите резултати но при рязко изтегляне
БМВ 520и E39 : 8секунди
БМВ Х5: 6 секунди(ама вече подминаваше бързо 120-то :twisted: )
БМВ 525xDМ 7 секунди

Надявам се тази информация да опровергае изкаванията, че номера става бързо :) не е изтребител все пак, макар че като залепи за седалката до 4та не можеш да си поемеш въздух :twisted:

Надявам се да съм бил полезен и на някой колега, който има желание да си копува такъв тип коли - НЯМА ДА СБЪРКА! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 30 Яну 2009, 19:51

Колега, не бъркай индивидуал с допълнителни екстри ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 19.01.2009

Мнение от dieselboy » 08 Фев 2009, 20:44

Браво пич!Поне си се изкефил както подобава за такива машини.Между другото какъв е средния разход на този турбиниран изрод(Х5)?

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook