Реномнт на 2.5TDS двигател - помощ! EDIT: Всичко точно!

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Реномнт на 2.5TDS двигател - помощ! EDIT: Всичко точно!

Мнение от Kaloyan78 » 06 Яну 2009, 14:22

Баща ми сега ми звъни и вика, че на джипа двигателя(като на БМВ-то, джпа е Range Rover) бил заминал. Закарал го на диагностика в BMW и му казали, че е за основен ремонт. Някой знае ли колко ще да излезе ремонта и какво трябва да се смени? Няма достатъчно налягане в цилиндрите - така казали?
Последна промяна Kaloyan78 на 15 Яну 2009, 18:22, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 23.07.2007
Местоположение: Нова Загора

Мнение от CrUeSpIrIT » 06 Яну 2009, 18:58

ами за 2.5ТД мотор на опел омега `96 за смяна на верига, водна помпа и нафтова помпа отидоха малко над 2 хиляди лева :roll:
If you love something let it go,
If it comes back to you it`s yours.
If It doesn`t , It never was

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 06 Яну 2009, 19:35

Тези части ги знам, щото УЖ и на моето трябваше да му се сменя това и онова, ама май се оказва, че нафтата ни е много мръсна :mhihi: . Аз не мога да си обясня - джипа, като беше здраво релето за свещите, палише перфектно, работеше на 700 оборота, в BOSCH му правиха релето(не го дооправили, сами си признаха) - нищо не казаха за двигателя(за масло да тече или да се губи да не говорим) и изобщо беше като нов, а сега ни казват, че има проблем :help: . Нито е прегрявал, нито нищо :confused: . Като си ида на Плевен в четвъртък ще видя за какво става въпрос. Да е глава пък, ебаси!? Ба, ако е глава спукана поне ще намерим някой да я завари(чувал съм за такива случаи и работило перфектно) :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 06 Яну 2009, 21:23

тоя филм със заварката на главата си го избий от главата само ще се набуташ за труд шлайф и гарнитура

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от cecoboy » 06 Яну 2009, 21:46

anzak написа:тоя филм със заварката на главата си го избий от главата само ще се набуташ за труд шлайф и гарнитура


Зависи много от пукнатината и от заварчика! :D

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 07 Яну 2009, 0:35

Звънни да ти направим колата...не е никак сложна операция,
тдс-и и части под и над път, от 1,5 до 4к зависимост от какво излезе е ремонта му

0877530288

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 07 Яну 2009, 7:51

Cobra написа:Звънни да ти направим колата...не е никак сложна операция,
тдс-и и части под и над път, от 1,5 до 4к зависимост от какво излезе е ремонта му

0877530288
Добре, ще кажа на баща ми като си ида на Плевен, че, както казах - още нищо не знам. А това за частите дето са чести - ясно ми е, точно това ме успокоява ;) . Каза ми, че на единия цилинтър компресията е 19.0:1, а на останалите 5 била 18.0:1 :confused: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 07 Яну 2009, 9:34

cecoboy написа:
anzak написа:тоя филм със заварката на главата си го избий от главата само ще се набуташ за труд шлайф и гарнитура


Зависи много от пукнатината и от заварчика! :D

зависи от това колко голям късмет имаш дали ще те изкара 10 или 20 км след ремонта

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 23.07.2007
Местоположение: Нова Загора

Мнение от CrUeSpIrIT » 08 Яну 2009, 17:24

Защо не облислите варианта с нов двигател в смисъл цял от друга кола пак ДТС. Този вариант също крие рискове и не се знае в какво състояние е двигателя, но е от порядка на 1к.-1.5к при положение, че ремонта е излиза повече от 2к. и автомобила става непродаваем в смилъл, че реалната му цена скача, но няма кой да я плати.
If you love something let it go,
If it comes back to you it`s yours.
If It doesn`t , It never was

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 10 Яну 2009, 11:20

Щото вече не ми се занимава. Да си го прави. Аз имах такава идея, също така му предлагаха бартер с доплащане за ML ама той си прави това, коети той си е решил. Казвам му, че няма смисъл да го прави, той - "не, мой си е ще си правя каквото искам". Ми хубаво!!! Пак ще се набута, ма негова си работа. То ние българите като си решим нещо да правим и никой не може да ни разубеди. Благодаря за съветите на всички.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 14 Яну 2009, 9:06

Абре, пичове, колко трябва да е компресията на този двигател? Защото в BMW майсторът казал на баща ми: "Абе не съм сигурен, ама мисля, че трябва да е 25:0(забележете, че не бил сигурен), а аз гледам из нета, че пише 22:0" и ако съм прав, значи двигателя е здрав!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 15 Яну 2009, 15:29

След цялостна диагностика във Форд се оказа, че кутията на въздушния филтър е спукана и смучело повече въздух, та затова нямало компресия :shock: . Пак - благодаря на всички отзовали се :mhihi: :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 15 Яну 2009, 21:24

и кви са тия глупости

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 16 Яну 2009, 9:15

павката написа:и кви са тия глупости
Ми не знам, звънни на тея от Форд в Плевен и ги питай :mhihi: ! на мен не ми звучи правдободобно, ама казват, че е от това :shock: .

Уплътнение на дюза се оказа и още нещо(на горивния филтър, объркал съм се, то и без това ако се спука онази то въздух си смуче, ама така ми бяха казали в началото). Абе добре е двигателя :) .

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook