проблем с паленето

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.10.2008

проблем с паленето

Мнение от dare » 07 Яну 2009, 10:26

Здравейте.Проблема е следния:колата е 725tds.Ставам си сутринта за работа паля колата без проблем отивам на работа и до тук всичко е наред.След работа пробвам да паля и не става.Стартера си върти но не пали.Два-три пъти подгявам и не става.Нафтата ми е корабна но с добавка против замръзване.На -10 градуса не замръзна (без добавката) така че според мен не е от нафтата, а от нещо друго.Въпроса ми е от къде да тръгна да търся проблема, че ми казаха че може да са свещите, филтър, някакъв клапан на ГНП-то(какъвто и да е този клапан) и други дето даже и не ги запомних. Преди малко пробвах със старт спрей пак не запали.
Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 07 Яну 2009, 13:02

с колко нафта си в резервоара и под наклон ли е колата спряна

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.10.2008

Мнение от dare » 07 Яну 2009, 13:06

пълен е почти до горе, а колата е на равно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 07 Яну 2009, 13:37

замръзнала нафта малко вероятно по скоро свещи или реле на подгрева ако е ръчка на дърпане трябва да запали ако е автомат въжето и в сервиза

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от linos » 13 Яну 2009, 21:38

Здравей колега! Чак днес може би ще ти помогна по проблема, защото и при мен се случи същото, а нямаше признаци за неизправности по колата. Закарах я на сервиз и на първият ден престой се бяха хванали за главата как така не пали като всичко е наред. На вторият ден изхвърлиха старото масло и промиха двигателя. Сложиха ми 10W-40 полусинтетика. Качиха я отново на КТС-а с отново перфектни резултати. Обяснението на майсторчето /Господ здраве да му дава!/ беше, че при нисък вискозитет и силно замърсен двигател/от карането на предишният й собственик/ хидравличните повдигачи неработат нормално и остават отворени клапани. От тук колата губи компресията. Дали е така или не, но е факт, че сега колата ми пали от раз а можеха да ме обръснат здраво. Дано имаш моят късмет!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.10.2008

Мнение от dare » 13 Яну 2009, 23:06

при мен се оказа замръзнала нафта,защото след пробване на това и онова като залях двигателя с три кофи гореща вода и запали без проблем.проблема ми сега е че ми е пълен резеорвар с нафта с 6 литра бензин и две шишета добавка против замръзване вътре пак не иска да запали.явно нафтата е много зле.ще чакам да отпусне малко времето че да поизгоря малко и да налея свястна нафта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от cecoboy » 13 Яну 2009, 23:54

С тез глупости дето си ги слагаш в резервоара се моли да не стане нещо по-лошо.ГНП,дюзи и т.н.

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook