Помощ Е38 Проблем

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 725tds & E65 4.5i
Мечтае да кара: ALPINA B12

Помощ Е38 Проблем

Мнение от DjElien » 01 Дек 2008, 19:47

Здравейте Колеги имам проблем... колата ми е Е38 725тдс 98 година
и имам проблем с паленето..колата си върви,работи,харчи перфектно но все по често ми прави следния проблем...Примерно: колата е студена паля Я без проблем карам известно време и когато спра някаде за малко после няма палене,саответно пада акомулатора...от въртене и ходене по мъките... оставям колата за известно време после само и подавам ток и тя пали на секундата..... за последните 4 дни закасах над 5 пъти....спира и после пали когато тя реши... колеги помогнете....
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!! :) :) :)
BMW....ТОВА Е РЕЛИГИЯ.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от cecoboy » 01 Дек 2008, 20:01

Възможни причини според мен:
1.Центровка на ГНП-то
2.Разтегната ангренажна верига
3.Помпичката в резервоара

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 9.01.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от alexmj » 01 Дек 2008, 21:01

Здравей колега,и аз имах същият проблем и ме посъветваха да сменя ангренажният ремък и всичко с него но закарах колата в един сервиз и срещо 60лв.ми я оправиха.Има някакво реле на помпата поне така разбрах но проблема при мен беше от там.Смяната на верига и оптегачи е около 1000лв.пробвай първо с релето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 725tds & E65 4.5i
Мечтае да кара: ALPINA B12

re

Мнение от DjElien » 02 Дек 2008, 17:39

Ще ги проверя тези неща и ще напиша дали има ефект...
Благодаря много... :winky: :winky: :winky:
BMW....ТОВА Е РЕЛИГИЯ.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от cecoboy » 02 Дек 2008, 18:35

:uups: :bcry: :cry:

Та да си споделя мъката!Първо този мотор е с верига а не с ремък.На мен тук във Варна за смяната и ми искаха 500лв.Ама аз да слушам все такива дето казват че с натягане ставало мърдат ГНП-то да пали по-лесно и т.н. ми досвидяха парите и сега......
охххх....
в неделя ми скъса верига и ......... абе чак не ми се пише повече,още не знам какви точно са пораженията но се очертава да са големи.Сега се чудя и за скоростната кутия тя е автомат не съм и сменял маслото.Четох различни мнения някои казват че не се сменяло било "лайфтайм" други че трябвало.Така или иначе беше пак към 500лв. и не го смених и сега започнах да настръхвам и за нея.От друга страна пишеше че не било работа за всеки и не добро а лошо може да стане за кутията!!!!!!!!!!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 30.08.2008

Мнение от chervenia » 02 Дек 2008, 18:51

Здравей колега,моя съвет е да си провериш първо ГНП-то и тогава да мислиш за верига,но не го отлагай.А на колегата с автоматика ще кажа отивай още утре да го обслужиш,че стане ли беля......не питай...цените в сервизите са ужас.Утре давам 1200 лева за ремонт на автоматика на джипа.Но се доверяваи само на специализирани сервизи,с утвърдено име.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 725tds & E65 4.5i
Мечтае да кара: ALPINA B12

re

Мнение от DjElien » 10 Дек 2008, 1:41

КОлеги Оправих си проблема купих си нов акомулатор и колата няма проблем..... Казаха ми какши ли не неща а от какшо се оказа...
Благодаря на всички!!!!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
BMW....ТОВА Е РЕЛИГИЯ.....

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook