Помощ Е38 Проблем
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- DjElien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 725tds & E65 4.5i
- Мечтае да кара: ALPINA B12
Помощ Е38 Проблем
Здравейте Колеги имам проблем... колата ми е Е38 725тдс 98 година
и имам проблем с паленето..колата си върви,работи,харчи перфектно но все по често ми прави следния проблем...Примерно: колата е студена паля Я без проблем карам известно време и когато спра някаде за малко после няма палене,саответно пада акомулатора...от въртене и ходене по мъките... оставям колата за известно време после само и подавам ток и тя пали на секундата..... за последните 4 дни закасах над 5 пъти....спира и после пали когато тя реши... колеги помогнете....
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!

и имам проблем с паленето..колата си върви,работи,харчи перфектно но все по често ми прави следния проблем...Примерно: колата е студена паля Я без проблем карам известно време и когато спра някаде за малко после няма палене,саответно пада акомулатора...от въртене и ходене по мъките... оставям колата за известно време после само и подавам ток и тя пали на секундата..... за последните 4 дни закасах над 5 пъти....спира и после пали когато тя реши... колеги помогнете....
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!



BMW....ТОВА Е РЕЛИГИЯ.....
Здравей колега,и аз имах същият проблем и ме посъветваха да сменя ангренажният ремък и всичко с него но закарах колата в един сервиз и срещо 60лв.ми я оправиха.Има някакво реле на помпата поне така разбрах но проблема при мен беше от там.Смяната на верига и оптегачи е около 1000лв.пробвай първо с релето.



Та да си споделя мъката!Първо този мотор е с верига а не с ремък.На мен тук във Варна за смяната и ми искаха 500лв.Ама аз да слушам все такива дето казват че с натягане ставало мърдат ГНП-то да пали по-лесно и т.н. ми досвидяха парите и сега......
охххх....
в неделя ми скъса верига и ......... абе чак не ми се пише повече,още не знам какви точно са пораженията но се очертава да са големи.Сега се чудя и за скоростната кутия тя е автомат не съм и сменял маслото.Четох различни мнения някои казват че не се сменяло било "лайфтайм" други че трябвало.Така или иначе беше пак към 500лв. и не го смених и сега започнах да настръхвам и за нея.От друга страна пишеше че не било работа за всеки и не добро а лошо може да стане за кутията!!!!!!!!!!!!
Здравей колега,моя съвет е да си провериш първо ГНП-то и тогава да мислиш за верига,но не го отлагай.А на колегата с автоматика ще кажа отивай още утре да го обслужиш,че стане ли беля......не питай...цените в сервизите са ужас.Утре давам 1200 лева за ремонт на автоматика на джипа.Но се доверяваи само на специализирани сервизи,с утвърдено име.
- DjElien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 725tds & E65 4.5i
- Мечтае да кара: ALPINA B12
re
КОлеги Оправих си проблема купих си нов акомулатор и колата няма проблем..... Казаха ми какши ли не неща а от какшо се оказа...
Благодаря на всички!!!!!!

Благодаря на всички!!!!!!





BMW....ТОВА Е РЕЛИГИЯ.....
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани