Z3 - забравен, но все още жив
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
И аз искам да споделя впечатленията си от Z3.
За да не съм голословен, ще уточня, че не аз бях шофьора, а Сашо - DrivinGGoD - аз бях на пасажерското място. Той по-добре си познава колата и на тест драйва ми показа истинските й възможности.
Тествахме я по бул. България от Бояна до детелината и обратно. Качвахме се 5-6 пъти по детелината, в завойте Сашето влизаше с 80-100 км. При сравнително топло време - 14-15 градуса и суха настилка, колата не занесе нито веднъж задница (при изключен traction control). Колата набира адски бързо и учудващо бързо спира. Много е балансирана и возията е приятна (заводска, на 15ки гуми). Собственикът й възнамерява да сменя джантите със 17ки, което неминуемо ще доведе до по-твърда возия.
Накрая и аз седнах на шофьорското място и за мое учудване, се чувствах удобно при максимално издърпана седалка назад и не ми беше тесно (аз съм около 177 см, около 100 кг). Уредите на колата са направени максимално за водача, а превключването на скоростите е удоволствие (short-shifter).
Като обобщение - колата е много балансирана, лесна за управлиние.
Ако има колеги от форума с Z4, бих искал да чуя техните мнения относно Z4 - вътрешно пространство и поведение на пътя, защото братовчеда много се двоуми относно избора му за роудстър.
За да не съм голословен, ще уточня, че не аз бях шофьора, а Сашо - DrivinGGoD - аз бях на пасажерското място. Той по-добре си познава колата и на тест драйва ми показа истинските й възможности.
Тествахме я по бул. България от Бояна до детелината и обратно. Качвахме се 5-6 пъти по детелината, в завойте Сашето влизаше с 80-100 км. При сравнително топло време - 14-15 градуса и суха настилка, колата не занесе нито веднъж задница (при изключен traction control). Колата набира адски бързо и учудващо бързо спира. Много е балансирана и возията е приятна (заводска, на 15ки гуми). Собственикът й възнамерява да сменя джантите със 17ки, което неминуемо ще доведе до по-твърда возия.
Накрая и аз седнах на шофьорското място и за мое учудване, се чувствах удобно при максимално издърпана седалка назад и не ми беше тесно (аз съм около 177 см, около 100 кг). Уредите на колата са направени максимално за водача, а превключването на скоростите е удоволствие (short-shifter).
Като обобщение - колата е много балансирана, лесна за управлиние.
Ако има колеги от форума с Z4, бих искал да чуя техните мнения относно Z4 - вътрешно пространство и поведение на пътя, защото братовчеда много се двоуми относно избора му за роудстър.
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Nickson написа:Като обобщение - колата е много балансирана, лесна за управлиние.
Ако има колеги от форума с Z4, бих искал да чуя техните мнения относно Z4 - вътрешно пространство и поведение на пътя, защото братовчеда много се двоуми относно избора му за роудстър.
Хммм, за роудстъри не знам, но поне за купето мога да ти направя семейно сравнение...

Z4 е следващото поколение автомобил, в буквалния и преносния смисъл на думата. Много по-добри мотори и скоростни кутии, по-добри спирачки и най-вече модерно окачване отзад. Интересното е, че Z4М Купе и М Роудстър-ът ползват предно окачване от Z3М и задно от Е46 М3 CSL.
Интериорът на Z3 е по-добър, има по-голямо усещане за индивидуалност, но пък в Z4 има повече място за шофьора - аз съм 197см и се събирам в купето без проблем. По-новата кола има и повече играчки - климатикът е стандартен, навигация, блу-туут хендс фрии, по-добра музика.
Като цяло, новата кола е по-лесна да живееш с нея всеки ден. Ако искаш обаче гъдел за уикенда - Z3 Купе!
Power is Nothing Without Insanity
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Nickson написа:И аз искам да споделя впечатленията си от Z3.
Накрая и аз седнах на шофьорското място и за мое учудване, се чувствах удобно при максимално издърпана седалка назад и не ми беше тесно (аз съм около 177 см, около 100 кг). Уредите на колата са направени максимално за водача, а превключването на скоростите е удоволствие (short-shifter).


за скоростите ако говориш за 1.9 то при 2.8 незнам как да се изразя,разликата е огромна.



- Green_Label
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Все по-рядко :(
- Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8
Не знам дали е тясно в Z3-ката, ама аз съм 191см 95 кила и не си удрям главата в гюрука
Вярно е, че седалката е във възможно най-ниско моложение. Беше нещо прецакана, като купих колата, но на повечето модели беше така. Или си движеше само напред-назад или изобщо не мърдаше. В youtube има клипчета как се разглабя седалката, за да се оправи моторчето. Но тогава ходих на сервиз...
Идеята ми е, че не е тясно, а усещането в управлението на автомобила е повече от приятно.
За почти година само стартерът се ебава нещо, но тия дни ще го карам за смяна на бендикс, че нещо не успях да го откача стартера сам
Разход градско без ръчка 11 с ръчкане 18
Неградско 8, а с ръчкане 15, с Pedal to the Metal 18-19

Идеята ми е, че не е тясно, а усещането в управлението на автомобила е повече от приятно.
За почти година само стартерът се ебава нещо, но тия дни ще го карам за смяна на бендикс, че нещо не успях да го откача стартера сам

Разход градско без ръчка 11 с ръчкане 18
Неградско 8, а с ръчкане 15, с Pedal to the Metal 18-19
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Green_Label написа: Вярно е, че седалката е във възможно най-ниско моложение. Беше нещо прецакана, като купих колата, но на повечето модели беше така. Или си движеше само напред-назад или изобщо не мърдаше. В youtube има клипчета как се разглабя седалката, за да се оправи моторчето. Но тогава ходих на сервиз...
Колега къде ходи да оправят седалките,при мен от извесно време се появи един луфт ако мога така да кажа,мести се сама при спиране и тръгване

- Green_Label
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Все по-рядко :(
- Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8
Тоя луфт няма как да ти го оправят там,където ходих аз. Те са просто електрикаджии, а това е механичен проблем. Беше ми клеясал електромоторът. Иначе виж тук http://www.youtube.com/watch?v=DM4KSnA58EI
има няколко епизода, как да си свалиш седалката и да видиш какво може да е проблемът. Ще свалям пасажерската зимата, да погледна какво е прецакано там.
има няколко епизода, как да си свалиш седалката и да видиш какво може да е проблемът. Ще свалям пасажерската зимата, да погледна какво е прецакано там.
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!
- Venko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Иваняне
- Кара: корав барутарник
- Мечтае да кара: по-корав барутарник
- Green_Label
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Все по-рядко :(
- Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8
До колкото знам има и ел гюруци, но повечето са механични. В такава с ел гюрук не съм се возил.
Не ми е първа необходимост, но сигурно си е гъзария. На едно приятелче му се прееба на Мерцедеса, не беше сложен ремонта, така че това да не те спира!
Не ми е първа необходимост, но сигурно си е гъзария. На едно приятелче му се прееба на Мерцедеса, не беше сложен ремонта, така че това да не те спира!
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Да, има и с механичен и с автоматичен гюрук с електро-хидравлично прибиране и вдигане като се заваща ръчно само отпред на стъклото с двете дръжки... Моята е с такъв...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
След като си с ел. да подпитам ималли си някъкви проблеми досега,взех целия комплект и по4ти го сложих,но малко ме е страх да несе прецака нещо,слагането е много просто всяка кола има инсталацията(поне с мойта беше така) работа за 2 4аса,пробвахго но ми липсваше една стойка на помпата и го разка4их
та мисълта мие,заслужавалиси или е излишна,все пак ръцета са ти нужни за захващането и още нещо с едно натискане се отваря а за затваряне,при мен трябваше да се задържи на коп4ето и при теб ли е така? 


- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Green_Label написа:Тоя луфт няма как да ти го оправят там,където ходих аз. Те са просто електрикаджии, а това е механичен проблем. Беше ми клеясал електромоторът. Иначе виж тук http://www.youtube.com/watch?v=DM4KSnA58EI
има няколко епизода, как да си свалиш седалката и да видиш какво може да е проблемът. Ще свалям пасажерската зимата, да погледна какво е прецакано там.
Зна4и подпитах тук там,свалях да видя и се оказа 4е има едни пласмасови колелца който с времето са се изтъркали.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
vanioboy написа:След като си с ел. да подпитам ималли си някъкви проблеми досега,взех целия комплект и по4ти го сложих,но малко ме е страх да несе прецака нещо,слагането е много просто всяка кола има инсталацията(поне с мойта беше така) работа за 2 4аса,пробвахго но ми липсваше една стойка на помпата и го разка4ихта мисълта мие,заслужавалиси или е излишна,все пак ръцета са ти нужни за захващането и още нещо с едно натискане се отваря а за затваряне,при мен трябваше да се задържи на коп4ето и при теб ли е така?
При мен и при сваляне и качване трябва да се държи копчето, и да си натиснал спирачката като защита че не си в движение

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Green_Label
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Все по-рядко :(
- Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8
vanioboy написа:Green_Label написа:Тоя луфт няма как да ти го оправят там,където ходих аз. Те са просто електрикаджии, а това е механичен проблем. Беше ми клеясал електромоторът. Иначе виж тук http://www.youtube.com/watch?v=DM4KSnA58EI
има няколко епизода, как да си свалиш седалката и да видиш какво може да е проблемът. Ще свалям пасажерската зимата, да погледна какво е прецакано там.
Зна4и подпитах тук там,свалях да видя и се оказа 4е има едни пласмасови колелца който с времето са се изтъркали.вси4ко се намира,сега ги търся още.
Eкстра, радвам се че е нещо дребно. Трудно ли се сваля седалката, че това ми предстои около Коледа. Че все не остава време, пък и това е пасажерската седалка, така че...

Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!
- hangman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 23.05.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 3.0
Не е трудно свалянето на седалката, ако имаш тресчотка за задните гайки (16мм). Аз си купих специално за тази работа защото без нея не ми се получи.
Има една букса отдолу за ел. частта - разкачваш и това е.
P.S. Имай впредвид, че седалката е доста тежка и трудно ще махнеш буксата сам докато придържаш седалката.
Има една букса отдолу за ел. частта - разкачваш и това е.
P.S. Имай впредвид, че седалката е доста тежка и трудно ще махнеш буксата сам докато придържаш седалката.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани