Z3 - забравен, но все още жив

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

За или Против Z3?

За, без значение от модификацията
38
45%
За, но само coupe!
12
14%
За, но само roadster...
10
12%
По-добре да се търси Z4 или друго
7
8%
Нямам мнение по въпроса... дори аз самият се чудя защо гласувах!?
4
5%
Против - неподходящи са за България (малка, ниска, лека!)
2
2%
Против - некачествени, слаби двигатели и окачване
1
1%
Против като цяло! Автомобилът не е от добрите модели на BMW
11
13%
 
Общо гласове : 85
Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: София, Лио-лин
Кара: E 34

Мнение от Nickson » 10 Ное 2008, 10:05

И аз искам да споделя впечатленията си от Z3.
За да не съм голословен, ще уточня, че не аз бях шофьора, а Сашо - DrivinGGoD - аз бях на пасажерското място. Той по-добре си познава колата и на тест драйва ми показа истинските й възможности.
Тествахме я по бул. България от Бояна до детелината и обратно. Качвахме се 5-6 пъти по детелината, в завойте Сашето влизаше с 80-100 км. При сравнително топло време - 14-15 градуса и суха настилка, колата не занесе нито веднъж задница (при изключен traction control). Колата набира адски бързо и учудващо бързо спира. Много е балансирана и возията е приятна (заводска, на 15ки гуми). Собственикът й възнамерява да сменя джантите със 17ки, което неминуемо ще доведе до по-твърда возия.
Накрая и аз седнах на шофьорското място и за мое учудване, се чувствах удобно при максимално издърпана седалка назад и не ми беше тесно (аз съм около 177 см, около 100 кг). Уредите на колата са направени максимално за водача, а превключването на скоростите е удоволствие (short-shifter).

Като обобщение - колата е много балансирана, лесна за управлиние.
Ако има колеги от форума с Z4, бих искал да чуя техните мнения относно Z4 - вътрешно пространство и поведение на пътя, защото братовчеда много се двоуми относно избора му за роудстър.

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 10 Ное 2008, 21:15

Nickson написа:Като обобщение - колата е много балансирана, лесна за управлиние.
Ако има колеги от форума с Z4, бих искал да чуя техните мнения относно Z4 - вътрешно пространство и поведение на пътя, защото братовчеда много се двоуми относно избора му за роудстър.


Хммм, за роудстъри не знам, но поне за купето мога да ти направя семейно сравнение... :mhihi:

Z4 е следващото поколение автомобил, в буквалния и преносния смисъл на думата. Много по-добри мотори и скоростни кутии, по-добри спирачки и най-вече модерно окачване отзад. Интересното е, че Z4М Купе и М Роудстър-ът ползват предно окачване от Z3М и задно от Е46 М3 CSL.

Интериорът на Z3 е по-добър, има по-голямо усещане за индивидуалност, но пък в Z4 има повече място за шофьора - аз съм 197см и се събирам в купето без проблем. По-новата кола има и повече играчки - климатикът е стандартен, навигация, блу-туут хендс фрии, по-добра музика.

Като цяло, новата кола е по-лесна да живееш с нея всеки ден. Ако искаш обаче гъдел за уикенда - Z3 Купе!
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Мнение от vanioboy » 11 Ное 2008, 8:26

Nickson написа:И аз искам да споделя впечатленията си от Z3.
Накрая и аз седнах на шофьорското място и за мое учудване, се чувствах удобно при максимално издърпана седалка назад и не ми беше тесно (аз съм около 177 см, около 100 кг). Уредите на колата са направени максимално за водача, а превключването на скоростите е удоволствие (short-shifter).


:D Само ще допълня,4е усещането е невероятно и в роудстарите,на мен ли4но по ми допадат от купетата в някой аспекти,карал съм и Z3-ка и Z4-ка купе но усещането е друго,единствения им плюс е ако караш в продължение на 10-12 4аса,по не се измаряш според мен :mhihi: (затова си има и хардтопи)
за скоростите ако говориш за 1.9 то при 2.8 незнам как да се изразя,разликата е огромна. :) Ли4но аз си ме4тая да имам и едно купе, Z-ка :mhihi: тогава картинката ще е пълна :mhihi: влюбен съм в тея коли много дълго време.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Все по-рядко :(
Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8

Мнение от Green_Label » 17 Ное 2008, 14:24

Не знам дали е тясно в Z3-ката, ама аз съм 191см 95 кила и не си удрям главата в гюрука :mhihi: Вярно е, че седалката е във възможно най-ниско моложение. Беше нещо прецакана, като купих колата, но на повечето модели беше така. Или си движеше само напред-назад или изобщо не мърдаше. В youtube има клипчета как се разглабя седалката, за да се оправи моторчето. Но тогава ходих на сервиз...
Идеята ми е, че не е тясно, а усещането в управлението на автомобила е повече от приятно.
За почти година само стартерът се ебава нещо, но тия дни ще го карам за смяна на бендикс, че нещо не успях да го откача стартера сам :evil:
Разход градско без ръчка 11 с ръчкане 18
Неградско 8, а с ръчкане 15, с Pedal to the Metal 18-19
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Мнение от vanioboy » 20 Ное 2008, 7:03

Green_Label написа: Вярно е, че седалката е във възможно най-ниско моложение. Беше нещо прецакана, като купих колата, но на повечето модели беше така. Или си движеше само напред-назад или изобщо не мърдаше. В youtube има клипчета как се разглабя седалката, за да се оправи моторчето. Но тогава ходих на сервиз...

Колега къде ходи да оправят седалките,при мен от извесно време се появи един луфт ако мога така да кажа,мести се сама при спиране и тръгване :( благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Все по-рядко :(
Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8

Мнение от Green_Label » 20 Ное 2008, 13:23

Тоя луфт няма как да ти го оправят там,където ходих аз. Те са просто електрикаджии, а това е механичен проблем. Беше ми клеясал електромоторът. Иначе виж тук http://www.youtube.com/watch?v=DM4KSnA58EI
има няколко епизода, как да си свалиш седалката и да видиш какво може да е проблемът. Ще свалям пасажерската зимата, да погледна какво е прецакано там.
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: Иваняне
Кара: корав барутарник
Мечтае да кара: по-корав барутарник

Мнение от Venko » 02 Дек 2008, 12:29

Питане - механични ли са гюруците на Z3?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Все по-рядко :(
Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8

Мнение от Green_Label » 02 Дек 2008, 18:39

До колкото знам има и ел гюруци, но повечето са механични. В такава с ел гюрук не съм се возил.
Не ми е първа необходимост, но сигурно си е гъзария. На едно приятелче му се прееба на Мерцедеса, не беше сложен ремонта, така че това да не те спира!
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 02 Дек 2008, 18:49

Да, има и с механичен и с автоматичен гюрук с електро-хидравлично прибиране и вдигане като се заваща ръчно само отпред на стъклото с двете дръжки... Моята е с такъв...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Мнение от vanioboy » 03 Дек 2008, 5:31

След като си с ел. да подпитам ималли си някъкви проблеми досега,взех целия комплект и по4ти го сложих,но малко ме е страх да несе прецака нещо,слагането е много просто всяка кола има инсталацията(поне с мойта беше така) работа за 2 4аса,пробвахго но ми липсваше една стойка на помпата и го разка4их :mhihi: та мисълта мие,заслужавалиси или е излишна,все пак ръцета са ти нужни за захващането и още нещо с едно натискане се отваря а за затваряне,при мен трябваше да се задържи на коп4ето и при теб ли е така? :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Мнение от vanioboy » 03 Дек 2008, 5:36

Green_Label написа:Тоя луфт няма как да ти го оправят там,където ходих аз. Те са просто електрикаджии, а това е механичен проблем. Беше ми клеясал електромоторът. Иначе виж тук http://www.youtube.com/watch?v=DM4KSnA58EI
има няколко епизода, как да си свалиш седалката и да видиш какво може да е проблемът. Ще свалям пасажерската зимата, да погледна какво е прецакано там.


Зна4и подпитах тук там,свалях да видя и се оказа 4е има едни пласмасови колелца който с времето са се изтъркали. ;) вси4ко се намира,сега ги търся още.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 03 Дек 2008, 9:46

vanioboy написа:След като си с ел. да подпитам ималли си някъкви проблеми досега,взех целия комплект и по4ти го сложих,но малко ме е страх да несе прецака нещо,слагането е много просто всяка кола има инсталацията(поне с мойта беше така) работа за 2 4аса,пробвахго но ми липсваше една стойка на помпата и го разка4их :mhihi: та мисълта мие,заслужавалиси или е излишна,все пак ръцета са ти нужни за захващането и още нещо с едно натискане се отваря а за затваряне,при мен трябваше да се задържи на коп4ето и при теб ли е така? :confused:


При мен и при сваляне и качване трябва да се държи копчето, и да си натиснал спирачката като защита че не си в движение :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Все по-рядко :(
Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8

Мнение от Green_Label » 03 Дек 2008, 10:54

vanioboy написа:
Green_Label написа:Тоя луфт няма как да ти го оправят там,където ходих аз. Те са просто електрикаджии, а това е механичен проблем. Беше ми клеясал електромоторът. Иначе виж тук http://www.youtube.com/watch?v=DM4KSnA58EI
има няколко епизода, как да си свалиш седалката и да видиш какво може да е проблемът. Ще свалям пасажерската зимата, да погледна какво е прецакано там.


Зна4и подпитах тук там,свалях да видя и се оказа 4е има едни пласмасови колелца който с времето са се изтъркали. ;) вси4ко се намира,сега ги търся още.


Eкстра, радвам се че е нещо дребно. Трудно ли се сваля седалката, че това ми предстои около Коледа. Че все не остава време, пък и това е пасажерската седалка, така че... ;)))
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 23.05.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Z3 3.0

Мнение от hangman » 05 Дек 2008, 10:19

Не е трудно свалянето на седалката, ако имаш тресчотка за задните гайки (16мм). Аз си купих специално за тази работа защото без нея не ми се получи.
Има една букса отдолу за ел. частта - разкачваш и това е.
P.S. Имай впредвид, че седалката е доста тежка и трудно ще махнеш буксата сам докато придържаш седалката.

Предишна

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook