Помощщщщ проблем с 725
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- andrei1971
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Sofia
Помощщщщ проблем с 725
Накратко ще си излея мъката.725 тд 1997 год. работи перфектно но до 1900 оборота и после изклучва и не иска повече и това е,обиколих почти всички сервизи и всеки дига рамене.До тука при различни майстори сам сменил 2 бр. ГНП,отделно са слагани 3 бр. глави за ГНП,компютър от работещта 725 същтата година,всички видове датцици (колянов вал,температурни и какви ли не още),разни релета,проверявана е ел. инсталацията 2 пъти,сменен е реостата на педала на газта.Всички викат не знаем от какво е,ако някой помогне ще сам много благодарен.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
- RAZVRATNIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.11.2007
- Пол: Мъж
Пич и като я закачат на компа нема ли некви грешки
Щом само до 1700 оборота сигорно е влезнала в авариен режим или бъркам ...

ОТКА4И БУКСАТА НА ДЕБИТОМЕРА
на едната 39-ка се полу4и подобен продлем не щеше да върви с пове4е от 40-50км /ч отидох в бош сервиз и закачиха я но нищо и ми викат като стане веднага тук....
направи го пак номера и бавно, бавно я закарах в сервиза ока4иха я цялата с баели , 10 човека се събраха и нищо и накрая един майстор само му обясних и ми вика дай да откачим буксата на дебитомера и ако се оправи при откачен дебитомер значи е от него , откачих буксата и хоп колата тръгна ....
обясни ми 4е когато махнеш дебитомера/масметъра/ колата влиза в режими на работа близки до нормалните , иначе колата е в авариен режим и неще да върви така че пробвай го сам това и ако се оправи като го откачиш бягаш и го поръчваш-около 500лв е нов , втора ръка недей защото компетенти ми обясниха чее нещо като консуматив-има си некъв живот и после заминава , НАМИРА СЕ НА ТРЪБАТА ИЗЛИЗАЩА ОТ ВЪЗДУШНИЯ ФИЛТЪР ПОСОКА ТУРБОТО .
УСПЕХ
на едната 39-ка се полу4и подобен продлем не щеше да върви с пове4е от 40-50км /ч отидох в бош сервиз и закачиха я но нищо и ми викат като стане веднага тук....
направи го пак номера и бавно, бавно я закарах в сервиза ока4иха я цялата с баели , 10 човека се събраха и нищо и накрая един майстор само му обясних и ми вика дай да откачим буксата на дебитомера и ако се оправи при откачен дебитомер значи е от него , откачих буксата и хоп колата тръгна ....
обясни ми 4е когато махнеш дебитомера/масметъра/ колата влиза в режими на работа близки до нормалните , иначе колата е в авариен режим и неще да върви така че пробвай го сам това и ако се оправи като го откачиш бягаш и го поръчваш-около 500лв е нов , втора ръка недей защото компетенти ми обясниха чее нещо като консуматив-има си некъв живот и после заминава , НАМИРА СЕ НА ТРЪБАТА ИЗЛИЗАЩА ОТ ВЪЗДУШНИЯ ФИЛТЪР ПОСОКА ТУРБОТО .
УСПЕХ
Re: Помощщщщ проблем с 725
отиди в бмв сервиз знам че там дерат кожи но помагат при такива наглед нерешими проблеми.andrei1971 написа:Накратко ще си излея мъката.725 тд 1997 год. работи перфектно но до 1900 оборота и после изклучва и не иска повече и това е,обиколих почти всички сервизи и всеки дига рамене.До тука при различни майстори сам сменил 2 бр. ГНП,отделно са слагани 3 бр. глави за ГНП,компютър от работещта 725 същтата година,всички видове датцици (колянов вал,температурни и какви ли не още),разни релета,проверявана е ел. инсталацията 2 пъти,сменен е реостата на педала на газта.Всички викат не знаем от какво е,ако някой помогне ще сам много благодарен.
Re: Помощщщщ проблем с 725
и запомнете от мен бмв се купува само ако е в гаранцияvaliko написа:отиди в бмв сервиз знам че там дерат кожи но помагат при такива наглед нерешими проблеми.andrei1971 написа:Накратко ще си излея мъката.725 тд 1997 год. работи перфектно но до 1900 оборота и после изклучва и не иска повече и това е,обиколих почти всички сервизи и всеки дига рамене.До тука при различни майстори сам сменил 2 бр. ГНП,отделно са слагани 3 бр. глави за ГНП,компютър от работещта 725 същтата година,всички видове датцици (колянов вал,температурни и какви ли не още),разни релета,проверявана е ел. инсталацията 2 пъти,сменен е реостата на педала на газта.Всички викат не знаем от какво е,ако някой помогне ще сам много благодарен.

- andrei1971
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Sofia
725
Да знете оправиха ми колата срещу хилядарка.Компютър + ел. инсталация втора употреба.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани