Търся си 325 tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- MITKO F1fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: VARNA
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525xi N53 април 2008
Търся си 325 tds
Здравейте драги почитатели на световноизвестната марка BMW. Нов съм във форума но чета мненията в него от доста време. мисля да си купувам нова кола(ВТОРА УПОТРЕБА ) и съм се спрял на BMW 325 TDS 97-98 год.Какво мислите за този избор.Интересуват ме всякакви подробности.Благодаря предварително.
Мога да ти продам една доста читава ТДС-ка..ако те интересува прати 1 ЛМ
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
ако прочетеш всички мъки за тдс-а няма да си купиш
но всъщност е един добър двигател стига да намериш на малко км много пазен После малко капризен към консумативи и от там на сетне голям кеф.
успех аз лично имам такъв от 5 г. не че не съм имал проблеми ,но те не са били заради двг а заради километрите на колата, но всеки ът като седна в нея изпитвам оогромно удоволствие.
но всъщност е един добър двигател стига да намериш на малко км много пазен После малко капризен към консумативи и от там на сетне голям кеф.
успех аз лично имам такъв от 5 г. не че не съм имал проблеми ,но те не са били заради двг а заради километрите на колата, но всеки ът като седна в нея изпитвам оогромно удоволствие.




- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Е що пък tds ти с нафтата не гледаш ли к'во става ако си нямаш некъв алтернативен източник за гориво няма смисъл 

- MITKO F1fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: VARNA
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525xi N53 април 2008
Ами нафта се намира.цените на дизела и на бензина се изравниха.От 4 години карам дизел , проблеми не сам имал кой знае какакви та за това.А пък за капризите при коя закупена 2-РА УПОТРЕБА кола липсват .BAYRON бих те помолил да ми ги посочиш ако не те затруднява.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
предишното ми бмв беше 325tds,много добре върви,след 2500 като вклучи турбото става интересно.Колата беше 98г. комби кво да ти кажа давасравнително добър разход,ама върви доста,возията е твърда,малко е тясно абе не е препоръчителна кола за семеиство от четири члена.Двигатела не съм имал ядове,само си изпатих доста лошо с климатроника,които се развали и оди търси такъф читаф панел

препоръки:
100 % от германия и минала всичките им прегледи
на не повече от 150000 - 200000 км.
след 250000 км. почва да харчи повече и да върви по-малко.
перфектна такава кола докарва разход с лека ръчка под 10 на 100 градско.
провери как пали студена и как пали след яко ръчкане и 5 минути почивка.
провери дали, как и колко пуши при различно настъпване на газта.
само информативно какво горе долу се сменя на 300000 км. -
1. демферна шаиба - 200 лв
2. съединител 500 лв.
3. виско'съединителя за охлаждането 200 лв.
4. препоръчително е да смениш водната помпа с такава с метални /перки/ 300 лв.
5. ремонт нафтова помпа 300 лв.
6. смяна на верига /разтяга се/ 1000 лв.
7. пълнене климатик 100 лв.
8. доста неща по окачване /вкл. хидравлична реика, лагери на макферсони и тн./ 1000 лв.
9. казанче за хидравликата /наи-вероятно ще е запушена цедката/ 100 лв.
10. ремъци + амортисьорчето за ремъка 200 лв.
11 /основен ремонт двигател/ 2000 лв.
след което ще имаш една читава, много бърза и стабилна кола.
аз в момента съм точно преди основния ремонт и после ще дам мнение по въпроса
гл & хф
100 % от германия и минала всичките им прегледи
на не повече от 150000 - 200000 км.
след 250000 км. почва да харчи повече и да върви по-малко.
перфектна такава кола докарва разход с лека ръчка под 10 на 100 градско.
провери как пали студена и как пали след яко ръчкане и 5 минути почивка.
провери дали, как и колко пуши при различно настъпване на газта.
само информативно какво горе долу се сменя на 300000 км. -
1. демферна шаиба - 200 лв
2. съединител 500 лв.
3. виско'съединителя за охлаждането 200 лв.
4. препоръчително е да смениш водната помпа с такава с метални /перки/ 300 лв.
5. ремонт нафтова помпа 300 лв.
6. смяна на верига /разтяга се/ 1000 лв.
7. пълнене климатик 100 лв.
8. доста неща по окачване /вкл. хидравлична реика, лагери на макферсони и тн./ 1000 лв.
9. казанче за хидравликата /наи-вероятно ще е запушена цедката/ 100 лв.
10. ремъци + амортисьорчето за ремъка 200 лв.
11 /основен ремонт двигател/ 2000 лв.
след което ще имаш една читава, много бърза и стабилна кола.

аз в момента съм точно преди основния ремонт и после ще дам мнение по въпроса

гл & хф
ilief написа:препоръки:
100 % от германия и минала всичките им прегледи
на не повече от 150000 - 200000 км.
след 250000 км. почва да харчи повече и да върви по-малко.
перфектна такава кола докарва разход с лека ръчка под 10 на 100 градско.
провери как пали студена и как пали след яко ръчкане и 5 минути почивка.
провери дали, как и колко пуши при различно настъпване на газта.
само информативно какво горе долу се сменя на 300000 км. -
1. демферна шаиба - 200 лв
2. съединител 500 лв.
3. виско'съединителя за охлаждането 200 лв.
4. препоръчително е да смениш водната помпа с такава с метални /перки/ 300 лв.
5. ремонт нафтова помпа 300 лв.
6. смяна на верига /разтяга се/ 1000 лв.
7. пълнене климатик 100 лв.
8. доста неща по окачване /вкл. хидравлична реика, лагери на макферсони и тн./ 1000 лв.
9. казанче за хидравликата /наи-вероятно ще е запушена цедката/ 100 лв.
10. ремъци + амортисьорчето за ремъка 200 лв.
11 /основен ремонт двигател/ 2000 лв.
след което ще имаш една читава, много бърза и стабилна кола.![]()
аз в момента съм точно преди основния ремонт и после ще дам мнение по въпроса![]()
гл & хф
нещо ебаваш ли се?



- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
ilief написа:1. демферна шаиба - 200 лв
2. съединител 500 лв.
3. виско'съединителя за охлаждането 200 лв.
4. препоръчително е да смениш водната помпа с такава с метални /перки/ 300 лв.
5. ремонт нафтова помпа 300 лв.
6. смяна на верига /разтяга се/ 1000 лв.
7. пълнене климатик 100 лв.
8. доста неща по окачване /вкл. хидравлична реика, лагери на макферсони и тн./ 1000 лв.
9. казанче за хидравликата /наи-вероятно ще е запушена цедката/ 100 лв.
10. ремъци + амортисьорчето за ремъка 200 лв.
11 /основен ремонт двигател/ 2000 лв.
Кви са тия цени бе пич?
Комплект съедилител LuK - 240лв
Водна помпа 80-100 макс
Веригите са 118лв
Ремъци и амортисьора - 100лв
Основен ремонт (всичко плюс турбина) - към 3000 идва.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае момче.... ти наистина ли няма да се вземеш в ръце и да престанеш с глупостите най-накрая??!?!?!?!?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани